saatko mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SandraS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SandraS

Vieras
Saatko mies tarpeeksi seksiä ja onko se molemmin puolista eli nauttiiko naisesi antaa ja antautuuko sinulle täysin? Tekeekö naisesi aloitteen vai joudutko vonkaamaan? Kiitos jos vastaatte ja pusu kalulle!

Viikon tai kahden välein saan seksiä. Pakko on tyydyttää itseään välillä, jotta kalu ei olisi jatkuvasti pystyssä ja jotta en laukeaisi liian nopeasti esim. kahden viikon selibaatin jälkeen. Nainen tekee aloitteen harvoin ja silleen "kautta rantain". Minun aloitteeni on "naippastaanko tänään?" ja jos naisen suupielet kääntyvät hymyyn, tiedän saavani. Vaikuttaa siltä, että hänkin nauttisi, saan jopa suuseksiä toisinaan. Mutta menetteleehän se näin harvakseltaankin. Kiitos pususta.

Hiukan vielä jatkoa. Olin jo jonkin aikaa miettinyt, rohkenisinko ehdottaa naiselleni sellaista, että samalla kun hän hyväilisi minua suullaan, hän tyydyttäisi itseään. Jo ajatus tuollaisesta kiihotti minua. Mutta sitten kävikin niin, että kun hän oli antamassa minulle suuseksiä, hän YLLÄTTÄEN ihan oma-aloitteisesti siirsi toisen kätensä jalkoväliinsä ja alkoi hyväillä itseään!

Ehkä naisellani oli ollut tällainen toive, mutta hän ei ollut aikaisemmin uskaltautunut siihen, kuten en minäkään rohjennut ehdottaa ja sitten tilanne ratkeaakin ihan itsestään ja spontaanisti. Pitäisi osata keskustella haluista ja toiveista.

Minulla on sellainen vaimo, joka sanoi minulle silloin aikoinaan keskusteltuamme asiasta, että hän pitää siitä, että mies ottaa, eikä kysele turhia.
Siis olohuoneessa minä vihjaan, että mennään tuonne makuuhuoneeseen, niin hän sillä muutaman metrin matkalla jo kostuu aivan märäksi. :)

Toisin sanoen, esileikki on meillä monasti jälkileikki. :)

Miten niin onnekkaita? Vähiten ukkomiehet pillua saa!! Akka ei anna ku joskus ja jouluna! Että semmosta, jatkuvassa puutteessa tässä ollaan. Onneksi mulla on salapano jonka kanssa naida naksutellaan! Suosittelen muillekin joilla kylmää lahnaseksiä kotona, jos sitäkään!