Saattaa olla outo kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidin blogi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äidin blogi

Aktiivinen jäsen
13.08.2014
1 149
4
38
Onko muita naisia, jotka kokevat kondomin "muovipussina"?

Tämä kokemus, että yhdynnän aikana tunnen kondomin "rutut", sen kuinka muna liikkuu sen komdomin sisällä...
Ja kun se aistimus on niin vahva, en muista nauttia lainkaan.

En ole kuiva tai haluton, aluksi ajattelin, et ehkä limakalvot ovat kuivat tai jotain.. mutta ei ole.

Pohdin vaan, kun on tuota tuntoherkkyyttä, että onko tämä yksi "oire". Jos on muitakin ruttujen tunitijoita, olis kiva...

(siis en vaan muista että nuorena olis haitannu....tosin siitä on NIIIIIIIIIIIIN kauan kun olin nuori:whistle: )

Ja kondomi on ihan sopiva miehelleni :)

Joo..niin muuten ostan.

Nää on jotakin ihmeellisiä...
Se vaan on kun lasten kanssa yrittää hoitaa tota hommaa...yritin harhauttaa niitä ja napata paketin matkaan..

Kivi putos sydämeltä ;) aah, saa taas nauttia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30355930:
Saattaa olla outo kysymys, mutta miksi vakituisessa suhteessa elävä käyttää kondomia ehkäisynä?

Koska en pilaa kehoani e-pillereillä ja muilla kehon ulkopuolisilla lisillä. Kierukka ei sovi.

Toisaalata, miksi mun ehkäisy tai sen jättäminen olisi sun asia...?

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30355953:
Koska en pilaa kehoani e-pillereillä ja muilla kehon ulkopuolisilla lisillä. Kierukka ei sovi.

Toisaalata, miksi mun ehkäisy tai sen jättäminen olisi sun asia...?
Anteeksi kun kysyin.

Ihanaa lumen täytteistä syyspäivää!

Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30355930:
Saattaa olla outo kysymys, mutta miksi vakituisessa suhteessa elävä käyttää kondomia ehkäisynä?

Me olemme koko 20 vuotisen suhteemme ajan käyttäneet kortsuja ehkäisynä siksi että hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa erilaisia sivuvaikutuksia, ja toisaalta myös siksi että saan herkästi hiivatulehduksen jos sitä ei käytetä, en tiedä miksi, mutta näin on. Eri vaihtoehtoja on kokeiltu, mutta helpompi on mennä vaan kortsulla, en jaksa enää kokeilla. :) Vaikka ilman kortsua tuntuu NIIN paljon paremmalta.

[QUOTE="Emilie";30356000]Me olemme koko 20 vuotisen suhteemme ajan käyttäneet kortsuja ehkäisynä siksi että hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa erilaisia sivuvaikutuksia, ja toisaalta myös siksi että saan herkästi hiivatulehduksen jos sitä ei käytetä, en tiedä miksi, mutta näin on. Eri vaihtoehtoja on kokeiltu, mutta helpompi on mennä vaan kortsulla, en jaksa enää kokeilla. :) Vaikka ilman kortsua tuntuu NIIN paljon paremmalta.[/QUOTE]

Ei vaan sovi nuo lisähormonit...

mä tiedän! yäk, menee kylmät väreet :D

en oo ikinä huomannu että eri merkkien välillä olis eroa, yhtä kamalalta ne tuntuu. ja se kumin suu, sehän on kuin kuminauha siinä ylimääräisenä.. mulla on tuntoherkkyyksiä ja -alenemia.

[QUOTE="Emilie";30356000]Me olemme koko 20 vuotisen suhteemme ajan käyttäneet kortsuja ehkäisynä siksi että hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa erilaisia sivuvaikutuksia, ja toisaalta myös siksi että saan herkästi hiivatulehduksen jos sitä ei käytetä, en tiedä miksi, mutta näin on. Eri vaihtoehtoja on kokeiltu, mutta helpompi on mennä vaan kortsulla, en jaksa enää kokeilla. :) Vaikka ilman kortsua tuntuu NIIN paljon paremmalta.[/QUOTE]No, ei minullekaan hormonaalinen ehkäisy sovi. Mikä on tietenkin hyvä asia siinä mielessä ettei tule turhaa paskaa elimistöön. Ja kondomit eivät sovi muusta syystä.

Yhteistyössä