Sack'n Seat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari

Vieras
Onko kokemuksia Pikku Kengurun Sack'n Seat-istuimesta? Kysymyksessä siis mukana kulkeva 'syöttötuoli'. Eilisessä Kaks Plussassa oli mainos ja hurahdin heti tilaamaan, nyt mietityttää että onko se toimiva...

Itse voisin kuvitella, että oma vuosikkaamme viihtyisi siinä hyvin kylässä ja matkoilla, näin hän pääsee aikuisten kanssa pöytään istumaan ;) Aika näyttää toimiko...

Mä ostin kyseisen ""syöttötuolin"" joulukuussa, heti kun se tuli markkinoille. Ja kyllä se meillä ihan ahkerassa käyttössä on aina kun ollaan kylässä. Tyttö viihtyy siinä oikein kivasti! Kyllä se mun mielestä oli kannattava ostos, koska ainakaan meidän tyttö ei enää sylissä suostuisi edes syömään!

Mekin olimme sitä ostamassa, lähinnä mukaan mummolaan ja mökille, mutta mummolan tuolit ovatkin korkeaselkänojaiset eikä niihin Sack´n Seat siis ""istu"". Eli kannattaa huomioida tuo ostopäätöstä miettiessään.

Suurimpaan osaan tuoleja se käy, ei tietenkään ihan kaikkiin.

Ei se vauva sitä tuolia pysty kippaa sen kummemmin kuin ilman sitä sack'n seatiakaan. Riippuu siis tuolista. En suosittele tietenkään jättämään lasta istumaan ilman aikuisen valvontaa, kuten ei tavallisissakaan syöttötuoleissa.

Yhteistyössä