Sadat karkotuspäätöksen saaneet rikoksiin syyllistyneet mamut jäävätkin rikastuttamaan kulttuuriamme.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos tästäkin:-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juuri tänään taas ymmärsin sen että ikävä kyllä kantaväestö sekä että suomalaiset poljetaan maanrakoon josta me ei enää nousta :( pakolaisia autetaan mahdollisimman hyvin.. ei helvetti että surettaa ja vihastuttaa, en mä tällaseen maailmaan halunnut! ja kun katsoo ketkä täällä ns. päättää niin ei VITTU!

[QUOTE="vihainen";29067726]juuri tänään taas ymmärsin sen että ikävä kyllä kantaväestö sekä että suomalaiset poljetaan maanrakoon josta me ei enää nousta :( pakolaisia autetaan mahdollisimman hyvin.. ei helvetti että surettaa ja vihastuttaa, en mä tällaseen maailmaan halunnut! ja kun katsoo ketkä täällä ns. päättää niin ei VITTU![/QUOTE]

Oon täydellisen samaa mieltä.

Mulla niin itkettää ja v*tuttaa koko tää tilanne..Kaikki verot on niin korkealla että ei ole kohta enää mitään järkeä käydä töissä ja näitä loisia vain lappaa tänne lisää raiskaamaan lapsia. Mua oikeasti pelottaa tosi paljon tämä suunta ja se, millainen maa tämä on sitten kun meidän lapset on esim teini-ikäisiä, eihän niitä uskalla tuonne neekereiden sekaan päästää! Muutaman kymmenen vuoden päästä varmaan kuljetaan kaikki rätti päässä..

[QUOTE="vieras";29067968]Mulla niin itkettää ja v*tuttaa koko tää tilanne..Kaikki verot on niin korkealla että ei ole kohta enää mitään järkeä käydä töissä ja näitä loisia vain lappaa tänne lisää raiskaamaan lapsia. Mua oikeasti pelottaa tosi paljon tämä suunta ja se, millainen maa tämä on sitten kun meidän lapset on esim teini-ikäisiä, eihän niitä uskalla tuonne neekereiden sekaan päästää! Muutaman kymmenen vuoden päästä varmaan kuljetaan kaikki rätti päässä..[/QUOTE]

:(

Unohtui mainita, että jos osaisin jotenkin hienosti ja fiksusti muotoilla asian, tekisin adressin siitä miten huonosti suomalaiset voi ja kuinka moni myös pelkää meidän tulevaisuutta ja laittaisin sen vaikka presidentille!
Ennen kaikkea mulla v*tuttaa se, että meiltä poistetaan suvivirret yms mutta jää v*tun mutut EI EDES TUNNE sanontaa maassa maan tavalla ja uskoo sokeasti sen mitä koraanissa sanotaan

Meillä on karmea työvoimapula, joten siksi on hyvä, että meillä on mahdollisimman monta käsiparia tekemässä töitä paremman tulevaisuuden eteen, koska muuten emme saa hoidettua vanhuksiamme ja eläkkeitämme maksettua.

[QUOTE="vihainen";29067726]juuri tänään taas ymmärsin sen että ikävä kyllä kantaväestö sekä että suomalaiset poljetaan maanrakoon josta me ei enää nousta :( pakolaisia autetaan mahdollisimman hyvin.. ei helvetti että surettaa ja vihastuttaa, en mä tällaseen maailmaan halunnut! ja kun katsoo ketkä täällä ns. päättää niin ei VITTU![/QUOTE]

Etkö sinä tollo osaa olla raiskaamatta suomen kieltä? Niin-pä, ei niim-pä. Vai sanotko sinä: "Niim, minä kyllä tarkoitin..."

[QUOTE="vieras";29067968]Mulla niin itkettää ja v*tuttaa koko tää tilanne..Kaikki verot on niin korkealla että ei ole kohta enää mitään järkeä käydä töissä ja näitä loisia vain lappaa tänne lisää raiskaamaan lapsia. Mua oikeasti pelottaa tosi paljon tämä suunta ja se, millainen maa tämä on sitten kun meidän lapset on esim teini-ikäisiä, eihän niitä uskalla tuonne neekereiden sekaan päästää! Muutaman kymmenen vuoden päästä varmaan kuljetaan kaikki rätti päässä..[/QUOTE]

Muuta paremmille seuduille.

Australiassa saa todella helposti karkoituspäätöksen ja siinä ei vastaanottavan maan höpinät paljoa paina. Karkotettu pistetään koneeseen ja lähetetään kotimaansa huoleksi.

Eniten tässä ottaa päähän se, että rahaa käytetään tämmöstenkin hyysäämiseen ja lastensairaalaan kerätään yksityisiltä rahaa, kun valtiolla ei ole varaa.

[QUOTE="Vieras";29068470]Eniten tässä ottaa päähän se, että rahaa käytetään tämmöstenkin hyysäämiseen ja lastensairaalaan kerätään yksityisiltä rahaa, kun valtiolla ei ole varaa.[/QUOTE]

Hallituksen arvomaailmassa raiskarimamut menevät suomalaisten lasten edelle...

Henkilölle on myönnettävä tilapäinen oleskelulupa, jos hän ei suostu vapaaehtoiseen paluuseen eikä vastaanottava maa suostu pakkopalautukseen.
Mikä mahtava aivopieru,jos et halua lähtee nii saat jäädä!

Yhteistyössä