Sadisti ilman syytä(kö) ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 36v Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

36v Mies

Vieras
Itse en ole koskaan piiskaa saanut enkä sitä antanut mutta olen huomannut että on todella kiihottavaa katsella videoklippejä ja lukea tarinoita siitä kun aikuinen mies (tai nainen) antaa aikuiselle naiselle piiskaa.

Olen itsekkin ihmetellyt että mistäköhän moinen johtunee.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia tai siis kokemattomuuksia ??

Kun vaan pääsisi joskus seuraamaan vierestä tai jopa osallistumaan niin luulisin ainakin
kiihottuvani..

Nyt en siis tarkoita väkivaltaa vaan sado-maso toimintaa kun niin moni nuo kaksi sekoittaa keskenään...

Mahtaako kysymys olla edes sado-masosta jos pelkkä piiska kiinnostaa. Sellaistakin termiä käytetään kuin kotikuri, ja kysymyksessä on nimenomaan aikuisten välinen, suostumuksellinen juttu.

En nyt mikään terminologian erityisasiantuntija ole, mutta luulisi nyt piiskan sattuvan. Ja sadismi viittaa kivun tuottamiseen ja siitä nauttimiseen. Masokismi taas kivusta nauttimiseen tai kiihottumiseen. Eli mun mielestä tuossa on nimenomaan kyse sado-masokismista, vaikka ei ehkä mistään rajummasta sellaisesta.

Eiväthän nämä asiat ole muutenkaan mitenkään tarkkarajaisia tai toisiaan poissulkevia. Mutta aloittaja siis voisi löytää sitä mitä hakee myös sado-masoympyröistä.

Ja löytyyhän tästä maasta samoista asioista pitäviä. Syillä miksi tykkää tuosta ei mielestäni ole hirveästi väliä, kunhan on tasapainoinen ja ei koe sitä itse ongelmaksi, eikä vahingoita muita. Eihän kukaan pohdi hirveästi syitä sillekään, miksi joku tykkää vain pimeässä peiton alla -seksistä. Tai kuka mistäkin.

Kotikurissa on kyse muusta kuin kivusta ja sen tuottamisesta. Kotikurissa mies (tai nainen) on ottanut toisen valtaansa sovitusti tietenkin. Joillekin ihmisille on parempi ja turvallisempi olla toisen kontrollissa ja piiskaaminen kuuluu tärkeänä osana tähän auktoriteetin ylläpitoon. Vaikka pakarat kirvelevät, sekin vain vahvistaa henkistä kuuliaisuutta, johon alistuvalla osapuolella on halu, mutta silti on vaikeata aina totella.

Alkuperäinen kirjoittaja kilttityttö:
Kotikurissa on kyse muusta kuin kivusta ja sen tuottamisesta. Kotikurissa mies (tai nainen) on ottanut toisen valtaansa sovitusti tietenkin. Joillekin ihmisille on parempi ja turvallisempi olla toisen kontrollissa ja piiskaaminen kuuluu tärkeänä osana tähän auktoriteetin ylläpitoon. Vaikka pakarat kirvelevät, sekin vain vahvistaa henkistä kuuliaisuutta, johon alistuvalla osapuolella on halu, mutta silti on vaikeata aina totella.

Mukava huomata, että tällatavoin ajattelivia naisia on.
Itsekin olen etsimässä sellaista naisystävää, joka pitäisi kotikurista.
Tietysti sen lisäksi siihen liittyy kaikki mikä muutenkin liittyy perhe-elämään.

Yhteistyössä