Hae Anna.fi-sivustolta

Sähkölaitteet hajoilevat ympärilleni, miksi?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vuodatus prkle, 11.07.2012.

1. vuodatus prkle Vierailija

Muistan kun joskus nuorena valehtelin epämieluisalle tutulle etten koskaan saanut hänen puheluaan. Myöhemmin olin masentunut ja toivoin että oikeastikin minut jätettäisiin rauhaan. Niin alkoikin tapahtumaan, aina vaan kiihtyvällä tahdilla...lopulta minuun ei saanut yhteyttä juuri kukaan ja vaihdoin sitten kännykkää sekä liittymääkin. Ei auttanut; aina noissa oli jotain vikaa. Viimeisimmän kerran vaihdoin puhelinta ja operaattoria syksyllä. Alkuvuodesta odottelin ystävääni elokuvateatterin edessä ja ihmettelin, miksi hän oli myöhässä. Kun hän saapui, hän piti kännykkää naamani edessä: "yritin soittaa varmaan viisi kertaa mutta aina tuli jokin juttu ettei suhun saa yhteyttä!" Kaivoin kännykkäni taskusta- 0 puhelua, 0 tekstiviestiä tullut. Tätä se on ollut viime kuukaudet; viestit jäävät matkalle eikä puheluistakaan tule kuin osa perille.

Tietokoneet, rakkauteni kohde pitkään, ovat aiheuttaneet minulle suoranaista sydänsärkyä. Teen parhaani oppiakseni käyttämään niitä paremmin, ohjelmoimaan jne. vaan mitä saan takaisin: kiukuttelevia, rikkoutuneita koneita ja jatkuvia pikkuvikoja niin uusissa kuin vanhoissakin koneissa! Esim. asensin uuden käyttöjärjestelmän syksyllä ja ihmettelin, kun osa vanhoista ohjelmista ei toiminut edes poiston + uudelleenasennuksen jälkeen..tappelin parin ohjelman kanssa niin pitkään että kiertämällä kiersin osan tiedostoista ja asensin ne jälkikäteen; sain ohjelman toimimaan hetkeksi, ennenkuin se kaatui. Kaverini totesi naureskellen että ei hänellä eikä muillakaan ole ollut ongelmia kys. ohjelman asennuksessa, saati toimimisessa..."mitä sä niille oikein teet, kun saat koneen ihan sekaisin?" Eräs lempipelini toimi eilen kun sitä kerran pelasin, tänään levyasema oli rikki eikä lukenut mitään peliä tai cd-levyä.
    Tähän ilmiöön kuuluu myös se, että jos jokin ei toimi ja vien sen korjattavaksi, liikkeessä ei havaita mitään ongelmia. Jos yritän pelata jotain koneellani, peli alkaa toimimaan vasta kun mieheni kävelee sisään huoneeseen. Tästä on tullut keskinäinen vitsimme; kutsu äijä niin kone toimii!

Mikä ihme minussa aiheuttaa tämän, että sähkölaitteet suorastaan protestoivat minua?? Minä rakastan niitä, ne näyttävät vihaavan minua. Ja tajusin juuri, että uusi radiokelloni jätättää vajaalla tunnilla.

2. Toinen palsta Vierailija

Tuossa nyt ei ollut mitään mikä kuuluisi just tälle palstalle. Jokainen joka laitteien kanssa enemmänkin pelaa huomaa ihan samoja juttuja. Vai saatko sä kaupoissakin kaikki telkat pimeeksi, hajooko liikennevalot sun mennessä niihin, putooko lentokone kun sä matkustat sillä? Tuskin sussa mitään erikoista on.

Pari vinkkiä kuitenkin.
    Vaihda liittymää. Osta kunnon vehkeet, halvalla ei saa hyvää. Opettele käyttämään tietokonetta.
    Ja jos tosiaan kukaan muu ei koskaan näe missään mitään ongelmaa niin ehkä se ongelma onkin ihan vaan sun omassa mielessä.

3. Amur Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    2
    Minulla on ollut joskus ongelmia lukkojen kanssa. Muutin kaupunkiin ja jäin toistuvasti kellarin pommisuojassa sijaitsevaan pesuhuoneeseen lukkojen taakse. Avain vain ei kääntynyt lukkopesässä ja paksu panssariovi pysyi lukittuna. En muista mitä mekkalaa sain aikaiseksi että minut päästettiin sieltä ulos. Kukaan muu talon asukkaista ei koskaan jäänyt sinne lukkojen taakse.

Kerran ajoin työpaikan autolla, jonka virta-avain jumittui aina kun MIE yritin sitä kääntää. en uskaltanut reissussa kovin monesti sammuttaa autoa. (Yritin kääntää avainta eri kädelläkin, mutta sekään ei tehonnut) Kaupan eteen pysäköityäni pyysin viimein tuskastuneena kaupan kassan työntekijää kääntämään minulle virta-avaimen että auto käynnistyi. Myyjää näytti hölmistyneeltä. Varsinkin kun hänelle kerroin että auto ei käynnisty minulle, kaikille muille kyllä:) Tietysti myyjä käynnisti sen ihan tuosta vaan!

Jäin silloin toistuvasti muidenkin lukkojen taakse ja jouduin jättämään ovien väliin palikoita aina kun menin sisään sellaiseen lukittuvaan tilaan, jonne jäisin mahdollisesti vangiksi. Viime aikoina sellaista ei enää ole tapahtunut.

4. Lotta Vierailija

Täällähän tämä ihastuttava yrmykäinen taas vastailee niin positiivisesti, että!

Sinun mielipiteesi ovat todella yökköttävän ylimielisiä.
    Tule alas siltä pylvään nokasta, asetu kuolevaiseksi ja empaattiseksi ihmiseksi !

5. Masa71 Vierailija

Hyviä pointteja kirjoittajalla oli.
    Jos koneet temppuilevat vain kotona, voi hyvin olettaa että kodin koneissa on vikaa. Muutenhan ne temppuilisivat kaikkialla.
    Tai jos ne temppuilevat vain tietyn käyttäjän kohdalla niin vika on mitä luultavimmin käyttäjässä. Kun kerran kellään muulla ei ongelmia ole.
    Ja totta on sekin, että kun paljon esmes tietsikoiden kanssa touhuaa niin ongelmiakin huomaa paljon useammin.
    Ei tuossa kirjoituksessa ollut mitään ylimielistä vaikka sen kuinka monta kertaa luksi läpi eli se taisi ola vain sinun omassa mielessäsi.
    Kaikkea kun ei tarvitse kietoa sydämenkuviin ja rakkaudentunnustuksiin.
    Vaan asiat voi sanoa suoraan niin kuin ne on.

6. vuodatus prkle Vierailija

Tulipas vastauksia. No, ehkä vika sitten on minussa. En vaan ymmärrä miten esim. jokaisen kännykän kyvyttömyys ottaa puheluita vastaan tai levyaseman yhtäkkinen rikkoutuminen johtuisivat minusta itsestäni..? Osa jutuista on varmaan sellaisia, että kaikki eivät edes kiinnittäisi niihin huomiota. Nuorempana jäin pari kertaa jumiin hissiin ja se hissi ei suinkaan jäänyt paikoilleen vaan sahasi kovaan tahtiin kerrosten välillä. En poksauttele lamppuja, mutta telkkari on mennyt itsestään päälle pari kertaa ja samoin kännykkä tekee itsestään juttuja...eilen yritti ottaa äänikomennot käyttöön itsekseen, pelästyin koska puhelin oli koko ajan n. metrin päässä ja sitten yhtäkkiä kuului se mekaaninen ääni, joka ohjeistaa komentojen käyttöönotossa!

7. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hei alkuun sulla on käsissä telekinesi kyky sos sillä esim osut tietokoneeseen se saa sen hajoamaan se on hieno ,kyky olemassa mutta,m jos sitä ei tiedosta se voi hajottaa tietokoneen selitän tarkemmin. missä asenossa se toimii tai se on vaikea selittää . helpommin se selviää ku katot star wars episodit niin näet miten kättä ei pidä liikuttaa eli mikä' asento laukaisee telekiginesin. ,tai minkälainen käden liikuttamis tapa . Lisäksi sulla voi olla vahva voima sun käsissä tietty liike laukaisee sähkämoangeettisen pulssin joka saa tietikoneen epäkuntoon tai jopa kännyn. väliaikasesti. isompi magneetti pulssi voi hajottaa jopa katulampun. eli tietyssä asennossa sun käsistä lähtee näkymätön säde joka saa tietokoneen epäkuntoon , tämän aaennon osaan selittää sillon kun sulla on kädet kohtisuoraan kohdistettuna eteen päin silloin sun käsistä lähtee säde joka saa tietokoneen epäkuntoon. jos tämä selitys jäi epäsewöväksi katso star wars eposodista missä asennossa sithi kädet on kun , hän sylkee salamia vihollista kohti. Samassa asennossa sulta lähtee näkymätön säde joka saa tietokoneen epäkuntoon ,eli kiinnitä huomiota käsien <asentoihin. mutta myös.voit muuttaa sen voiman joka hajottaa korjaavaksi ajatelemalla että olet yhtä koneen kanssa ajattelet korjaavasi koneen mielessäsi ,kuntoon voima tekee sen työn.

Mutta muista että silloin ei pidä osattaa käsillä täysin sormet suorassa tietokonetta kohti. Ja opettele käyttämään teleginesiä ,kun osaat käyttää sitä , tiedät milloin se ei aktivoidu ja milloin se ja missä asennloissa se aktivoituu . harjoittele tyhjää seinää vasten ,kun tunnet energian käsissä virtaavan käsistä pois päin aktivoit silloin teleginesin tietyssä käden asennossa ja sormet täysin suorana aktivoit näkymättömän säteen pulssin joka saa koneen epäkuntoon jopa kännyn.

Amurille sulla oin kyky saada esine puoli energiseen tilaan jolloin esine taipuu tai jopa katkeaa . opettele hallitemaan kykysi harjottelemalla lusikan kanssa silloin pystyt olemaan käyttämättä kykyä ja käyttää ku tarvit .

t. KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

KYKYNNE ON LAHJA opetelkaa käyttämään sitä oikeIn niin siitä on iloa epäitsekäästi toimiessa

8. vuodatus prkle Vierailija

Kiitoksia Kars ja muutkin.

Viereisen huoneen cd-soitin on mennyt rikki myös. Sattumaako, että se sijaitsee lähes samassa "linjassa" rikkimenneen tietokoneen levyaseman kanssa (seinän toisella puolella vaan)..?

Käsissäni virtaa jokin, se on varma. Kädet alkavat kuumottamaan keskittymällä niihin ja jotain siellä virtailee...mitä, sitä en vielä tiedä.

9. Sähköinen Vierailija

Olen kertonut tästä ennenkin.Inhosin Cittarissa yhtä kassaa:(En koskaan mennyt sille kassalle.
    Kerran oli pakko.Kun menin kassalle,kassa pimeni täysin:)Arvaatte varmaan syyn:)Minun vihani.
    Radio rutisee aika usein lähelläni.Tietokone sekoaa usein ilman syytä.

10. Karsille Vierailija

Mulla samaa ongelmaa, mutta toi "Kars"in vastaus hämmensi. Mikä star war pitää katsoa? Onks se joku elokuva vai? Joku elokuva, missä näyttelijät näyttelee jotain mielikuvituksen tuotetta, niinkö? eli joku amerikkalainen tieteiselokuva? en tykkää niistä.

Ei oikein vakuuta.

Mutta mulla todella tuota samaa ilmenee, tosin vain aika ajoin. Olen oikeasti saanut rikki laitteita vain koskettamalla niitä. Saan sähköiskuja esineistä ja materiaaleista, joista ei asiantuntijoiden mukaan voi niitä saada. Joskus se pelottaa.

11. vuodatus prkle Vierailija

Mulla on toi kassajuttu myös, en tosin inhoa kassaa joka siinä on mutta nyt kuukauden sisään kolme kassaa mennyt jumiin kun yritän maksaa. :/

12. Mullaki Vierailija

Mullaki toi kakstoista vuotta vanha jääkaappi vetelee viimeisiä, joten mistä se johtuu?

Varmaa syy on mun energioissa.

13. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hei siksi se pitää k<tsoa se opettaa sua ensinnäkin käsien asennot jossa teleginesi aktivoituu ja käsi likkeet jotka aktivoi teleginesin sillä ne pitää paikkansa myös oikeasti. Samaten paikklansa pitää jedi filodsovia kaikkien jedi mestarien viisáus jedintie on buddhantie eli buddhalainen mestarin polku. no koitan selittää asian sanalliseseti eli ku levität sormet levälleen niin levälleen kun saat kolme keskimmäistä sormea yläpuolella peukalo ja pikku sormi alapuolelelle kaksi senttiä . tämä asento aktivoi teleginesin, toinen mikä aktivoi teleginesin on kun ,kätesi on nyrkissä sen avaus suoraksi . Pulssin taas aktivoi asento sormet kaikki osottaa vaakasuoraan eteenpäin .

ja viha todella aktivoi sen todella rajuna en yhtään ihmettele että kassa kone pimeni .

jos tämä käsien asento kuvaus jäi epäselväksi katso star wars episodit niin kyllä asennot selviää kyllä. PS jos olet agressi vinen kannattaa luoda mielenrauha itselleen

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

14. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ELI voitte ihan vahongossa huiomaamatta aktivoida käsien liikkellä joko teleginesin tai enrgiapulssin joka rikkoo koneet . Siihen osuessaan. Star Wars episodien katsominen selittää parhaiten ne käsien asennot jotka ajtivoi joko teleginesin tai energiapulssin. Tekee asento jolla Sithi lähettää salamia käsistään
    tai´ tekee tietokone häiriön.

t. KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

15. Huvittavaa kun aina jonkun on lytättävä kaikkien tarinat ja tuo "ei ole yleistä" No eihän se yleistä ole. Siks ei voi uskoa?
    Itelläni oon huomannu et stressi ja hermoilu sotkee kaikki herkät sähkö aitteet ympärilläni. Mitä hermostuneempi se pahempi. Oon onnistunut kaataan 5 pankkiautomaattia pelkästään yrittämällä nostaa rahaa. Yhden huoltoaseman kaikki bensa-automaatit. Puhelin ja tietokone menee herkimmiten sekasin. Esim jos oot oudossa kaupungissa ja pitäis se navi saada päälle niin eihän se toimi. Sitten kun oot muitten tiellä ja hermostuttaa ni ei toimi enää yhteydetkään Ja kirjaston koneet saa kans solmuun. Viimeks hävisi itestään numeronäppäimistö. Ja tiedän kyllä numlockin jos joku älypää jaksaa vittuilla Tarinoita on loputtomasti. Ja kaveritkin kutsuu sitä "valkeejärvi" efektiksi. Ajaa mut välillä paikalta pois että saa esim luettua tekstiviestinsä Hauskaahan toi ois osata saada tahallaan aikaseks. Ei kun reenaan ressaamista.. Kosketuksella tai kohdistamisilla ei oo vaikutusta. Lähinnä tunnun säteilevän jotain mikä sotkee kaiken lähelläni. Läppäristäni katos tachpad eilen eikä onnistu palaan asetuksilla kuin hetkeks. No siihen syynä on varmaan lenovo. Ostin uuden 1800e imacin ja se jumahti jo ennenkuin sain ekaa kertaa edes päälle. Tappelin sen kans muutaman viikon ja palautin.

16. meillämyös Vierailija

hassu juttu, vanhakin, eli samaan aikaan äitini kanssa hajoitettiin magneettilaitteet, hän oli menossa sairaalan kuvauksiin, eikä siis päässyt ja minä hammaslääkärillä,kun laite alkoi syöstä vettä ja hammaslääkäri joutui tilaamaan korjaajan paikalle. Itseasiassa uskon, että molemmat olimme peloissamme, minä ainakin ja sairaalan koneeseenhan laitetaan ihminen kokonaan sisälle.

asun nyt edesmenneen äitini kodissa, täällä räiskyi lamput aina rikki, mut ne siis olivat tiensä päässä uudet toimivat ja vanhoihin erikoiskristallikruunuihin jouduin hankkimaan tosi kalliit lamput ennenkö ne tasapainoittuvat. Vaatekomeron lamppu ja noi kristallit on enää ainoat vanhat. ööh jääkaapin lamppu nyt sammui, mut varmaan oli aikakin jo.

Eli vain magneettilaitteet särkyivät, koska pelotti.

tiedän ihmisen joka saa talonsa hissin menemään rikki useasti ja vahti sen käyttäjiä, kun joutui sairaalahoitoon ja toipumiseen meni aikaa,niin sen ajan hissi pysyi ehjänä.

17. minnimyy67 Vierailija

heippa vaaan
    mulle on käyny jotain samaa laitteiden kaa.ja se että joskus kauppojen ovilla alkaa piippamaan jostain syystä.ja sit naurattaa myyjien kanssa.
    ja joskus tuntuu että sähkövirran tunnen .herkkiä olllaaan mutta yksin...

18. hjuh Vierailija

Elämme magneettien sisällä. Kuun vetovoima vaikuttaa veteen ja kehomme koostuu pääasiassa vedestä. Kaikkiin planeettoihin vaikuttaa magnetismi. Kun Maan navat vaihtavat paikkaa, niin magneettisuuden voima pyyhkii kaiken sileäksi.
    Johtopäätöksenä uskallan väittää, että kyse voi olla muustakin kuin huonolaatuisista kodinkoneista...

19. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
  20. jaadilaadi Vierailija

moi. mulla tuli mieleeni kun aina kun meen mutsin kämpille, niin lamput paukkuu pimeiksi. tänään viimeksi. siis sanotaan silleen 1/3 kerrasta kun menen kylään niin lamppu tai 2 pimeäksi. että että, tulin aatteeseen että tähän sähkölaitteiden pimahtamiseen voi myös liittyä jokin kahdenkeskinen (ajatus)side... tai ehkä ennemmin kitka? joka sitten mahdollisesti luo jonkinlaisen kentän että laitteet hajoavat helposti.
    toinen oli aina kun kaveri antoi mulle sen kännykän, niin kännykkä buuttasi. eikä se kuulemma muulloin buutannut. olikohan tuolloin myös jokin "mielialallinen ajatusside" jälleen kyseessä en tiedä. tän kaverin kanssa pelattiin myös korttia, jossa pelataan korttipakka läpi. nostin samasta pakasta seiskan noin 8 kertaa. vaikka seiskoja on vaan 4 kpl... no silloin satuin kyllä tekemään jokun symbolin sormilla aina ennen nostoa, mutta kuiteskin. sellasta.. terve menoa hoitolaitokseen sanoo joku turho ylermi nieminen taas jossakin, mutta mieti onko sun kohdalla myös jokin kahdenkeskinen side kyseessä. jos opit käsittämään niin kerro mullekin. tsau.

21. Sähikäinen Vierailija

Onneksi löysin muitakin, joilla on samanlaisia kokemuksia. Lapsuudessa testailin sisarusten ja kavereiden kanssa sitä, kuinka lähelle voi mennä radiota, että se alkaa säristä. Muut menivät ihan radion viereen eikä se särissyt sittenkään. Minä lähestyin radiota, joka alkoi säristä siinä vaiheessa, kun olin noin puolen metrin päässä siitä.

Kun olin synnyttämässä, niin lapseni sydänääniä mittaava laite meni rikki, kätilö hermostui eikä uskonut, että laite on vain rikki - mieheni yritti sitä hänelle vakuuttaa. Niinpä synnytys sai kivuliaan käänteen, kun kätilö leikkeli minua puuduttamatta, jotta saadaan vauva ulos mahdollisimman pian.

Lamput rikkoutuu kotona usein, radio tietenkin välillä särisee, vaikka ei vanha olekaan. Valvontakameran puherobottikin innostuu puhumaan, jos olen lähellä. Jotenkin pelottavaakin tällainen, varsinkaan, kun sitä ei voi todistaa mitenkään.

Joskus olen ollut kaupan kassajonossa ja kuullut, kun kassaneiti valittaa, että hän on ainoa työntekijä, jolla menee kassakone epäkuntoon heti, kun hän ehtii istathaa sen viereen.

Olisi kiva saada tähän joskus joku ihan tieteellinen, varma tieto, mistä on kyse.

22. vierailija Vierailija

Onhan meitä moneen...
    Oletko muuten koskaan kokeillut hoitaa jotain kipeää kaveriasi käsilläsi. Mikäli onnistut ja kipu helpottaa ota ihmeessä kyky käyttöösi.
    Itse tunnen ihmisten kiputilat missä heillä on niitä. Valitettavasti en vaan osaa parantaa niitä. Tosin en ole kokeillut kuin ajatuksen voimalla ja joskus käsillä mutta ainakaan heti ei ole auttanut, ehkä jälkikäteen.
    Uskoisin että voisit hyödyntää tuota, etsippä netistä eri juttuja.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri