Hae Anna.fi-sivustolta

Särkynyt

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 13.05.2019.

1. vierailija Vierailija

Ensimmäinen kerta kun kirjoitan palstalle mutta sisällä on niin paha olla. Läheinen ihmissuhde joka vie kaiken ja nitistää itsetunnon ja kaiken mitä minulla ennen oli. Miksi jatkat? Helppoa koska olen muuttunut läheisriippuvaiseksi ja en osaa enää tehdä omia itsenäisiä päätöksiä. Kun sinulle on sanottu vuosia kuinka et osaa mitään ja kaikki mitä olen tehnyt on ollut jotenkin väärin. Kun aloit pyytää anteeksi olemassaoloasi ja muutuit uskomaan olevasi paha. Kun annoit kaiken rahasi ostaaksesi mielenrauhaa ja aikasi palvellaksesi. Siitäkin huolimatta olit huono. Kuinka joku pääsee pääsee pääsi sisään ja vie sieltäkin kaiken. Miksi pyydät anteeksi kerta toisensa jälkeen jotain mitä et edes tiedä tehneesi väärin? Miksi en lähde? Miksi se on niin vaikeaa, mahdotonta, Koko elämä mun elämä on kateissa, jonkun toisen varassa. Ehkä olen vaan tyhmä ja uskon olevani hyödytön. Ja odotan parempaa huomista.

2. vierailija Vierailija

Olin samassa tilanteessa kun sinä vuosia sitten. Voimavarat nolla samoin itsetunto ja usko siihen että elämä kantaa. Elämässä on uskallettava ottaa riskejä ja heittäytyä "vapaapudotukseen" se todella kannattaa. Elämänlaatu paranee, usko omaan elämään ja sen hallintaan palaa. Sitä saat mistä luovut eli rakkaudesta. Ihminen yrittää turhaan roikkua huonossa suhteessa koska kuvittelee muuten jäävänsä yksin. Rohkeasti kohti uusia tuulia se kannattaa.

3. vierailija Vierailija

Kiitos sinulle ja ihana että on toivoa ! Että tästäkin saattaa selvitä eheään elämään

4. vierailija Vierailija

Lähde ja älä välitä muiden mielipiteistä. Ei kukaan sinua edes tuomitse lähtemisestä vaikka niin saatat luulla. Kaikilla on oma elämänsä ja sinäkin ansaitset parasta. Ole rohkea!

5. Sairas Vierailija

Se tyyppi, joka sinne pään sisään mene, ei ole normaali, terve ihminen. Hän on pahasti luonnevikainen. Sinä olet teistä se terve, koska näyt ja tunnistat sairaan käytöksen.

Kannattaa todella repäistä itsensä irti!! Mene tarpeeksi kauas, älä jää lähistölle, tai sinut on liian helppo vetää takaisin, vaikuttaa mieleesi ja elämääsi. Tuon sortin pipipää ei ikinä jätä toista rauhaan, sillä hän tarvitsee uhrin, jota kiusata.

Et taida edes muistaa, millaista on elää tasapainoisena ja rauhassa? Se on uskomaton tunne helvetin jälkeen. Siihen pitää oikein totutella ja vähitellen tajuaa, että kyllä tämä on todellista. Saan hengittää ja elää pelotta.

Hae apua, jotta pääset alkuun. Seurakunnilla ja ehkä kunnallakin voi olla ihminen juuri tällaista varten.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri