Lähdin koiran kanssa autolla koirapuistoon, pojatkin oli mukana. Ensin joku auto oli valuttanu öljyt risteykseen ja auto meinas heittää ympäri, vaikka ajoin tosi hiljaa |O
Seuraava kauhukohtaus tuli, kun olin just kurvaamassa moottoritielle ja vauhtia oli melkein 100km/h ja yhtäkkiä autosta katos virta. Kello, radio, valot, sammui ja rattilukko meni päälle, kesti muutaman sekunnin ja taas kaikki toimi ihan normaalisti
Mä olin jo aivan varma, että ajetaan ojaan ja päästään hengestämme koko porukka :headwall: Ei tuo auto ikinä ennen oo noin sekoillu ja jos se sekoilee, niin aina kun mä ajan :kieh: Mies tosin ajelee aina toisella autolla, harvoin ajaa tuolla :| Pitää vissiin viedä appi-ukolle, niin saa kattoa mikä sitä vaivaa. Pelottava lähteä tuommosella lasten kanssa :/
Seuraava kauhukohtaus tuli, kun olin just kurvaamassa moottoritielle ja vauhtia oli melkein 100km/h ja yhtäkkiä autosta katos virta. Kello, radio, valot, sammui ja rattilukko meni päälle, kesti muutaman sekunnin ja taas kaikki toimi ihan normaalisti