Säikähdin äsken aivan mielettömästi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Lähdin koiran kanssa autolla koirapuistoon, pojatkin oli mukana. Ensin joku auto oli valuttanu öljyt risteykseen ja auto meinas heittää ympäri, vaikka ajoin tosi hiljaa |O
Seuraava kauhukohtaus tuli, kun olin just kurvaamassa moottoritielle ja vauhtia oli melkein 100km/h ja yhtäkkiä autosta katos virta. Kello, radio, valot, sammui ja rattilukko meni päälle, kesti muutaman sekunnin ja taas kaikki toimi ihan normaalisti :o Mä olin jo aivan varma, että ajetaan ojaan ja päästään hengestämme koko porukka :headwall: Ei tuo auto ikinä ennen oo noin sekoillu ja jos se sekoilee, niin aina kun mä ajan :kieh: Mies tosin ajelee aina toisella autolla, harvoin ajaa tuolla :| Pitää vissiin viedä appi-ukolle, niin saa kattoa mikä sitä vaivaa. Pelottava lähteä tuommosella lasten kanssa :/

Hui kamala!
Meidän auto sammuu aina ku hiljentää vauhtia. Mua katotaan ku idioottia kun joka valoissa auto sammuu... No, jos sais aikaseks myydä persettä sen verran et sais korjattua ton auton. Tarviin sitä jos ja kun saan työpaikan.

Tuossakin olis voinu sattua vaikka kuinka huonosti, kun vauhti oli noinkin kova. Sitte ku tuommosta tapahtuu yhtäkkiä, niin ei meinaa edes tajuta mitä pitää tehdä :|
Meillä oli ennen kans auto, joka sammui ihan jokaisiin liikennevaloihin ja risteyksiin, kesti aina matka vähä kauemmin... ja ihmiset tuijotti :laugh:

Hui kun meni ihan kylmät väreet, varmasti säikäytti tuollainen! Vie nyt nopeasti auto huoltoon että tarkastavat ettei tuo ongelma toistu.

Käytkös muuten Suvilahdessa koirapuistossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Hui kun meni ihan kylmät väreet, varmasti säikäytti tuollainen! Vie nyt nopeasti auto huoltoon että tarkastavat ettei tuo ongelma toistu.

Välillä suvilahdessa, kun siinä vieressä asutaan, mutta ennemmin tykkään siitä vaskiluodon koirapuistosta, ku sielä ei oo hyttyisiä ja näkee koirat vähä paremmin.

Onneksi appi-ukko on autokorjaaja, niin saa sinne kuskata auton :D

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Välillä suvilahdessa, kun siinä vieressä asutaan, mutta ennemmin tykkään siitä vaskiluodon koirapuistosta, ku sielä ei oo hyttyisiä ja näkee koirat vähä paremmin.

Me tavataan käydä Suvilahdessa, sisko asuu siinä vieressä niin tulee siihen sitten omansa kanssa. Meiltä joka tapauksessa aina lähdettävä autolla jos halutaan koirapuistoon.... :whistle:

Vaskiluodossa pari kertaa vaan käyty...

Ja vie se auto nyt pikapikaa huoltoon, vaarallinen tuo on!

Me tavataan käydä Suvilahdessa, sisko asuu siinä vieressä niin tulee siihen sitten omansa kanssa. Meiltä joka tapauksessa aina lähdettävä autolla jos halutaan koirapuistoon.... :whistle:

Ennen tuolola suvilahden puistolla oli niin huono maine, kun sielä kävi paljo porukkaa vihasten koirien kanssa ja aina oli kauheet tappelut, yks mies aina raahas sinne jotain tappelukoiria, jotka kävi kaikkien kimppuun :kieh: Sitte ei tullu käytyä sielä ja nyt on jo muka niin tottunu tuohon vaskiluotoon... ja käyhän sielä paljo enemmän porukkaa.

Ennen tuolola suvilahden puistolla oli niin huono maine, kun sielä kävi paljo porukkaa vihasten koirien kanssa ja aina oli kauheet tappelut, yks mies aina raahas sinne jotain tappelukoiria, jotka kävi kaikkien kimppuun :kieh: Sitte ei tullu käytyä sielä ja nyt on jo muka niin tottunu tuohon vaskiluotoon... ja käyhän sielä paljo enemmän porukkaa.

Pitäisi tulla joku kerta käymään tuolla Vaskiluodossa, itse asiassa siinä lähes vieressä asuu hyvä ystävä jolla koira myös. Asuu niissä puutaloissa siellä rannassa, niitä erivärisiä jos tiedät...

Koiruudella loppui juuri juoksut niin vois taas puistoon mennäkin...

Meidän aikana ei ole ollut rähisijöitä kyllä Suvilahdessakaan, ollaan vissiin osattu olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. ;)

Sielä vaskiluodossa on kyllä ihania taloja.
Kai noita rähisijöitä on joka paikassa, jos vaan sattuu väärään aikaan tulemaan. Tuo meidän neiti vaan on niin kranttu, ettei tykkää saksanpaimenkoirista, eikä mustista uroksista, ne on aivan kamalia ja niille pitää kiljua koko ajan :laugh:
Pari viikkoa sitte mentiin tuonne vaskiluotoon, niin sielä oli samaan aikaan 16 koiraa. Välillä sai kyllä oikeen kunnolla kattoa, että missäs se meidän Miina menee :D

Kuinka mä uskallan lähtee tuota autoa ajamaan sinne korjaamolle :| Ukko meinas, että siinä on joku akun "juttu" irti ja siinä ku meinasin pyöriä siinä öljypläntissä, niin se olis jotenki vähä irronnu ja sitte menny ittestään takas, eli ei kannata kurvailla, ettei irtoa uudestaan kesken ajon :o

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
minkäs merkkinen auto on? meil citikka tekee välillä tota samaa, silla erotuksella ettei rattilukko mene päälle.

meil kans ja jestas et pelästyin ku eka kerran kävi niin |O

Oli kyllä niin kamala tunne, ku heti tajusin kumminki, että jos en saa autoa käännettyä, niin ojaan mennään :o

Näköjään luin huonosti.
Meillä oli akku siis irti paikaltaan ja töyssyssä hieman pomppas ylöspäin ja otti sit konepelin kautta oikosulun ku ei ollu kummassakaan akunnavassa suojakumia paikoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Pakko nostaa..mihkä aikaan ja minä päivänä käytte siel vaskiluodossa? aina kun mä tuun sinne koirien kaa siellä ei oo ketään :whistle:

Yleensä tos seittemän kaheksan aikoihin illalla on väkeä. Sen jälkeen, ku kaikki on töistä kotiutunu ja saanu syötyä, niin valuvat sinne :D Me käydään usein aamusta ja päivällä, niin sielä ei koskaan oo ketään.

no meiän pitää myöhentää aikaa =)
Pitääpä joku päivä ton kultsun kanssa tulla..tuo sekarotunen vanha mummu ei niin välitä olla sielä, komentaa vaan kaikkia :D ( ei siis käy päälle mutta haukkuu ja yrittää saada kakaroita kuriin ja järjestykseen siinä onnistumatta...)

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
no meiän pitää myöhentää aikaa =)
Pitääpä joku päivä ton kultsun kanssa tulla..tuo sekarotunen vanha mummu ei niin välitä olla sielä, komentaa vaan kaikkia :D ( ei siis käy päälle mutta haukkuu ja yrittää saada kakaroita kuriin ja järjestykseen siinä onnistumatta...)

Tuo meidän neiti on niin valikoiva kavereidensa suhteen, joidenki kans leikkii vaikka kuinka hyvin ja jos on joku koira, josta se ei tykkää, niin se menee ovelle odottamaan kotiinlähtöä :laugh: Taitaa tuokin olla muka liian vanha mielipuoliseen juoksenteluun :laugh:

Ihana..mamma yrittää että koira saa pitää hauskaa ja toinen vaan istuu ovella että joko mennään :D
Nykyään meiän tulee harvoin käytyä kun on 30km matkaa vaasaan..täällä saa kyllä mettäs juosta vapaana..mutta kun tuo kultsu tarvii välillä koirakavereita..kun tuo mummeli ei enää niin jaksa leikkiä =)

Viime viikolla menin koiran kans sinne puistoon, sielä ei ollu ketään. Mä menin penkille istuskelemaan, niin eiköhän koira hyppää mun viereen istumaan. Siinä se sitte vuoron perään istui ja makas, eikä suostunu enää edes haistelemaan paikkoja. Mä en sitte enää kehdannu siinä istua koira vieressäni ja painuttiin sitte kotiin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Hui kamala!
Meidän auto sammuu aina ku hiljentää vauhtia. Mua katotaan ku idioottia kun joka valoissa auto sammuu... No, jos sais aikaseks myydä persettä sen verran et sais korjattua ton auton. Tarviin sitä jos ja kun saan työpaikan.

Vittu just tollasten idioottien takia sattuu, niitä kolareita, kun ajellaan jollain rotiskoilla eikä viitsitä niitä korjata. Mut ethän säkään tajuu aatella kun omaa nahkaas.
Tiesitkös sen että jarruissa ei ole täyttä vetoa, kun auto ei ole käynnissä??!!
Että kiva kun tulet sammutetulla autolla valoihin ja joku lapsi tai kuka vaan on ylittämässä katua, eikä auto pysähykkään.
Mieti siinä sitte loppuelämäs persees myymistä :(

Ja sama homma ap:lle, vie äkkiä se auto korjaamolle ennenkun sattuu vahinko. Moottoritiellä kun käy aika pahaa jälkeä. :(

Uusimmat

Yhteistyössä