Sain Akselista pöydän vasta 3 viikon päästä...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Ohhoh, onkos kaikilla jotkut joulunalussiivousviikot menossa, kun ajattelin että pistän pojan vaatteita myyntiin Mankkaan Akseliin ja vapaa pöytä löytyi vasta marraskuun lopussa. Siellä kuitenkin on paikkoja vaikka millä mitalla.

Onko kenelläkään kokemusta myynnistä tuolla? Olen NIIIIIN kyllästynyt pistämään vaatteita myyntiin yksi kerrallaan huutikseen ja postittelemaan. Siellä kannattaa varmaan pistää hyväkuntoiset lelutkin myyntiin näin joulun alla.

Kiva kuulla! Ajattelin nyt kerrankin kokeilla kun tuota rompetta on niin valtavasti.
Riittääkö viikko vai pitäisikö ottaa kaksi?

Mä oon myös viime aikoina myynyt noilla live-kirppiksillä. Tosin en Akselilla kun on meiltä liikaa matkaa siistimään. Viimeiset kerrat oon myynyt vekarakirppiksellä kumpulassa.

Ja otan aina vähintään 2 viikkoa. Pöytään ei voi heti kasata kaikkea ja pitää täydentää. Alkusyksymmällä mulla oli 4 viikkoa pöytä, kun kamaa oli paljon ja toin sitten siistimisen yhteydessä aina lisää. Meni hyvin.

Mä oon myös viime aikoina myynyt noilla live-kirppiksillä. Tosin en Akselilla kun on meiltä liikaa matkaa siistimään. Viimeiset kerrat oon myynyt vekarakirppiksellä kumpulassa.

Ja otan aina vähintään 2 viikkoa. Pöytään ei voi heti kasata kaikkea ja pitää täydentää. Alkusyksymmällä mulla oli 4 viikkoa pöytä, kun kamaa oli paljon ja toin sitten siistimisen yhteydessä aina lisää. Meni hyvin.

Minulla oli Vekarakirppiksellä kaksi viikkoa pöytä, mutta sen sijainti on meiltä nähden todella huono ja siellä oli hankalaa käydä siistimässä. Muuten tykkäsin paikasta tosi paljon, oli siisti. Akseli on vähän sellainen "kämäsempi".

Akseli on hyvä. Viikon saldo voi helposti olla jotain 100-500e välillä.
Hinnoittele itse tuotteet(merkkituotteista voi pyytää enemmänkin),ja muista
laittaa hälyt kalliimpiin tuotteisiin,esim haalareihin tms. Hyväkuntoisista vaatteista voi pyytää paremman hinnan kuin perinteisellä kirppiksellä.

Yhteistyössä