Sain huomautuksen työkaverilta kun en pidä vihkisormusta/kihlasormusta sormessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kulta

Vieras
No meillä ei töissä voi pitääkkään,mutta ku erehtyin sanomaan että en pidä juuri koskaan. Korkeintaan silloin ku lähden jonnekkin. En edes aina kauppaan mennesä muista laittaa.
Piti puhuttelua että jos naimisissa on niin sormusta on pidettävä.

Minulla on niin leveät sormukset että ovat vähän hankalat kotona varsinki ku pitää paljon kastella käsiä ja muutenki jotenki haittaa. Kysyin sitten mieheltä että mitä mieltä hän on. niin tuumas vaan että aijaa enpä ole etes ajatellu asiaa...kyllähän sitä naimisissa ollaan oli sormuksia tai ei ;) Ei kait me niin pikkumaisia olla.

Joku ku tietäs, missä miun sormukset on, niin pitäishän niitä :ashamed:

Mut en miekään tykkää pitää kotona sormuksia, ihekin hurjuuspäissäni melkosen paksut rinkulat aikanaan valitsin. Nätit kyllä, mutta eihän ne järin näppärät ole...

Ja naimisissa tunnen olevani, onnellisestikin, vaikka sormukset tosiaan on just nyt... jossain :ashamed: :ashamed:

No joo, kyllä mullekki vähä väliä asiakkaat (pienen kylän ainoassa baarissa duunissa oon)huomautteleevkun on sormukset pois.. Mie en vaan kykene aina välil pitään niit ku tulee ihottumaa sin sormusten alle |O . Mut kyllä täällä jaksetaan nähdä vaivaa mitä oudoimmista asioista :kieh: .

Mä pidän tosi harvoin sormuksia. Mies joskus kuittaileekin että mä haluan feikata olevani sinkku :D . Mutta mä vaan inhoan kaikkea mikä vähääkään puristaa, otan sukat ja rintsikatkin heti pois kun oon kotona. Sormukset ahistaa mua.

Ja sitten on vielä sellainen että en osaa tehdä ruokaa sormuksien kanssa, en leipoa, en pestä käsiäni, en rasvata käsiäni yms.yms. Ja kun otan sormukset pois, niin hyvin usein unohdan laittaa ne sitten takaisin.

Vaan itse oon sitä mieltä että on se kumma jos sormukset osoittaa sitoutumista. Mä ainakin osaan ollla naimisissa ilman sormuksiakin =) .

Sano sille työkaverilles että pitää ihan vaan omista sormuksistaan huolen ja lopettaa huolehtimasta sun sormuksistas :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
No joo, kyllä mullekki vähä väliä asiakkaat (pienen kylän ainoassa baarissa duunissa oon)huomautteleevkun on sormukset pois.. Mie en vaan kykene aina välil pitään niit ku tulee ihottumaa sin sormusten alle |O . Mut kyllä täällä jaksetaan nähdä vaivaa mitä oudoimmista asioista :kieh: .

Niin minäkin saan ihottuman. ja sitä ei sitten aivan helposti parannetakkaan.

Hyllyn päälle ne munkin sormukset aika usein jää. Nyt kun taas on pieni vauva, jonka pyllyä pestään vähän väliä, niin on jotenkin kätevämpää olla pitämättä niitä. Ja sit ne just unohtuu laittaa, kun jonnekin lähtee. Sitten kun menen taas töihin, en saa edes pitää niitä siellä. Ennen lapsia pidin sormuksia aina, joten välillä on kieltämättä aika "alaston" olo (en muuta sanaa keksi tähän hätään kuvaamaan...) kun niitä ei olekaan. Eli tottumuskysymys taitaa olla...

On niistä jotain hyötyäkin. Joskus joku mies aikoi tehdä tuttavuutta (mikä mua ei taas kiinnostanut), joten vilautin vaan vasenta nimetöntä, niin siihen loppui. Perästä kuului vaan, että kaikki hyvät on varattuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä pidän tosi harvoin sormuksia. Mies joskus kuittaileekin että mä haluan feikata olevani sinkku :D . Mutta mä vaan inhoan kaikkea mikä vähääkään puristaa, otan sukat ja rintsikatkin heti pois kun oon kotona. Sormukset ahistaa mua.

Kuin mun suusta! Paitsi toi mies-osio. Mun mies ei nimittäin käytä itsekään sormusta, kaikki meidän sormukset on tossa liesituulettimen päällä pölyä keräämässä... Kun itse tietää olevansa naimisissa, niin eiköhän se riitä!