Sain Hyvän Joulun toivotuksen, mutta keneltä???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Sain koulukaverit.comilta viestiä, että "xxxxx xxxxx on lähettänyt sinulle viestin", joka kuului näin "Hyvää Joulua xxxxx". Terveisin "Yks kaukaa menneisyydestä". Siis tuossa mainittiin lähettäjän nimi, mutta en tunne ketään sen nimistä. Tuo "yks kaukaa menneisyydestä" viittaa siihen ihan kuin minulla olis ollut joskus jotain hänen kanssaan???? Tunnen kyllä tuon etunimisiä, mutta sukunimi on ihan outo. Hain koulukaverit sivuilta tuolla etu- ja sukunimellä ja se löytikin samannimisiä 5 kpl, mutta yksikään ei ole samasta koulusta, enkä todellakaan tiedä kuka tämä on. Hyvää Joulua xxxxx (oli laitettu lempinimeni) joka kyllä lukee koulukaverit sivullani. Etunimeni on kuitenkin sellainen, että sukunimen kanssa en tiedä yhtään toista samaa Suomessa, että erehdyksestäkään ei ehkä voisi olla kyse. Mitä ihmettä???? Kait minun on vain kysyttävä kuka hän on, koska siinä on meiliosoite, johon voi vastata. Apua, olenkohan nyt unohtanut jonkun nimen, jonka joskus olen tavannut ja hän muistaa minut? Kääk. Kylläpä jäi asia vaivaamaan. Niin, olen siis naimisissa ja sekin lukee tiedoisssani.

[QUOTE="vieras";25282595]Täällähän se tiedetäänkin, mistä sen sait. Ei edes jaksa lukea tuota sekopäätekstiä.[/QUOTE]

No, ehkäpä ei tiedetä, tarkoitus ei ollutkaan kysyä täältä kuka sen lähetti; ihmettelin vain. Mitähän sekopäistä tekstissä oli, jota et ymmärtänyt? Hyvää Joulua vaan sinullekin!

[QUOTE="nnn";25282656]vahingossa tais tulla väärään osotteeseenn[/QUOTE]

tumblr_lds4xeJavH1qzjix8.gif

[QUOTE="Siis";25282806]Ööööh....miten "yks kaukaa menneisyydestä" sun mielestä tarkoittaa että sulla ois joskus ollu "jotain" sen kanssa? Mitäs jos se on naapurin Niko tarhasta tms?[/QUOTE]

No itse en varmaan tuollaista viestiä laittaisi kuin henkilölle, joka on ollut minulle erityisen läheinen ja ehkä vähän muutakin. Jos normi vanhalle ystävälle olisin lähettänyt, niin reilusti nimeni alle olisin laittanut. Ihan kuin henkilö on laittanut sen siinä mielessä, että jään miettimään, kuka hän on. Toki, voihan se olla niin, että se ei olekaan edes minulle tarkoitettu viesti, vaan lähettänyt vahingossa väärälle, mutta miksi siinä sitten olisi minun lempinimeni?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;25282890:
No itse en varmaan tuollaista viestiä laittaisi kuin henkilölle, joka on ollut minulle erityisen läheinen ja ehkä vähän muutakin. Jos normi vanhalle ystävälle olisin lähettänyt, niin reilusti nimeni alle olisin laittanut. Ihan kuin henkilö on laittanut sen siinä mielessä, että jään miettimään, kuka hän on. Toki, voihan se olla niin, että se ei olekaan edes minulle tarkoitettu viesti, vaan lähettänyt vahingossa väärälle, mutta miksi siinä sitten olisi minun lempinimeni?

Siis ootko nyt tosissas? Jos joku on omasta mielestään ollu sulle erityisen läheinen niin eiköhän se ennemminkin olettais että herranjumala tunnistaisit sen nimestä? Siis vakavissas oot sitä mieltä että ihminen, jonka nimi näkyy lähetettävässä viestissä on sulle läheinen, ja toivoo että alat miettiä että kukas tää nimeltä mainittu läheinen ihminen nyt oikein onkaan?

Yhteistyössä