sain juuri ajokortin ja yksin ajaminen jännittää! muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore kuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore kuski

Vieras
Autokoulu meni alusta asti hyvin ja sain joka tunti kehuja. Inssi meni ensimmäisellä läpi, ilman pahempia virheitä. Nyt olen ajanut meidän autolla pari kertaa miehen kanssa ja tänään täytyisi lähteä yksin keskustaan ja vielä ruuhka-aikaan. Tiedän että osaan ajaa ja mieskin yllättyi miten hyvin ajan, mutta se että olen ihan yksin autossa niin jännittää..

Kauanko menee ennenkun ajaminen alkaa sujumaan luontevasti? Onko muita "jännittänyt" ajaminen inssin jälkeen? :)

Mulla oli sama ja ensimmäiset kerrat kortin saamisen jälkeen,ajoin vaan mies kyydissä :D

Noh,se eka kerta kun piti sitten itekseen lähteä,tuntu kauhealta.Siis se lähteminen,mutta kyllä se sitten ajaessa unohtu :)

Sain kortin 10 vuotta sitten ja edelleen jännittää. Tolkuttomasti. Mutta en olekaan ajanut säännöllisesti, siinä syy. Joten jos et halua samaan jamaan kuin minä, aja nyt heti vaan niin paljon kuin mahdollista. Varmaan parissa kuukaudessa jo saat niin hyvän tatsin hommaan, ettei tartte jännittää.

Onneksi ensin ajan muutaman kilometrin vain suoraan niin ehkä jännitys unohtuu siinä :D huhhuh, toivottavasti pian häviää jännääminen kokonaan ja voin ihan rennosti astella parkkipaikalle ajattelematta että apuaaa nyt pitäis lähtee yksin ajamaan :D

Meinasin seur.pv mennä liikenneympyräs kolmion takaa eteen :D Mies huutaa jarruta.. Jos ei ois mies ollu, ni ois voinu kolahtaa.. Mut nyt jo ajelen missä vaan, Hesaskin kävin ja Ouluu lähen keväällä. 5 kk ollu kortti.

Mää jännitin sillo ku sain kortin, et miten uskallan ajaa parkkiruutuihin, ajoin aluks kauas aina kaupassakin :D Nyt uskallan jo mennä autojen sekaa. Ainut mitä en tee koskaan varmaan on taskuparkki. Voi jösses.. Meiän auto on viä pitkä ja levee. Se kyl ilmottaa jos takana on joku mut en mee siltikä :D Onneks ei tullu inssis sitä. Mul oli aika iisi inssi. Muilla ollu tiukempia.

[QUOTE="Heh";28218661]Meinasin seur.pv mennä liikenneympyräs kolmion takaa eteen :D Mies huutaa jarruta.. Jos ei ois mies ollu, ni ois voinu kolahtaa.. Mut nyt jo ajelen missä vaan, Hesaskin kävin ja Ouluu lähen keväällä. 5 kk ollu kortti.[/QUOTE]

Siis se ollut liikenneympyrä vaan kiertoliittymä. Heikot eväät uusilla kuskeilla jos eivät osaa liikennesääntöjä.

Samanlainen olin. Jännitti tosiaan paljon, mutta vähitellen se helpotti. Tosin niin vähän ajan isoissa kaupungeissa, että niihin meneminen autolla jännittää edelleen. Tsemppiä sulle!