Sain kutsun sokerirasitukseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta kutsussa ei kerrottu pitääkö olla syömättä ennen koetta vai saako syödä.. ensimmäinen koe otetaan torstaina, jonka jälkeen saan mukaani tapletin joka pitää niellä klo 23.00 samana iltana ja seuraavana aamuna on toinen labra.

kuullostaa erilaiselta mitä missä minä olin.
mä olin syömättä 12 h, aamulla menin labraan, ottivat verikokeen, join sitä litkua ja odottelin, sit ottivat verikokeen ja taas odottelin ja taas ottivat kokeen... se siinä

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
mä olin syömättä 12 h, aamulla menin labraan, ottivat verikokeen, join sitä litkua ja odottelin, sit ottivat verikokeen ja taas odottelin ja taas ottivat kokeen... se siinä

mä olin myös tämmösessä sokerirasituksessa, ja näin se normaalisti tehdään.

mimmonen sokerirasitus se ap sulla oikein on ku sulle jotain tabujaki annetaan???

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:

Mulla myös meni näin ja yhteensä aikaa kesti 2h.

joo ei ole diabetestä.. mä meen ensin tonne sisätautiklinikalle verikokeisiin ja samalla otetaan toi sokerijuttu.. sit ajelen kotipaikkakunnalle.. otan pillerin ja aamulla meen kotipaikkakunnan kokeisiin. hmm.. voisin käydä vilkaisees paperista mikä ton tabletin nimi on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei vitsi.. toi dxm-pilleri liittyy johonkin muuhun testiin sori :ashamed: eli olen sitten syömättä sen 12 tuntia sokerirasitusta varten, kiitos :)

ja myöskin juomatta..ja litku :whistle: ou mama että se on herkullista :x vähä sama ku jois dr.pepperiä lämpimänä :D :hug: kyllä se siitä

Yhteistyössä