Sain miehen ja anopin tukkanuottasille...:/ Ei tämän näin pitänyt mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä oon pyytänyt miestä sanomaan anopille nätisti, mutta selvästi, että anopin pitää yrittää tulla meidän koko poppoon kanssa toimeen. En jaksa kerrata syitä tälle, mutta ihan oikeita ne syyt ovat olleet. Valehtelua (josta anoppi kärynnyt), hirmuista hallitsemista, minun haukkumistani äitinä ja vaikka mitä.

Noh. Mies ei sitten sanonut nätisti vaan ihan suoraan äidilleen muutamasta asiasta. Ei noista kaikista kuitenkaan -onneksi.Anoppi sitten veti kilarit ja ennalta arvattavsti alkoi syyttämään miestäkin jostain aivan ihmeellisestä. En tiedä kaikkea raivoamisen aiheista, enkä halua tietää.

Anoppi on pitkävihainen, kylmä ja ilkeä niin halutessaan. Pelkään, että hän nyt kostaa jotenkin pojalleen, koska poika sanoi asioita hälle suoraan. Se on mun vikani, koska jos olisin ollut vaatimatta puuttumista tilanteeseen, mies ei olisi alkanut sanomaan ylipäätään mitään äidilleen. Inhoan tällaisia farsseja, ja farssia tässä on luvassa anoppini tuntien:( Se on pitänyt miehensä veljenvaimolle mykkäkoulua 20 vuotta, kuinkakohan kauan se kostaa tätä:(

Halusin alunperin, että mies puuttuu tilanteeseen, koska minusta olisi ollut itse asiatonta alkaa avautumaan mitään anopille itse. Ajattelin, että homma hoituu jotenkin hienovaraisemmin miehen kautta ja anoppi vähän rauhoittuu riehumisessaan. Nyt on vaan paska ja syyllinen olo, mies joutuu kärsimään syyttömänä tilanteeseen:/

Ystävät voi valita, sukulaisiaan ei, joten annahan olla ja vedä henkeä! Ei ole sun homma mielistellä ikävää anoppia, anna mököttää ja olla, vaikka sen 20 vuotta!! Ittepä hyvän menettää, jos ei omaan lapseensa ja lapsenlapsiinsa halua pitää yhteyttä! Iso jaksu-hali sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
kuule. joistakin läheisistäkin sukulaisista pitää pysyä kaukana, varsinkin jos tietää heijät hankaliksi. taisit tehdä palveluksen koko perheellesi.

Minä rehellisesti haluisinkin kyllä pysyä kaukana, mutta miehellä on tosi pieni suku ja ystäviäkin vaan tosi vähän. Siksi on inhottavaa, jos nyt alkavat tappelemaan ihan tosissaan äitinsä kanssa:/ Siinä kärsii sitäpaitsi appikin, joka on kiva mies ja tykkää lapsenlapsestaan. Koska eihän hän lapsenlastaan näe, jos tässä joku mykkäkoulu alkaa:/

Miten ihmeessä sait tuon käännettyä omaksi syyksesi? Tuo anoppisi taitaa olla hyvin hankala henkilö jos kerta toisenkin miniän kanssa on pitänyt pitkän mykkäkoulun.

Oikeasti, miten se teidän elämää haittaa että anoppi ei ole pompottelemassa teitä?

Älä suotta murehdi. Ei siun tarvii kestää tuollasta paskaa käytöstä keltään. Hyvä, että miehes uskalsi sanoa suoraan. Tuollasille ihmisille, niin kuin tuo anoppisi, ois jonkun pitänyt sanoa suorat sanat aina, kun alko käyttäytyä huonosti...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuule. joistakin läheisistäkin sukulaisista pitää pysyä kaukana, varsinkin jos tietää heijät hankaliksi. taisit tehdä palveluksen koko perheellesi.

Minä rehellisesti haluisinkin kyllä pysyä kaukana, mutta miehellä on tosi pieni suku ja ystäviäkin vaan tosi vähän. Siksi on inhottavaa, jos nyt alkavat tappelemaan ihan tosissaan äitinsä kanssa:/ Siinä kärsii sitäpaitsi appikin, joka on kiva mies ja tykkää lapsenlapsestaan. Koska eihän hän lapsenlastaan näe, jos tässä joku mykkäkoulu alkaa:/

Voihan appi käydä teillä vaikka anoppi mököttää

=)

Alkuperäinen kirjoittaja mörökölli:
Ystävät voi valita, sukulaisiaan ei, joten annahan olla ja vedä henkeä! Ei ole sun homma mielistellä ikävää anoppia, anna mököttää ja olla, vaikka sen 20 vuotta!! Ittepä hyvän menettää, jos ei omaan lapseensa ja lapsenlapsiinsa halua pitää yhteyttä! Iso jaksu-hali sulle!

Kiitos tosi kivoista sanoista:) Kyllä joo anoppi menettää, mutta siinä sitten joutuu kärsimään myös mies, appi ja meidän lapsi. Vitsi, kun ton anopin voisi vaihtaa johonkin kivaan tai edes vaan rauhalliseen ihmiseen...!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Voihan appi käydä teillä vaikka anoppi mököttää

=)

Epäilen, että päästääkö anoppi... On se sen verran pelottava nainen:/

Miten ihmeessä sait tuon käännettyä omaksi syyksesi? Tuo anoppisi taitaa olla hyvin hankala henkilö jos kerta toisenkin miniän kanssa on pitänyt pitkän mykkäkoulun.

Oikeasti, miten se teidän elämää haittaa että anoppi ei ole pompottelemassa teitä?

Ei kun tarkoitin hänen oman miehensä (eli appiukon) veljen vaimoa. Joka tapauksessa; pitkä on mykkäkoulu ollut ja tosiaan jatkuu yhä...Ja anopista ei muuten väliä, mutta kun miehellä ei muutenkaan ole juuri noita sukulaisia eikä paljonkaan kavereita. Ja harmittaa myös se apen ja meidän lapsen asema tässä. Toisaalta; minkä mä tosiaan voin sille, että anoppi on niin mahdoton, ettei tule toimeen toisten kanssa. Pakko sille oli jotain sanoa, ja nyt on sitten tosiaan sanottu:/

Ei kun tarkoitin hänen oman miehensä (eli appiukon) veljen vaimoa. Joka tapauksessa; pitkä on mykkäkoulu ollut ja tosiaan jatkuu yhä...Ja anopista ei muuten väliä, mutta kun miehellä ei muutenkaan ole juuri noita sukulaisia eikä paljonkaan kavereita. Ja harmittaa myös se apen ja meidän lapsen asema tässä. Toisaalta; minkä mä tosiaan voin sille, että anoppi on niin mahdoton, ettei tule toimeen toisten kanssa. Pakko sille oli jotain sanoa, ja nyt on sitten tosiaan sanottu:/
Joskushan voi käydä vaikka niin hienosti, etä tämä vaikea ihminen(=anoppi) havahtuu huomaamaan, että hänpä voisikin vaikka katsoa peiliin! Mutta jos ja kun, asia on nyt noin päässyt menemään, niin antakee sen DraamaQueenin nyt ihmetellä, missä meni vikaan! Luulen, että appikin kohta uskaltaa sanoa, missä se vika oikeastaan onkaan! Ja jos se pitkä viha pelottaa, niin voithan jonkun ajan päästä ihan muina naisina ottaa yhetyttä, tai laitella jotain synttärikorttia tai muuta aiheeseen sopivaa, ja katsella kuinka anoppi käyttäytyy...Ja jos ei muutoksen tuulia näy, niin sitten annat hänen olla ja olet odottavalla kannalla...Kyllä ne vanhemmatkin ihmiset joskus ihan oikeasti osaavat ottaa oppia virheistään ja olla pahoillaankin:O) Sitä ootellessa..

Alkuperäinen kirjoittaja mörökölli:

Joskushan voi käydä vaikka niin hienosti, etä tämä vaikea ihminen(=anoppi) havahtuu huomaamaan, että hänpä voisikin vaikka katsoa peiliin! Mutta jos ja kun, asia on nyt noin päässyt menemään, niin antakee sen DraamaQueenin nyt ihmetellä, missä meni vikaan! Luulen, että appikin kohta uskaltaa sanoa, missä se vika oikeastaan onkaan! Ja jos se pitkä viha pelottaa, niin voithan jonkun ajan päästä ihan muina naisina ottaa yhetyttä, tai laitella jotain synttärikorttia tai muuta aiheeseen sopivaa, ja katsella kuinka anoppi käyttäytyy...Ja jos ei muutoksen tuulia näy, niin sitten annat hänen olla ja olet odottavalla kannalla...Kyllä ne vanhemmatkin ihmiset joskus ihan oikeasti osaavat ottaa oppia virheistään ja olla pahoillaankin:O) Sitä ootellessa..

Täytyy juu toivoa, että se tilanne siittä rauhoittuu. Ja jos ihme tapahtuu, voihan se anoppi tosiaan ajatella asiaa uudelleen toiselta kantilta. Mutta siihen kyllä varmaan tarvitaan toisaan jotain ihmettä... Jotenkin kun se anoppikin vaan tajuaisi, että on pojalleen tosi tärkeä. Ja että hän vahingoittaa poikaansa tappelemalla poikansa perheen kanssa:/ Ja poikansa kanssakin näemmä nyt... Vitsi, että toivon, ettei minusta tuu tuollainen anoppi tai äiti ikinä:/

Vielähän mun piti tulla kommentoimaan:O). Siis se, että anoppisi äitinä, jättäisi poikansa kokonaan elämänsä ulkopuolelle, tuntuisi aika hurjalta, ja silloin sun ei pidä ajatella, että olet syyllinen siihen! Jokaisen äidin pitäisi kasvaa siihen, että omalle pojalle jossain kohtaa tulee olemaan toinen nainen tärkeämpi kuin äiti! Tässä kohtaa sen anopin vain on kasvettava ja hyväksyttävä se, ettei hän ole enää lapsensa tärkein ihminen, vaan oma vaimo ja lapset menevät jopa äiteen edelle! Ja kyllä hän sen varmasti hiffaakin, kun hetkisen miettii..Joten katselet hetken verran ja eiköhän tilanne normalisoidu! Nyt jätän analysoinnit tähän ja toivon teille perherauhaa ja mukavia sukulais-suhteita:O)

nostan hattua pojallesi, että uskalsi sanoa asiat äidilleen :attn: jos äiti poikansa totuuden takia hylkää, oma on menetyksensä.
äläkä ota tätä asiaa omatunnollesi. joskus vaan kissa pitää nostaa pöydälle :whistle:

Yhteistyössä