Sain pojalta 9v ihanan joululahjan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun 8v tyttö teki pari viikkoa sitten kerhossa mulle kangaskassin muumimamman kuvilla ja tekstillä, maailman paras äiti =) antoi etukäteis joululahjana kun se pitää silittää se kuva ja meinas ettei osaa paketoida, no ihanan kauppakassin sain tuosta :)

Kiva =) Onko poikasi tehnyt sen koulussa? Minäkin tulen varmaan saamaan laukun lahjaksi omalta 9-vuotiaaltani. Kyseli tässä kerran kautta rantain, että jos joku antaisi sinulle laukun, millaisen kuvion siihen haluaisit ommeltavan :whistle: ( ja olen kuullut että käsityötunneilla on ommeltu laukkua)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kiva =) Onko poikasi tehnyt sen koulussa? Minäkin tulen varmaan saamaan laukun lahjaksi omalta 9-vuotiaaltani. Kyseli tässä kerran kautta rantain, että jos joku antaisi sinulle laukun, millaisen kuvion siihen haluaisit ommeltavan :whistle: ( ja olen kuullut että käsityötunneilla on ommeltu laukkua)

juu oli koulussa tehty. krokotiilin kuva sinä oli ja väri oli limenvihreä. Vihreä mun lempiväri.
oli tehnyt kännykkätaskunkin erikseenlaukkun.
Tääon just sen kokoinen että esim ohut kansio sopii mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

juu oli koulussa tehty. krokotiilin kuva sinä oli ja väri oli limenvihreä. Vihreä mun lempiväri.
oli tehnyt kännykkätaskunkin erikseenlaukkun.
Tääon just sen kokoinen että esim ohut kansio sopii mukaan

=)

Yhteistyössä