Sain tietää, että ex-mies pettää (myös) nykyistä puolisoaan ja heillä pieni lapsi.. Tekisi mieli kertoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milyn

Vieras
Toisaalta järki huutaa pysymään kaukana ja näin varmaan toiminkin, mutta toisaalta tekis mieli kertoa exän nykyiselle puolisolle mitä sain kuulla.

Lyhykäisyydessään (ja kauheudessaan): ex-mies teki elämästäni helvetin 5 vuoden ajan. (Luojan kiitos emme ehtineet naimisiin / perustaa perhettä!!) Hän piti minut maanittelemalla ja väkisin - hakkasi rikki kotimme kun suuttui, riepotteli minua, petti härskeimmillä mahdollisilla tavoilla (ihme etten saanut mitään tautia häneltä..). Nolasi minut julkisesti, tunkeutui asuntooni jo erottuamme (oli teettänyt vara-avaimen tätä ajatusta silmälläpitäen), vainosi. Jne, kaikkea kammottavaa mitä kuvitella saattaa. Elämä tuolloin oli kaoottista helvettiä, olin ihmisraunio. Sitten päätin muuttaa muualle ja vainoaminen loppui - ja oma elämäni alkoi.

Palasin useiden vuosien jälkeen kotikaupunkiini ja sain kuulla eräältä vanhalta ystävältä, että exäni pettää avovaimoaan joka on vasta hiljattain synnyttänyt. En yllättynyt. Mutta vanha kuvotus nosti päätään - ja ajatus siitä, että pitäisikö kertoa vaikka anonyymisti.. Sattumalta näin tämän naisen lastenvaunujen kanssa kaupungilla ja hän näytti minusta ahdistuneelta... liekö jo kuullut..?

Ei sullakaan vielä hyvin mene. Ajattele nyt, mies on tehnyt elämästä helvettiä kaikin tavoin, ja nyt säälit seuraajaasi ja epäilet ahdistuneeksi vain siksi, että herra Taivaanlahja on mennyt pettämäänkin. Vai kuvitteletko oikeasti, että se muu törkeä ja rikollinen käytös ei kohdistuisi nykyiseenkin.

Eikö sen pitäisi tässä tapauksessa olla suorastaan hyvä asia, pääseepä nyx nopeammin irti.

Jos se ukko kuvailemasi kaltainen aarre on, niin on kai se uus ihan senkin takia jo ahdistunut, ei siihen enää pettämistä tarvita.. tai sun paljasteluja. Eiköhän sille ole jo selvinnyt itselleenkin kenen kanssa on tekemisissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saattaa siinä itse kukin näyttää "ahdistuneelta", jos on vasta synnyttänyt (eli kenties väsynyt), ja parhaassa tapauksessa huomaa miehensä eksän kuikuilevan jostain nurkan takaa, arvioiden ulkoista olemusta päästä varpaisiin.

Tai sitten ahdistaa, kun mies on uskoton.

Niin tai näin, ei ole yhdenkään eksän asia alkaa siitä ilmoittelemaan...ja kenties nimettömänä vielä, huoh.

hmm.. no kyllä mä ainakin haluaisin tietää :O (vaikka täällä muut neuvokin pysymään asiasta kaukana) mutta mä tahtoisin kyl tietää jos mun mies kävis vieraissa..

[QUOTE="...";26151321]hmm.. no kyllä mä ainakin haluaisin tietää :O (vaikka täällä muut neuvokin pysymään asiasta kaukana) mutta mä tahtoisin kyl tietää jos mun mies kävis vieraissa..[/QUOTE]

Sama täällä :O

Siis ymmärränkö oikein: mies on teidän eronne jälkeen tyyliin vainonnut sua ja kun nyt vihdoin olet päässyt hänestä irti, haluat puuttua hänen uuteen elämäänsä? Voi vide, kyllä taas jollakin on järki jäänyt matkalle... :D

Täytyy vaan toivoa, että se emäntä oikeasti ymmärtää lähteä suhteesta AJOISSA. Jotkut ei tajua lähteä ikinä... Moni noista ymmärtämättömistä on päätynyt roskalehtien lööppeihin.

Voi apua, mutta kyllä mäkin haluisin tietää. Mutta haluaisin saadajonkin konkreettisen todisteen ja sellanen olisi hyvä olla ennenkun menee noin vahvoja syytöksiä satelemaan. Että se nainen varmasti uskoo, koska mieshän tietenkin kiistää ja keksii kaikennäköstä alibia.

[QUOTE="vieras";26151358]Tod. näk. nainen tietää mutta pelkää. Vaikuttaa ihan narsistilta se mies.[/QUOTE]

Vau, oliko vasta kahdeksas vastaus jossa mies sai narsistidiagnoosin :D

Eivät kaikki kusipäät ole narsisteja.

- Marjatta haluaisi itse tietää jos mies pettää

- Marjatta menee sekaantumaan kuulopuheiden perusteella entisen miehensä nykyiseen suhteeseen (vaikka on onnistuneesti päässyt irti ko. miehestä, joka vainosi pitkään vielä eron jälkeenkin)

Eikö nuo muka ole kaksi totaalisen eri asiaa?

Parasta pysytellä erossa, ihan joka tasolla. Olla uhraamatta enää ajatustakaan kyseiselle miehelle ja hänen tekemisilleen.

ite oon aina pettäjien käräyttämisen kannalla.. ja tuon naisen tilanteen kannalta tieto voi olla ratkaiseva.. siis jos epäilet että heidän suhteessa on samankaltainen tilanne kun sulla ja exällä niin tuo tietohan voisi auttaa naisen (ja lapsenkin!) tilannetta ja helpottaa (toivottua?) eroa, johon ei ole uskaltautunut.
Menee vaan aika spekulaatioksi kun heidän suhde tietenkin on oma asiansa, eikä välttämättä edes ole kuvaamasi kaltainen. Paha mennä sanomaan mitään mahdollisista seurauksista, mutta itse olen sitä mieltä ettei totuuden selville saamisessa ole mitään väärää. Voihan olla, että nainen on jo asiasta tietoinen.
Eikös jotkut harvat exät oo löytäneet toisistaan tukea kun ovat haksahtaneet yhtä tuhoisiin suhteisiin saman miehen kanssa?

Yhteistyössä