Sain vierasta munaa

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelevä
Olen Rouva,mutta kun aijemmin keskustelua aiheesta käytiin,niin jatkan:Olen ollu monissa pikkujouluissa.Laivalla,työkomennuksilla jopa luontoretkillä. Olen useestikin päätynyt sukupuoliseen kanssakäymiseen? Mikä siinä sitten on niin "ihmeellistä" jos siitä kerran osapuolet nauttii? Sana "vierasta munaa"on väärä. Minulla ei ole OMAA MUNAA. Terveisin Maarit
 
Niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä;10754706:
Olen Rouva,mutta kun aijemmin keskustelua aiheesta käytiin,niin jatkan:Olen ollu monissa pikkujouluissa.Laivalla,työkomennuksilla jopa luontoretkillä. Olen useestikin päätynyt sukupuoliseen kanssakäymiseen? Mikä siinä sitten on niin "ihmeellistä" jos siitä kerran osapuolet nauttii? Sana "vierasta munaa"on väärä. Minulla ei ole OMAA MUNAA. Terveisin Maarit
Onhan naisilla jopa sarjoittain.

Munasarjat.
 
Ewalle
Hyvin heitit, et anna ukkomiehille, ja että vieras muna pitää avioliiton kasassa. Kai tuokin pitää paikkansa joittenkin kohdalla. Mikäpäs siinä.
Tulihan sitä käytyä vieraan, tutun pimpin perässä, vaikka olinkin sellaisessa vähemmän onnellisessa aviossa. Olisin halunnut erota ja yhtyä tämän syrjähypyn kanssa yhteen, mutta lasteni takia se ei toteutunut.
Parin vuoden päästä "rakas" vaimoni otti eron, olis tehnyt sen aiemmin, olisin saanut haluamani naisen kanssa alkaa elää yhdessä.
Ei aina käy niin kuin haaveillaan.
 
Maarit Rva
Alkuperäinen kirjoittaja eräs nainen;10755355:
Oisimpa saanut monelaistakin munaa,,muttei oo vaan kelvannut.
Jopa työpaikalla,,että silleen täällä.

Ensiksikin en hyväksy sanaa "munaa" Miehellä on ELIN joskus hyvinkin "kaunis" komistus.
Jos eräsnainen" ei tykkää miehistä,ei ole NAINEN (tai jotain puuttuu)
 
Yövuorolainen"
Alkuperäinen kirjoittaja eräs nainen;10755355:
Oisimpa saanut monelaistakin munaa,,muttei oo vaan kelvannut.
Jopa työpaikalla,,että silleen täällä.

Kun yövuoro on ollut Flirttailua,On joskus kiva mennä Miestyökaverin kanssa "suihkuun" Kiva sen jälkeen mennä "oman" viereen peiton alle tyytyväisenä. AHH

Yövuorosta "PITÄVÄ"
 
TEKIJÄ
Alkuperäinen kirjoittaja Yövuorolainen";10758612:
Kun yövuoro on ollut Flirttailua,On joskus kiva mennä Miestyökaverin kanssa "suihkuun" Kiva sen jälkeen mennä "oman" viereen peiton alle tyytyväisenä. AHH

Yövuorosta "PITÄVÄ"

kyllä työstä etuja olla pitää kun vapaa aikaa hieman vähemmän ja
kyllä jos synkkää niin työ kaveri on vain kaveri ja sen kanssa voi
pelehtiä eikä koti pyöritys häiriinny
kunhan ei" töitä "kotia asti kuljeta
 
Yövuorolainen"
Alkuperäinen kirjoittaja TEKIJÄ;10758663:
kyllä työstä etuja olla pitää kun vapaa aikaa hieman vähemmän ja
kyllä jos synkkää niin työ kaveri on vain kaveri ja sen kanssa voi
pelehtiä eikä koti pyöritys häiriinny
kunhan ei" töitä "kotia asti kuljeta

Hyvä.kitos! On edes yksi,joka on kanssani samaa mieltä. Turha tekopyhyys pois!

Hyvää tulevaa vuotta (nautiskellaan)
 
Halukas
Siitä vaan ottamaan vierasta munaa, jos se pitää omankin liiton tylsyydessään kasassa.
Olen sinkku ENKÄ anna ukkomiehille. Kiitti.
Olen sinkku 18v mies, Ukkomiehet haluavat vaihtelua ja vanhemmatkin haluu naida mua. Oon melkein päivittäin jonkun kanssa ja saan uusia kokemuksia, välillä liiankin isoa. Vaihtelu piristää kun ei saa yhtä munaa.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Hei,vaimoni on työssä joka vaati reissaamista ja hän on usein öitä hotelleissa ja tapaa myös firmansa gollekoita reisuissa,miespuolisiakin ja epäilen että hänellä on seksiseuraa hotelleissa . onko työkavereiden väliset seksisuhteet yleisiä vai epäilenkö turhaan,onko kerllään kokemusta asiasta?
 
myyntimies
Hei,vaimoni on työssä joka vaati reissaamista ja hän on usein öitä hotelleissa ja tapaa myös firmansa gollekoita reisuissa,miespuolisiakin ja epäilen että hänellä on seksiseuraa hotelleissa . onko työkavereiden väliset seksisuhteet yleisiä vai epäilenkö turhaan,onko kerllään kokemusta asiasta?
Kokemusta on ja hyvinkin paljon...onneksesi täytyy sanoa että riippuu kyllä aina kyseisen henkilön ajatustavasta. Olen tavannut todella kuumia naisia työmatkoilla (samasta firmasta ja kilpailijoiden) ja osa niistä lähtee miesten mukaan ja osa puolestaan ei. Ne jotka lähtevät ovat niitä joiden kanssa tietää saavansa helpolla mutta sitten on näitä valloittamattomia tapauksia jotka eivät anna - ei sitten millään :( Onhan noita ns. tavallisen näköisiä ja jakkupukuun sonnustautuviakin mutta niistä suurin osa tuntuu olevan ns. pihtareita. Voivat ottaa muutamat drinksut ja kikattelevat jutuille mutta samaan huoneeseen ei ole päästy.

Suosittelen olemaan huoleti ja mieluiten vaikka tarkkaile naisesi käyttäytymistä ennen ja jälkeen työmatkan: jos hän ei haluaisi lähteä reissuun kotoa ja palaa väsyneenä takaisin niin veikkaisin että on uskollinen. Mutta jos on into piukeena lähdössä reissuun ja vieläpä tuntuu jostakin kumman syystä palaavan erityisen hyvätuulisena - ainakin hyvätuulisempana kuin oli lähtiessään niiin....voihan se työreissu olla monellakin tapaa antoisa => hyvä kaupat, hyvin tehty työ ja siitä saatava henkinen palkinto, mutta...veikkaisin kuitenkin että vaihtelu on piristänyt tuossa tapauksessa. Niin kauan kuin tauteja ei levitellä eli järki on mukana niin itseä ei haittaa vaikka kuka levittelee haarojaan ja kenen kanssa. Nykyisin suomalaiset ovat vuorovaikutuksessa keskenään muutamaa sukupolvea enemmän niin miksikös ei sitten tällä tavalla? :)
 
Viimeksi muokattu:
softcare
no väsyneenä palaa mut lähtee mielellään reisuun,ei suostu seksiin kanssani samana päivänä kun kotiutuu reisusta,omistaa myös sexyjä asuja mitä ei kotona pidä
Kokemusta on ja hyvinkin paljon...onneksesi täytyy sanoa että riippuu kyllä aina kyseisen henkilön ajatustavasta. Olen tavannut todella kuumia naisia työmatkoilla (samasta firmasta ja kilpailijoiden) ja osa niistä lähtee miesten mukaan ja osa puolestaan ei. Ne jotka lähtevät ovat niitä joiden kanssa tietää saavansa helpolla mutta sitten on näitä valloittamattomia tapauksia jotka eivät anna - ei sitten millään :( Onhan noita ns. tavallisen näköisiä ja jakkupukuun sonnustautuviakin mutta niistä suurin osa tuntuu olevan ns. pihtareita. Voivat ottaa muutamat drinksut ja kikattelevat jutuille mutta samaan huoneeseen ei ole päästy.

Suosittelen olemaan huoleti ja mieluiten vaikka tarkkaile naisesi käyttäytymistä ennen ja jälkeen työmatkan: jos hän ei haluaisi lähteä reissuun kotoa ja palaa väsyneenä takaisin niin veikkaisin että on uskollinen. Mutta jos on into piukeena lähdössä reissuun ja vieläpä tuntuu jostakin kumman syystä palaavan erityisen hyvätuulisena - ainakin hyvätuulisempana kuin oli lähtiessään niiin....voihan se työreissu olla monellakin tapaa antoisa => hyvä kaupat, hyvin tehty työ ja siitä saatava henkinen palkinto, mutta...veikkaisin kuitenkin että vaihtelu on piristänyt tuossa tapauksessa. Niin kauan kuin tauteja ei levitellä eli järki on mukana niin itseä ei haittaa vaikka kuka levittelee haarojaan ja kenen kanssa. Nykyisin suomalaiset ovat vuorovaikutuksessa keskenään muutamaa sukupolvea enemmän niin miksikös ei sitten tällä tavalla? :)
 
Viimeksi muokattu:
myyntimies
no väsyneenä palaa mut lähtee mielellään reisuun,ei suostu seksiin kanssani samana päivänä kun kotiutuu reisusta,omistaa myös sexyjä asuja mitä ei kotona pidä

Kokeiles seuraavia kikkoja, joilla ex-vaimoni piti mukavasti itseni kurissa: harrasta intohimoista seksi lähtöpäivänä (kyllä, aamulla) ja tee vastustamattomat kotiinpaluuelämykset niin saat seksiä. Myös reissaaminen voi toki väsyttää kun antaa työlle kaikkensa, mutta tokihan tuossa on hitusen epäilyn siementä ilmassa...mites ois ihan avoin keskusteluyritys aiheesta? Huomaat varmaan hänet tuntevana että valehteleeko vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Itseään arvostavan Nainen
Kokemusta on ja hyvinkin paljon...onneksesi täytyy sanoa että riippuu kyllä aina kyseisen henkilön ajatustavasta. Olen tavannut todella kuumia naisia työmatkoilla (samasta firmasta ja kilpailijoiden) ja osa niistä lähtee miesten mukaan ja osa puolestaan ei. Ne jotka lähtevät ovat niitä joiden kanssa tietää saavansa helpolla mutta sitten on näitä valloittamattomia tapauksia jotka eivät anna - ei sitten millään :( Onhan noita ns. tavallisen näköisiä ja jakkupukuun sonnustautuviakin mutta niistä suurin osa tuntuu olevan ns. pihtareita. Voivat ottaa muutamat drinksut ja kikattelevat jutuille mutta samaan huoneeseen ei ole päästyä"


Miksi nimittelet naisia pihtareiksi kun he eivät lähde yhden illan panolle? Tällaisilla naisilla on niin hyvä itsetunto ja itsearvostus, etteivät he anna kroppaansa jonkun limanuljaskan käytöön, joka panee joka toista naista. Sorry vaan, mutta osalle naisia sinuntapaisesi mies on niin epämiellyttävä ilmestys, ettei vähempää voisi kiinnostaa.

Miksi kukaan itseään arvostava nainen menisi työmatkalla naimaan jotain tuntematonta äijää, joka olisi vielä samoissa työkuvioissakin?

Tuollaisen jokapaikan naijan uskottavuus on täysin pohjalukemissa vaikka itse varmaan kuvittelt olevasi kovakin "naisten mies". Heh heh.
 
Viimeksi muokattu:
kokeilija
Aluksi oli vain tarkoitus leikkiä mihin asti menisin ennen kuin omatunto kolkuttaisi ja sanois stop. Kolutuspäivillä työporukan kanssa ja olen ainut naisimmeinen. Eli olen tottunut kaikenlaisiin ehdotelmiin ja luulin pystyväni leikkikkimään miesten kanssa. Asustin yksin hotellihuoneessa, se iski jotenkin ajatuksiin että jos nyt tai ei. Ilta kului, pidin totuttua linjaa eli ei alkoholia mutta alitajunnassa aloin etsiä kaveria jonka päästäisin huoneeseeni. Ei työkaveria, siitä koitus ehkä harmia. Alkoi väsyttää ja aatteli olkoon ja tovotin hyvää yötä työkavereille, lähdin kohti huonettani. Käytävän päässä oli aikakausilehti, otanpa yhden mukaan jos ei nukuta, niin samaan aikaa tuli yksi kaveri tupakalta käytävän parvekkeelta. Seminaariin hänkin oli tulossa yms... Sanoin että otan lehtiä jos ei satu nukuttamaan heti, johon hän sanoi että voi tulla seuraksi, suostuin. Varmaan ei kymmentä minuuttia mennyt kun hameeni oli lantion päällä rullalla ja villi rakastelu oli käynnissä, suoraan sanottuna oli tää nainen kiimassa. Toivuttuamme pyysin häntä lähtemään ettei tule mitään jälkipuheita jos joku sattuis näkemään. Tällä haluan vain sanoa että tilanne tekee "varkaan", enkä usko että jää tähän kertaan sillä oli niin hyvä pano. Olemme tekstailleet kutittavia viestejä jälkeenkin päin. Mutta seuraavalla kerralla hän ei ole enää vieras :).
 
softcare
Eli voinko siis olla levollisin mielin vaikka vaimoni hotelleissa yöpyy ja tapaa työreisuillaan mies gollekoitaaan? Puheet työkavereiden välisistä suhteista ovat llioteltuja,vai?
Kokemusta on ja hyvinkin paljon...onneksesi täytyy sanoa että riippuu kyllä aina kyseisen henkilön ajatustavasta. Olen tavannut todella kuumia naisia työmatkoilla (samasta firmasta ja kilpailijoiden) ja osa niistä lähtee miesten mukaan ja osa puolestaan ei. Ne jotka lähtevät ovat niitä joiden kanssa tietää saavansa helpolla mutta sitten on näitä valloittamattomia tapauksia jotka eivät anna - ei sitten millään :( Onhan noita ns. tavallisen näköisiä ja jakkupukuun sonnustautuviakin mutta niistä suurin osa tuntuu olevan ns. pihtareita. Voivat ottaa muutamat drinksut ja kikattelevat jutuille mutta samaan huoneeseen ei ole päästy.

Suosittelen olemaan huoleti ja mieluiten vaikka tarkkaile naisesi käyttäytymistä ennen ja jälkeen työmatkan: jos hän ei haluaisi lähteä reissuun kotoa ja palaa väsyneenä takaisin niin veikkaisin että on uskollinen. Mutta jos on into piukeena lähdössä reissuun ja vieläpä tuntuu jostakin kumman syystä palaavan erityisen hyvätuulisena - ainakin hyvätuulisempana kuin oli lähtiessään niiin....voihan se työreissu olla monellakin tapaa antoisa => hyvä kaupat, hyvin tehty työ ja siitä saatava henkinen palkinto, mutta...veikkaisin kuitenkin että vaihtelu on piristänyt tuossa tapauksessa. Niin kauan kuin tauteja ei levitellä eli järki on mukana niin itseä ei haittaa vaikka kuka levittelee haarojaan ja kenen kanssa. Nykyisin suomalaiset ovat vuorovaikutuksessa keskenään muutamaa sukupolvea enemmän niin miksikös ei sitten tällä tavalla? :)
 
Viimeksi muokattu:
myyntimies
Eli voinko siis olla levollisin mielin vaikka vaimoni hotelleissa yöpyy ja tapaa työreisuillaan mies gollekoitaaan? Puheet työkavereiden välisistä suhteista ovat llioteltuja,vai?
Suosittelisin olemaan oikeasti levollisin mielin! Noista muutamista tapauksista nousee lähinnä enemmän keskustelua ja ne keskustelut leviävät kulovalkean tavoin. Jos muuten rouva vaikuttaa uskolliselle niin en epäilisi heti työreissuja poikkeuksiksi. Kannattaa tosiaan tarkkailla muutakin käyttäytymistä, jos epäilyksen siemen kalvaa. Eli tuskin pettäjä malttaa pysyä housuissaan muuallakaan vaikka työmatkoilla tilaisuus voikin tehdä varkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Reino Sammal
Siitä vaan ottamaan vierasta munaa, jos se pitää omankin liiton tylsyydessään kasassa.
Olen sinkku ENKÄ anna ukkomiehille. Kiitti.
Minkähän takia sä sitä seksiä yleensä harrastat? Miesten mieliksi varmaan... Ehkä joku päivä vielä ymmärrät, että jos on kyse seksistä, eikä kummallakaan todellakaan ole mitään aikeita aloittaa romanttista suhdetta, niin sehän on yksi ja sama onko jompikumpi suhteessa vai ei.

Vaikutat kyllä todella intohimoiselta ihmiseltä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pikasia
Alkuperäinen kirjoittaja Yövuorolainen";10758612:
Kun yövuoro on ollut Flirttailua,On joskus kiva mennä Miestyökaverin kanssa "suihkuun" Kiva sen jälkeen mennä "oman" viereen peiton alle tyytyväisenä. AHH

Yövuorosta "PITÄVÄ"

Olen yhtiön johtajien kerroksessa vaikka olen 18v neiti mutta välillä panettaa. Joskus kun kun vanhempi pomo ohjaa nut takahuoneeseen ja vetää hameen ylös, housut alas ja panee. Siitä nauttii itsekkin kun saa yllättäen kyrpää. Siitä on tullut muidenkin ukkojen kanssa harrastettua pikapanoja. Piristää päivää kun saa pari kertaa päivässä joskus useimminkin.
 
softcare
Hei,kuinka yleistä on seksin harrastaminen työmatkoilla hotelleissa? Vaimoni kulkee ympärimaata ja tapaa reisuillaan toisen paikkakunnan miespuolisia työkavereitaan, onko kellään kokemusta tälläisestä asiasta? Hän on muodokas aikuinen nainen.
 
jänkäjoonas1943
Hei,kuinka yleistä on seksin harrastaminen työmatkoilla hotelleissa? Vaimoni kulkee ympärimaata ja tapaa reisuillaan toisen paikkakunnan miespuolisia työkavereitaan, onko kellään kokemusta tälläisestä asiasta? Hän on muodokas aikuinen nainen.

Kaikkea sitä aikuinen mies kysyykin! Tottakai sitä paneskellaan minkä vehkeistä irki lähtee, sehän on työsuhde-etu! Minkä alan reissari muijasi on? Olen voinut vetäistä häntä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihmettelevä
Hei,kuinka yleistä on seksin harrastaminen työmatkoilla hotelleissa? Vaimoni kulkee ympärimaata ja tapaa reisuillaan toisen paikkakunnan miespuolisia työkavereitaan, onko kellään kokemusta tälläisestä asiasta? Hän on muodokas aikuinen nainen.

Jos vaimosi on "nainen" ei voi välttyä lankeemasta"Miehet on ovelia,laittavat aviosiipalle kunnon terkut
pimperoon,turvalliselle miehelle on kiva antaa ilman mitään kumeja,on kiihottavaa kotiinmentyä,kun aviosiippa kuittaa ahnaasti herkuttelut. Tärkeetä on,ettei poksahda masu täyteen.

Siinä sinulle varma tieto

Maari
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä