Sain vierasta munaa

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti
Kouluttajan mies
Hei,vaimoni on työssä joka vaati reissaamista ja hän on usein öitä hotelleissa ja tapaa myös firmansa gollekoita reisuissa,miespuolisiakin ja epäilen että hänellä on seksiseuraa hotelleissa . onko työkavereiden väliset seksisuhteet yleisiä vai epäilenkö turhaan,onko kerllään kokemusta asiasta?

Minun vaimo on ollut kouluttajana muutaman vuoden,käy isommissa kaupungeissa ja on hotelleissa yötä. Minulla on epäilykset eräästä kaupungista palatessaan hän on erityisen väsynyt ja seksi ei kiinnosta,taitaa olla vakio rakastaja vaimolla.
 
Viimeksi muokattu:
softcare
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11227426:
Kaikkea sitä aikuinen mies kysyykin! Tottakai sitä paneskellaan minkä vehkeistä irki lähtee, sehän on työsuhde-etu! Minkä alan reissari muijasi on? Olen voinut vetäistä häntä.
Ahaa ,sulla vissiin tapana harrastaa tälläistä työkavereiden kanssa,tapahtuuko usein ja missäpäin kuljeskelet? Kummalle se on työsuhde-etu,naisille vai sinulle?
 
softcare
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä;11227433:
Jos vaimosi on "nainen" ei voi välttyä lankeemasta"Miehet on ovelia,laittavat aviosiipalle kunnon terkut
pimperoon,turvalliselle miehelle on kiva antaa ilman mitään kumeja,on kiihottavaa kotiinmentyä,kun aviosiippa kuittaa ahnaasti herkuttelut. Tärkeetä on,ettei poksahda masu täyteen.

Siinä sinulle varma tieto

Maari
Sinulla varmaan omakohtaista kokemusta kun annat varmaa tietoa,onko poksahtanut,meillä taitaa jo ikä suojella poksahdukselta?
 
Aisuri
Taksi kippasi taas rouvan viikonloppuriennoista kotiin.
Kännissä kuin ankka ja sammui sänkyyn. Aamulla itsekin huomasin, että ei sillä riettaalla ollut pikkuhousuja jalassa. Pillu oli likainen ja se piti heti mennä pesemään. Eli nussittu oli.
 
softcare
Viimeksi muokattu:
softcare
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä;11231396:
Juuri ihanaa on kohdallani ollut,aviosiipan anaasti kuittaamat reissut,Ainoastaan tiedän,milloinon kunnon
"isojytky"tapahtunut,ei nykyisin vaaraa! IIKKK

Tapahtuiko tämä "isojytky" juuri työkaverin kanssa työmatkalla? Onko ollut useampia kertoja vaan vain tuo yksi kerta,jos on niin vainko yhden vai useamman työkaverin kanssa? Vaimollani paljon mies työkavereita ympärimaata.
 
yövuorossa elintä
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä;11231396:
Juuri ihanaa on kohdallani ollut,aviosiipan anaasti kuittaamat reissut,Ainoastaan tiedän,milloinon kunnon
"isojytky"tapahtunut,ei nykyisin vaaraa

Omalle ukolle annoin vain siinä tapauksessa! Kun oli tunne,että nyt "sain kunnon tällin"
Se varmisti ,että "vieraat terveiset tuli perille"

Terkut pojille jauhopeukalot!
 
yövuorolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Yövuorolainen";10758612:
Kun yövuoro on ollut Flirttailua,On joskus kiva mennä Miestyökaverin kanssa "suihkuun" Kiva sen jälkeen mennä "oman" viereen peiton alle tyytyväisenä. AHH

Yövuorosta "PITÄVÄ"
otetaampa aihe esiin,kun tuli kiihkeesti mieleen.(päällä ja alla)
 
Niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Yövuorolainen";10758612:
Kun yövuoro on ollut Flirttailua,On joskus kiva mennä Miestyökaverin kanssa "suihkuun" Kiva sen jälkeen mennä "oman" viereen peiton alle tyytyväisenä. AHH

Yövuorosta "PITÄVÄ"

Exä nai yövuoroissa asiakkaita. Haloohan siitä nousi. Ihme että sai pitää paikkansa ja jatkaa vieläkin samalla alalla. Eihän ne ole edes välttämättä aikuisia. Venäläisiäkin on useita siellä.
 
vierailija678
Olen Rouva,mutta kun aijemmin keskustelua aiheesta käytiin,niin jatkan:Olen ollu monissa pikkujouluissa.Laivalla,työkomennuksilla jopa luontoretkillä. Olen useestikin päätynyt sukupuoliseen kanssakäymiseen? Mikä siinä sitten on niin "ihmeellistä" jos siitä kerran osapuolet nauttii? Sana "vierasta munaa"on väärä. Minulla ei ole OMAA MUNAA. Terveisin Maarit

Olet Rouva. Mitä tarkoitat tuolla? Ilmaisitko sukupuolesi vai naimataustasi (että olet tällä hetkellä tai joskus ollut naimisissa). Jos halusit sanoa että olet tällä hetkellä naimisissa, kannattaa ilmaista se mieluummin lauseella " Olen naimissa oleva nainen." Tai jotenkin muuten sen tyyppisesti sillä tuo lause "olen Rouva" kuulostaa oudolta ja se muutenkin taitaa olla kieliopillisesti väärin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jos vaimosi on "nainen" ei voi välttyä lankeemasta"Miehet on ovelia,laittavat aviosiipalle kunnon terkut
pimperoon,turvalliselle miehelle on kiva antaa ilman mitään kumeja,on kiihottavaa kotiinmentyä,kun aviosiippa kuittaa ahnaasti herkuttelut. Tärkeetä on,ettei poksahda masu täyteen.

Siinä sinulle varma tieto

Maari
Kyllä vaimot ovat ihania, niin omani kuin toistenkin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jos vaimosi on "nainen" ei voi välttyä lankeemasta"Miehet on ovelia,laittavat aviosiipalle kunnon terkut
pimperoon,turvalliselle miehelle on kiva antaa ilman mitään kumeja,on kiihottavaa kotiinmentyä,kun aviosiippa kuittaa ahnaasti herkuttelut. Tärkeetä on,ettei poksahda masu täyteen.

Siinä sinulle varma tieto

Maari
Kunnon terkut pimperoon ja siellä ne tulevat aviomiehen piikkiin kotiin, mutta kiva on olla se terkkujen lähettäjä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Hei,vaimoni on työssä joka vaati reissaamista ja hän on usein öitä hotelleissa ja tapaa myös firmansa gollekoita reisuissa,miespuolisiakin ja epäilen että hänellä on seksiseuraa hotelleissa . onko työkavereiden väliset seksisuhteet yleisiä vai epäilenkö turhaan,onko kerllään kokemusta asiasta?
Kyllä pettää
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
Hei,vaimoni on työssä joka vaati reissaamista ja hän on usein öitä hotelleissa ja tapaa myös firmansa gollekoita reisuissa,miespuolisiakin ja epäilen että hänellä on seksiseuraa hotelleissa . onko työkavereiden väliset seksisuhteet yleisiä vai epäilenkö turhaan,onko kerllään kokemusta asiasta?
vaimolla reissussa peitto heiluu
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Juuri ihanaa on kohdallani ollut,aviosiipan anaasti kuittaamat reissut,Ainoastaan tiedän,milloinon kunnon
"isojytky"tapahtunut,ei nykyisin vaaraa! IIKKK
Minun 38v vaimoni ei tarvitse lähteä kotoa minnekkään vieraan perään.
Minun kaksi työkaveria on majoitettu meille työviikoiksi.
Asumme järvenpäässä ja työkaverit ovat toinen jyväskylästä ja toinen oulusta. Vaimolla on lupa naida kummankin kanssa.
Panemme paljon vaimoani kimpassa mutta paljon käytetään vaimoani myös vuorotellen jokaisen huoneessa. Viikolla on lisäkseni aknakin yksi vieras joka päivä panemassa usein pannaan jokainen.
T. Mies 49v Järvenpää
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geglu2
ladylikes
Elämme mieheni kanssa ruuhkavuosia, molemmat matkatöissä. Tapasin n. kymmenen vuotta vanhemman herrasmiehen koulutuspäivillä, päädyimme samaan punkkaan. Siitä kehittyi välillemme seksisuhde, tapaamme kolmesta viiteen kertaa kuukaudessa, panot ei muuta.
 

Yhteistyössä