Sainkohan mä äsken keskenmenon vai mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitämitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitämitä

Vieras
Menkat alkoivat tänään normaalisti ajallaan.
Ihmettelin ku maha oli koko päivän kipeä,selkäkin kipuili illalla.
Ruoka ei maistunu ja muutenkin olo oli ihmeellinen.
Saunasta ku tultiin,kipu hellitti.Kävin vessassa ja siteeseen oli tullu muutaman sentin pituinen,miten sen nyt sanois...sellanen jonkun millin paksunen
limahommeli.Pelkkää limaa se ei ollu koska kun varovasti painoin ja toisella sormella "venytin",ei menny rikki.Ja pari muuta pienempää limaklönttiä.

Mulla ei pahemmin kipuja menkkojen aikoina ole joten sillä tämä ihmetys.
Ja aivan uusi juttu,3 lasta meillä ennestään.

Tuli myös sellanen mieleen että voiko joskus tulla sitä limakalvoa tollasena ulos?

Alko taas selkä ja maha kipuilemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:
Kuulostaa verihyytymältä

Mun mielestä ei ole sellanen.Joskus sellasia tullu mut nyt oli erilaisia.
Mutta tää mahakipu on jotain erikoista ja ihmeellistä ku ei mulla tosiaan ole menkkojen aikana mitään vastaavaa.
Oli sellanen vaalea väriltään,keskusta vähän tummempi..

Verihyytymä, jonka seassa kohdun limakalvoa.
Mulla joskus ihan selkeitä limakalvoriekaleita veren seassa.
Jos menkat alkaa ajallaan niin mahdollisesti hedelmöittynyt munasolu ei erotu veren seasta millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytymä:
Verihyytymä, jonka seassa kohdun limakalvoa.
Mulla joskus ihan selkeitä limakalvoriekaleita veren seassa.
Jos menkat alkaa ajallaan niin mahdollisesti hedelmöittynyt munasolu ei erotu veren seasta millään lailla.

Juuri näin on asia.

Jos se sit pelkkää hyytymää on,en tiedä.Koskaan aiemmin ei ole vastaavaa tullu tai jos onkin ni ihan pientä eikä ole ollu kipuja.
Nää mahakivut mua oikeestaan eniten ihmetyttää..no,palaan asiaan jos jotain uutta ilmenee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos se sit pelkkää hyytymää on,en tiedä.Koskaan aiemmin ei ole vastaavaa tullu tai jos onkin ni ihan pientä eikä ole ollu kipuja.
Nää mahakivut mua oikeestaan eniten ihmetyttää..no,palaan asiaan jos jotain uutta ilmenee.

hyvinki voi olla kipeet kuukautiset. mulla ainakin kuukautisten luonne vaihtelee.

Yhteistyössä