Sainpa yhden hyvän syyn lisää olla ostamatta Me&I-vaatteita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omppu"

Vieras
Olin reilu viikko sitten Me&I-kutsuilla ja ensimmäistä kertaa erehdyin tilamaan niitä itselle. Tai siis esikoiselle tilasin mekon. No joo, kuosi sattui olemaan kerrankin sellainen, mikä minuakin miellytti, mutta se HINTA!!! Ihan järkyttävää, kun n. 100 senttisen mekon hinta on yli 30€!

Tänään sitten selvisi, että sitä mekkoa ei edes voi tilata mun nimellä, kun on luottotiedoissa merkintä... Aika outoa, kun mistä tahansa muualta olen saanut tilattua tavaraa joko laskulla tai sitten postiennakolla. Taitaa olla huijausta koko firma, kun eivät voi lähettää kuin etukäteen maksettuja tuotteita...

Eipä tartte toista kertaa enää noita ylihinnoiteltuja, rumia kuteita tilata... Toi nyt tilattu kuosi oli ainoa, mikä niillä on ollu kolmen vuoden aikana sellanen mistä mä olen tykänny.

Laatuhan niissä on huonoa, meillä on 4 lahjaksi saatua vaatetta. Kolme kulahti hyvin nopeasti väreiltä ja malleiltaan ja yksistä housuista lähti vyötärökumppatri liikenteeseen ekassa pesussa. En ikinä ostaisi itse.

Hankala noita on käteisellä ostaa! Rahaa kyllä olis, toi luottotiedoissa oleva merkintä kun ei kerro mitään tämänhetkisestä tilanteesta.

Eipä tartte noita enää ostaa, nyt jo vähän kaduttaa että edes menin sieltä mitään tilaamaan (mutta oli niin kivannäköinen mekko).

Ja tiedoksi, että mä en syytä merkinnöistä ketään muuta kuin itseäni, tyhmä kun olin silloin vuosia sitten. Ja tuo merkintä on tullut sen verran isosta jutusta, että en ihan hetkessä saa pois maksettua. TÄSTÄ ON IHAN TURHA JAUHAA SEN ENEMPÄÄ!

No ite ostan kyllä aina niin, että maksan etukäteen. Tietysti tommosissa kotikutsuissa kyllä yleensä maksetaan sitten niin, että kun tuote saadaan käteen. Tai näin itse tekisin.

Mä olisin maksanut sen heti, mut vaihtoehdot oli lasku tai luottokortti (jota ei ole koska en ole kokenut ikinä tarpeelliseksi, silloinkaan kun luottotiedot oli kunnossa).

Käteisvaihtoehtoa ei annettu :(

Aika harva nettikauppa nykyään lähettää postiennakolla tai laskun kera, todella monissa pitää maksaa etukäteen, miksei siis kutsuillakin myytävissä.

Mä olen kaksi ale-mekkoa tytöille ostanut ja ite olen tykännyt, pesuista huolimatta ovat ihan yhtä hyväkuntoisia kuin uutena. Tosi tyyriitä kyllä ovat, täysihintaisia uusia en raaski ostaa vaikka ihan kivoja on ollutkin.

No musta on kyllä aika odotettavissa, ettei luottohäiriöiselle myönnetä luottoa, jota se laskulla tilaaminen käytännössä on. Sitä vartenhan kaikki nuo merkintäsysteemit ovat olemassakin.

No se, että sinulla on luottohäiriömerkintä ei ole meandin syy. Kovin moni muukaan firma ei sinulle myy ilman etukäteismaksua, joten tässä haukku kyllä kalahtaa ihan omaan nilkkaan.

30euron mekkokaan ei ole mitenkään erikoisen hintainen, paljon vaatteita on tuolla hintaa ja meandi ei ole mikään poikkeus tai erikoisuus.

Mutta miksi ihmeessä menet tilaamaan mekkoa, joka on sinun mielestä törkeän hintainen? Kyllä kai jokainen ihminen osaa ennen ostopäätöstä katsoa kustannuksen?

meandihan nimenomaan myy vaatteet niin, että saat ne kotiin ja maksat laskun vasta seuraavan kuun lopussa. ELI ei niinkuin tuppereilla tms kotimyyntifirmoilla, et rahat eka ja sit maksu. Ehei. Ihan rauhassa saa kotona sovittaa! Tästä käytännöstä tykkään ainakin ite.

Musta kritiikki on ihan ok, mut jotain järkee päähän kuitenki tossa ikuisessa valittamisessa.

Joo myyjän syy kun ei anna velaksi vaikka ostajalla luottotietohäiriöitä :)
Me&I:lla on muutama kuosi ns. kivipesty jotka kulahtaa tosi nopeesti mutta suurin osa on ihan hyvää laatua.
30e hameesta ei todellakaan ole paljoa.
5e tarjoustalon mekot kun ei kestä hyvännäköisinä kuin ekaan pesuun asti .

Menadilla on just se erittäin hyvä juttu, että tuotteet saa ensin kotiin ja lasku on paketin mukana. Laskussa on vieläpä pitkä maksuaika. Turhaan haukut yritystä, jos itse olet luottotietosi menettänyt. Eikö ole aika selvää, että sellaisille ei myydä luotolla, joilla on maksuhäiriö!
Minä olen ollut tyytyväinen meandin palveluun ja laatuun.

itse olin me&i kutsuilla ja tilauksen jälkeen minulla oli vuorokausi aikaa maksaa tilaukseni ihan tavallisella pankkikortilla,jossa visa electron tai debit merkintä kortissa eli mitään luottokorttia tai luottotietoja ei tarvitse olla kunnossa,jos heti pystyy maksamaan.me&i:n tilauslomakkeessa se oli vähän huonosti selitetty,kun siinä luki luottokortista.ihan tavallisen pankkikortin omistaja pystyy maksaan :)

En tiedä, mutta en osaa itse pitää tuota hintaa kalliina. Tai siis itse ostin vastikään mekon kokoa 74cm tytölleni, ja 50 euroa siitä annoin. Sitä pidin kalliina, 30 e taas mielestäni ihan kohtuusumma. Tietysti riippuu, millaisesta mekosta ei kysymys. Me&I:sta ei muuten kokemuksia.

Yhteistyössä