Sainpas kokea kuningas-tilanteen exän nyksän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Exä oli käyttämässä mua ja mun nyksää autolla, kun kateltiin mun nyksälle asuntoja...ja sit mä istun etupenkillä ja exän puhelin soi. Ei se tietty uskalla vastata, kun sillä ei oo handsfree ja mä vastaan siihen, et no moi...Hirvee haloo nousi siellä toisessa päässä, et kuka siel nyt on puhelimessa :D Sit mä vaan, et no olen kuka olen mut mitäs se sua liikauttaa :D Et jos voisit jättää nyt meidät kahdenkesken rauhaan :D Sit exä nykäsee sen puhelimen multa...mut taisi tulla aikamoinen selitysten ilta :D

[QUOTE="vieras";24856304]Onpa outo huumorintaju sulla. Siis sulla on uusi, ja exäs auttaa teitä, ja sä mielessäs siellä nautiskelet kun voit vaikeuttaa exäsi uutta suhdetta?[/QUOTE]

No siis ehkä mä sit jätän sanomatta, et mitä mä tosissani mietin mun exäni ja sen nykyskän suhteesta :D

[QUOTE="vieras";24856353]Kauheen noloo, jos pitää exältä pyytää kyytiä. Eikö sulla saati sun nyxälläs ole edes autoa?[/QUOTE]

eix ulosottomies vieny auton nyxältä.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Exä oli käyttämässä mua ja mun nyksää autolla, kun kateltiin mun nyksälle asuntoja...ja sit mä istun etupenkillä ja exän puhelin soi. Ei se tietty uskalla vastata, kun sillä ei oo handsfree ja mä vastaan siihen, et no moi...Hirvee haloo nousi siellä toisessa päässä, et kuka siel nyt on puhelimessa :D Sit mä vaan, et no olen kuka olen mut mitäs se sua liikauttaa :D Et jos voisit jättää nyt meidät kahdenkesken rauhaan :D Sit exä nykäsee sen puhelimen multa...mut taisi tulla aikamoinen selitysten ilta :D

Vautsi, aikuisten oikeesti:)

Hei vitsit! Miten sä noin hienon tempun keksit?? On kyllä ihan todellinen kuningasidea! Voi kun sais kans joskus kokea tollasen ihanan tilanteen.. Ois niin mun unelma juttu! Mahtoi siinä eksän nyksän naama venähtää..

Oikeasti en ymmärrä kaltaistas tuulitunnelia.

Hitsi, tulee mieleen se yks leffa jossa 2 ihmistä joutuu johonkin aikakapseleihin jonkun projektin takia, projekti unohtuu, ja nukkuvat sielä muutaman vuosisadan, sillä välin vain tyhmät, yksinkertaiset ihmiset lisääntyvät ja älykkyys kuolee sukupuuttoon. Sitten he heräävät ja ihmisistä on tullut erittäin tyhmiä junttieinareita jotka eivät osaa tehdä mitään, ja ovat erittäin jälkeenjääneitä. :D

Helekkari, mikä leffa tuo on?

Yhteistyössä