Sairaaladieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jasu

Vieras
Onko kukaan??
Aloitin sunnuntaiaamuna, nyt siis kaksi päivää takana ja paino pudonnut -1,8kg..Lähtöpaino oli 72,1kg ja tavoite 60kg, jatkan tämän alkuspurtin jälkeen Painonvartijoiden pisteillä.

Tuolla kolmannella sivulla(tällä hetkellä) on edellinen ketju sairaaladieetistä, siellä toisella sivulla on ohje 7pvän dieettiin. Ohje löytyy myös Kauneus ja terveys-lehden sivuilta. Olen tällä dieetillä nyt toista kertaa ja ekallakin kerralla sain tämän vietyä läpi. Nyt siis kolmas päivä menossa. Tänään sain syödä keiton lisäksi hedelmiä ja vihanneksia mieleni mukaan. Tämä päivä on ollut aika hirveä, päätä on särkenyt koko päivän.. Ainoa muuten mitä en tässä noudata, niin on tuo kahvin juonti-
kielto. En pysty olemaan viikkoa kahvitta, joten juon muutaman kupillisen päivässä..

Minä aloitin sunnuntaiaamuna ja kolmessa päivässä on nyt tippunut -2,2kg. Eihän laihduttaminen herkkua ole millään keinolla, sitkeästi vaan eteenpäin vaikka välillähän tuo kaalikeitto tökkii..

olen kerran sitä kokeillut ja sain vietyä läpi.5kg lähti sen viikon aikana =) mutta muutama tuli nopeesti takasin vaikka jatkoin siitä sitten ns.terveellisellä syömisellä!
Kaikille teille tsemppiä,ei oo kovin herkkuhommaa.
Sen huomasin kun saunassa kävi niin kyllä nestettä pukkas ulos :D

Yhteistyössä