Hae Anna.fi-sivustolta

Sairaalamaksut

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä hande 65, 07.05.2008.

1. hande 65 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onkos kellään tietoo miten paljon maksaa päivä sairaalassa Turkissa (Antalayassa)?

Yleensä vakuutus korvaa mutta jos joutuu maksaan itse niin mitä tasoo hinta on?

2. ah1903 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sairaalamaksu riippuu myös siitä mitä sinulle siellä tehdään!Esim Larassa jossa olin mahahavan epäilyn takia niin maksu meni vuorokaudessa yli 2000Eur, kosk siihen sisältyivät myös kokeet. Matkavakuutus pitää olla.

3. hande 65 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itselleni ei tehdä mitään mutta on tapaus jossa vakuutusyhtiö sanoo että eivät korvaa ja näin joudumme itse maksamaan laskun ja jälkikäteen sitten tappeleen korvauksien saamisesta.
    (vaukkuutusyhtiö ei kerro syytä lähiomaisille ja uhri itse on ymmärrrystä vailla)

4. ah1903 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla kaivettiin Suomen terveyskeskuksesta kaikki laboratoriotulokset mahahaavaepäilyn takia. Epäilivät ett ä olen lahtenyt matkalle sairastuneena. Jos kyseessä on sairaus joka ollut jo ennen matkaa niin silloin matkavakuutus ei korvaa sairaalahoitoa.

5. ah1903 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla kaivettiin Suomen terveyskeskuksesta kaikki laboratoriotulokset mahahaavaepäilyn takia. Epäilivät ett ä olen lahtenyt matkalle sairastuneena. Jos kyseessä on sairaus joka ollut jo ennen matkaa niin silloin matkavakuutus ei korvaa sairaalahoitoa.

6. ah1903 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sairaalassa viedään passi. Passin saa takaisin vasta siinä vaiheessa kun sairalasku on maksettu joka omasta pussista tai vakuutusyhtiön toimesta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri