Sairaana juhliin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Motha

Aktiivinen jäsen
15.12.2004
3 181
0
36
Huomenna olis sukujuhlat mutta meillä on flunssaa. Emäntä sanoi että totta kai tuutte, tauti ei haittaa. Mä olen itse nyt vähän ihmeissäni että pitäiskö mennä jos jotenkin jaksais ? mä sanoin että jos tää tarttuu niin emäntä oli sitä mieltä että tauteja saa jokapuolelta muutenkin...

saattaisin harmita menemistä....pöpöjä kun on joka paikassa ja jos teillä on tauti jo kunnolla päällä, tartunta ei varmasti ole enää niin todennäköinen. Tietysti oman voinnin mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja jos siellä ei ole pieniä vauvoja/lapsia:
saattaisin harmita menemistä....pöpöjä kun on joka paikassa ja jos teillä on tauti jo kunnolla päällä, tartunta ei varmasti ole enää niin todennäköinen. Tietysti oman voinnin mukaan

Ei pitäis olla vauvoja. Omani on varmaan pienimmät.

Pieni nuha ei haittaa, mutta mahatautisena ei ole kovin fiksua mennä kylään. Meillä tälläinen idiootti kävi viime viikonloppuna ja nyt lapsi on oksennellut viikon :( Suurimmaksi osaksi öisin, joten alan olla ihan kuitti heräilyjen takia. Mutta joo, vähän aiheen vierestä, kun ap:llä oli vain flunssa.

Nenän alukset tippasina, siellä pikkukätösillä keksiä "kaivelemassa" tarjoiluastiasta... en menisi. En tiedä ketään, joka haluaisi flunssan kesälomansa aluksi...

Uusimmat

Yhteistyössä