Hae Anna.fi-sivustolta

Sairaanhoitaja ajelee karvat?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä KOKS, 20.08.2009.

1. KOKS Vierailija

Onko urbaania legendaa vai valmistellaanko potilas johonkin toimenpiteeseen siten että hoitaja (esim. naishoitaja) ajelee genitaalit (esim. mies potilaalta)???

2. kröh Vierailija

No riippuu varmaan mistä leikataan. Kyllähän karvat ajellaan sieltä missä leikataan. On hyvin tärkeää saada alue paljaaksi. Itseltä on sairaalassa sheivattu, mutta oli kylläkin reisi.

Ei sairaalassa kuule sen mukaan määrätä hoitajia, että mikä sukupuoli on potilaalla.

Fantasiat voi kyllä jättää omaan arvoonsa.

3. naapurin tyttö Vierailija

Ettei vain ole sama henkilö joka täällä kirjoittelee sairaanhoitajista ja pukuhuoneiden siivoojista? :)

4. umppari Vierailija

No ainakin umpparileikkausta varten ajetaan jonkin verran häpykarvotusta, oikealta, yläosasta.

Itse kuulin jutun, kun eräs kundi oli harjoittelujaksolla sairaalassa, siis opiskeli lähihoitajaksi tms. niin oli kavereilleen puhunut että oli käsketty ajamaan jonkun teinitytön alapään karvoitus kokonaan umpparileikkausta varten. Hah hah! Unta oli nähnyt tämä reppana ja kaverit usko ja silmät pyöreenä kuunteli, ooh ihanks tosi hei!

5. itse s-hoitaja Vierailija

Kyllä siihen umpilisäkkeen operointiin kuuluu karvojen ajelu. Itselläni lomamatkalla tämä umppari sitten tulehtui, ja tuli päätös leikkaukseen valmistelusta. Nuori apuhoitaja toi sheivaus välineet ja sitten kurkisti alapäähäni. Totesi :ai eihän täällä ole mitään ajeltavaa...

6. johan kesti Vierailija

Juu...olin menossa operaatioon, ja ohjeissa sanottiin, että karvoja ei saa ajella etukäteen. Tämä siksi, ettei ennättäisi tulla mitään tulehduksia. Sen takia karvat ajellaan juuri ennen operointia. (jos on karvoja, minulla ei ole)

7. Starfinder Vierailija

Olin kauan sitten virtsarakon tahystyksessa ja mulle annettiin sellanen tyypillinen 'hame" eli ei housuja, kun alapaata operoidaan. Kaksi nuorehkoa hoitajaa asetteli mut sellaiseen gynegologin telineeseen eli selallani makasin ja jalat haarallaan ylhaalla. Toinen hoitajista pesi huolellisesti koko varkin munia myoten ja sitten ajeltiin karvat. Kylla siina vakisinkin mela alkoi nostaa paataan, en voinut sille mitaan, mutta hoitajat ovat ammattilaisia ja homma hoitui hienosti. Taytyy kuitenkin sanoa, etta siita jai mukava fantasia, jota silloin talloin vielakin kaytan tarpeen tullen.. :)

8. Höpönhöpö Vierailija

Ei virtsarakon tähystyksessä ajella karvoja.
    Munat kyllä pestään huolellisesti ja siinä voi vaikka ajatella sitä toimnepidettä, niin kyllä napero pysyy kuosissaan.

9. synnyttäjä. Vierailija

Kät.op hoitaja sanoi: Nyt mennään parturiin. Minä tyhmänä, vastahan viime viikolla olin. En ollenkaan ymmärtänyt hänen kiertoilmaisuaan.
    Virtsarakon tähystyksessä ei karvoitus ajeltu. Mutta hyvin pestiin.

10. umppari Vierailija

Joo, ajellaan karvoitusta mutta ei todellakaan kaikkea (siis koko häpykarvoitusta). Minkä ihmeen takia ajeltaisikaan kun eihän leikkausalue yllä sinne asti! Ainoastaan sen osan ajelevat mikä jää leikkausliinan alta näkyviin eikä varmasti pipari jää.

11. tiina. Vierailija

Exältä ajettiin mahakarvat kun oli menossa umpparileikkaukseen. En muista oliko mies vai nainen kun leikkasi, mutta joka tapauksessa hän vain otti kuivan terän ja leikkasi ilman mitään vaahtoja tms. Iho meni ihan rikki ja oli viikon ruvella sen jälkeen. Hämmästelimme miksei ihmisiä voisi kohdella ihmisinä myös sairaalassa, miksi pitää tehdä noin? Ei se nyt paljoa pidempään olisi ottanut, jos oltaisiin käytetty esim. vaahtoa.

12. olekkaan Vierailija

Ajettelee sitten mitä tahansa niin silti aivan varmasti alkaa pippeli kasvamaan kun hoitsu suorittaa alapesun.

13. sivhos Vierailija

Jos olisin mieslääkäri,ja naispotilaalta pitäs sheivata pimppi.Luultavasti tMitähän siitä seuraisi?ekisin toimenpiteen todella hellästi.Suorastaan tosi hellästi.

14. sivhos Vierailija

Nyt korjaan tekstiäni uusiksi.Jos olisin mieslääkäri,ja naiselta pitäs ajaa pimppi posliiniksi jonkun operaation takia,Sen tekisin niin hellävaraisesti,että todennäköisesti saisin syytteen melkein raiskauksesta.Tai ainakin naintihalukkuudesta,potilaan hyväksikäytöstä.

15. Höpönhöpö Vierailija

No ilmeisesti et sitten ole "päässyt" ajattelemaan vrtsarakon tähystystä.

16. sivhos Vierailija

Joskus viime vuosituhannella silloinen sydänkäpynen tykkäsi olla posliini.Ajoin omalla partakoneellani häneltä pimpin posliiniksi.Hän nautti operaatiosta.Sitten nuolin hänen söpön posliinin.Hän kävi kuumana.Loppuhuipentumana nautittavaa seksiä.Tein hänelle yllärin.Seivasin omat alapään karvani.Katsoi ihmeissään hetken aikaa.Sitten molemmat saatiin posliinia.

17. PecosBill Vierailija

Tiedän tapauksen. Kaverilla oli alkanut seisomaan ja hoitaja päätti vähän antaa muuta ajateltavaa.

18. hoitajista Vierailija

kyllä vähän kiusoittelee tai sen verran kokeilee että alkaako stondaamaan.

19. kylläää Vierailija

ei ne hoitsut mitään karvoja ajele etukäteen just tulin leikkauksesta ja karvat oli ajeltu kun olin umpiunessa ja vain leikkausalueelta. paskapuhetta.

20. ajattelee Vierailija

niin silti varmasti alkaa seisomaan

21. Höpönhöpö Vierailija

Kyllä se virtsarakon tähystys sen verran karmiva toimenpide on, että kun pitää ajatuksen siinä, kovasti saa pesijätär touhuta, että seisokkiin saa.
    Niin ja ainahan voi pyytää miespuolisen hoitsun:)
    Ellei se sitten saa seisomaan:)))

22. turjsrtjdtkdyh Vierailija

karvat ajellaan ennen leikkausta alueelta jonne operaatio ylettyy. ketään ei posliiniksi ajeta, tuosta häpyalueelta vaan. ja saa ne karvat kotonaan leikata myös. ja kokemusta löytyy, viime viikolla 8. vatsanalueen leikkaus 10v. sisällä.

23. Q-kemus Vierailija

Multa hoitsu ajeli karvat siinä leikkauspöydällä juuri ennen nivustyräleikkausta, ja vain toiselta puolelta heppiä, siis operointipuolelta. Pyysin että olisi ajanut myös toiselta puolelta saman tien, mutta ei se ajanut.

24. voisentehdä Vierailija

kyllä jotkut tekevät pesut siis oikeesti kiihottavasti

25. DiuDiuDii Vierailija

Miksei hoitajat voi sanoa potilaalle, että pese peniksesi itse? Miksei voida antaa ohjetta etukäteen kotiin, että karvat on poistettava määrätyltä alueelta? Miten hoitajille opetetaan genitaalialueen pesu ja karvojen poisto käytännössä? Mokauksia toimenpiteessä?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri