L
Lahjavinkitön
Vieras
Olisiko teillä ideoita, mitä voisi viedä sairaanhoitajaksi valmistuvalle valmistujaislahjaksi? Olisin kiitollinen vihjeistä, oma pää kun lyö nyt tyhjää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mikä tuo hoitajan kello on? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mikä tuo hoitajan kello on? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulla on hoitajan kello mutten oo päivääkään sitä tarvinnu. :|
Tosin varmaan riippuu paljon siitäki millasta työtä hoitaja tekkee... Siis missä on töissä. Jossaki osastolla tms se varmaan onki ihan kätevä.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:Olisko joku "hoitsumainen" kaulakoru kiva? Muistelen nähneeni esim. ruiskun mallisia...
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:mikä tuo hoitajan kello on? :ashamed:
http://www.euroteam.fi/html/kello.html
tuollainen, mutta just tuo on mun mielestä vähemmän nätti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Nahkainen kynätasku olisi käytänöllinen, tämä muovinen ei kestä mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Nahkainen kynätasku olisi käytänöllinen, tämä muovinen ei kestä mitään..
Hyi. Se nahkainen kynätasku on oikea pöpöpesäke :x Itse toivon lahjaksi sitä hoitajankelloa. Miehelle olen siitä puhunut jo kaksi vuotta. Jouluna valmistun ja saa nähdä muistaako toivetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Nahkainen kynätasku olisi käytänöllinen, tämä muovinen ei kestä mitään..
Hyi. Se nahkainen kynätasku on oikea pöpöpesäke :x Itse toivon lahjaksi sitä hoitajankelloa. Miehelle olen siitä puhunut jo kaksi vuotta. Jouluna valmistun ja saa nähdä muistaako toivetta.
Hyppääkö pöpöt sinne taskuun?
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Nahkaisia jotkut haukkuvat epähygieenisiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Nahkainen kynätasku olisi käytänöllinen, tämä muovinen ei kestä mitään..
Hyppääkö pöpöt sinne taskuun?