A
ahmija
Vieras
miten onnistuisin pienentään annoskokoa..? syön säännöllisesti(aamupala,lounas,välipala,päivällinen,iltapala joskus) Ruokani on terveellistä(tai ainakin luulen niin). Mutta joka kerta kun alan syömään ahmin ihteni ihan ähkyyn (pahaolo, maha kasvaa kolinkertaseksi, eikä jaksaisi liikkua ku on ni täynnä!)
Kertokaa mulle miksi teen näin!!!???? nälkää en muista millon oisin viimeksi etes tuntenut, mutta silti ahtaan ihteni aina ihan ylitäyteen kerralla.. nytkin on taas ni etova olo
Luulenko eläväni jollain kivikaudella ja syön siksi kaiken mitä nään kerralla?? Sama on makian kanssa, syön koko kääretortun kerralla jos sorrun maistamaankaan.. :ashamed: Tä on tosi häiritsevää!!
Pitäskö alkaa tekeen pahaa ruokaa ni sitä ei haluais syyä ni paljoo... (varmaan kyllä söisin silti).. jotekin vaa ahmin nii älyttömästi vaikka kuinka päätän etten syö paljoo.. :'( Mistä tämä voisi johtua??
Kiitos jos joku viittii vastata!! =) =)
Kertokaa mulle miksi teen näin!!!???? nälkää en muista millon oisin viimeksi etes tuntenut, mutta silti ahtaan ihteni aina ihan ylitäyteen kerralla.. nytkin on taas ni etova olo
Pitäskö alkaa tekeen pahaa ruokaa ni sitä ei haluais syyä ni paljoo... (varmaan kyllä söisin silti).. jotekin vaa ahmin nii älyttömästi vaikka kuinka päätän etten syö paljoo.. :'( Mistä tämä voisi johtua??
Kiitos jos joku viittii vastata!! =) =)