H
Hermot menee
Vieras
Aargh, hermot menee tähän sairastamiseen! 3- ja 4,5 v pojat aloittivat tammikuussa päiväkodissa, sitä ennen olivat kotihoidossa minun kanssani. Aiemmin terveysongelmina on ollut lähinnä silloin tällöin nuhaa ja kuopuksella kerran ehkä korvatulehdus, muttei muuta. Nyt tammikuun jälkeen meillä on ollut molemmilla lapsilla 2 x ripuli-oksennustauti, silmätulehdus, korvatulehdus, joku helvetillinen pitkäkestoinen räkätautihässäkkä ja nyt viimeisimäksi kruunuksi hoidosta tuli lappu täiepidemiasta. Tänään kotoillaan jälleen kahden kuumeisen pojan kanssa.
Eipä siinä mitään, näillä mennään ja monella muulla on varmasti oikeita, isoja ongelmia lasten terveyden kanssa, mutta tuli vaan tarve tulla jonnekin purkautumaan. Työnantaja ja työkaverit ovat jo alkaneet soittamaan suuta (olen ollut vuoden alusta ainakin kuukauden pois töistä lasten sairastelun vuoksi) asiasta, isäkin on välillä ollut hoitajana kotona... Aargh!
Eipä siinä mitään, näillä mennään ja monella muulla on varmasti oikeita, isoja ongelmia lasten terveyden kanssa, mutta tuli vaan tarve tulla jonnekin purkautumaan. Työnantaja ja työkaverit ovat jo alkaneet soittamaan suuta (olen ollut vuoden alusta ainakin kuukauden pois töistä lasten sairastelun vuoksi) asiasta, isäkin on välillä ollut hoitajana kotona... Aargh!