Hae Anna.fi-sivustolta

Saisinko viestiä

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä Tulisoturi, 12.07.2019.

1. Tulisoturi Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    92
    Minun äiti kuoli eilen. Suru on suuri ja olo lohduton. :(

2. Tulisoturi Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    92
    no joo. ei tarvi auttaa sitten :(

3. AZUR Vierailija

Osanottoni suureen suruusi <3
    Enkelit viestivät sinulle seuraavaa:
    "Kun kunnioitat sisäistä viisauttasi ja seuraa sydämesi ääntä, saat vaurautta ja hyvinvointia osaksesi." Olemme kuulleet rukouksesi taloudellisesta avusta ja saat täyden tukemme. Me enkelit haluamme kertoa sinulle, että näemme rahan symbolina siitä runsaudesta, jonka Jumala haluaa suoda kaikille lapsilleen. Rahaan liittyvä kielteisyys on täysin ihmismielistä lähtöisin. Me näemme rahan vain vaihdon energiana. Ymmärrämme, että ihmiset tarvitsevat myös materiaa jokapäiväisessä elämässään, ja aivan kuten kuka tahansa rakastava vanhempi, Jumalakin haluaa lastensa elävän turvattua ja onnellista elämää. Tämä on yksi niistä syistä, miksi hän lähettää suojelusenkelit matkaan.

Taloudellinen tilanteesi on aiemmin ollut rajoittunut, koska olet tuntenut syyllisyyttä ja pitänyt kiinni kielteisistä uskomuksistasi. Olen auttanut sinua eheytymään ja päästämään irti monista rahaan liittyvistä negatiivisista mielikuvista. Nyt olen täällä auttaakseni sinua, jotta sinä voisit auttaa muita. Mitä enemmän suostut ottamaan vastaan, sitä enemmän voit itse antaa muille. Lähitulevaisuudessa tulet saamaan kaiken tarvitsemasi. Ota sillä välin vastaan apuni. Rochelle.

Voimia sinulle surun keskellä ja muistathan ettet ole yksin vaan enkelit ovat kanssasi!

4. Tulisoturi Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    92
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy