Saisko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina vaan

Vieras
Löytäisinkö täältä naisen joka haluasisi seksiä usein, usein ja vielä kerran usein?

Kotona saa (jos saa) noin kolme kertaa viikossa ja se nyt vain on liian vähän.

Nainen, jos olet samanlaisessa tilanteessa niin suunnitellaan kuinka voisimme auttaa toisiamme.

Jos saat kolme kertaa viikossa eik se piisaa. Olet suorastaan etuoikeutettu. Montako kertaa oikein haluaisit? Taidat olla vielä parikymppinen. Ehkä kannattaisi panostaa laatuun niin kolmekin kertaa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttix:
Jos saat kolme kertaa viikossa eik se piisaa. Olet suorastaan etuoikeutettu. Montako kertaa oikein haluaisit? Taidat olla vielä parikymppinen. Ehkä kannattaisi panostaa laatuun niin kolmekin kertaa riittää.

Olen kyllä jo nelikymppinen :) Laatuun on on satsattu jo pitkän aikaa. Mutta minkäs teet, kolme kertaa on liian vähän.

Saatko naiseltasi suuseksiä? Se ainakin täjäyttää loppuun asti vietynä vähäksi aikaa. Minä en joskus pitänyt siitä mutta nyt haluan sitä. Meillä kyllä nainen haluaa miestä enemmän, vaikka päivittäin. Mutta se rittää mitä sitten saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttix:
Saatko naiseltasi suuseksiä? Se ainakin täjäyttää loppuun asti vietynä vähäksi aikaa. Minä en joskus pitänyt siitä mutta nyt haluan sitä. Meillä kyllä nainen haluaa miestä enemmän, vaikka päivittäin. Mutta se rittää mitä sitten saa.

Kyllä saan suuseksiäkin ja loppuun asti. Kyllä on ehditty jo kaikkea kokeilemaan :))

Jos pettäisit naistasi se tuskin auttaa sinua jos sinulla on muuten hyvä parisuhde. Ei kai auta muu kuin välipäivinä hoidella itse asiat, niin varmasti sitten jo teetkin. Elämässä on vaiheita jolloin haluttaa enemmän, eikä se ole vaan nuorena:) Ja kyllä seksi on parasta pitkässä suhteessa, uskoisin niin lyhyeistä ei minulla ole tietoa.

Yhteistyössä