Saiskos jostain työmotivaatiota....kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
lomaa vielä 2 viikkoa jäljellä, mutta jo valmiiksi ahistaa mennä takaisin. Oon raskaana ja töitä ois jäljellä vielä 4kk ennen mammalomaa. Ilman raskautta mun työt ois jatkunut satavarmasti maalikuun loppuun 2011 mutta nyt mun voimassaoleva soppari loppuu helmikuussa 2010 eikä sitä jatketa. Ite olin ihan varma, että pääsisin tekemään töitä tarvittaessa heti sen 3kk äitiysloman jälkeen. Mutta he palkkaavat sitten jokun muun tekemään tuon projektin loppuun, eli sinne maaliskuulle 2011 asti. Voi ketutus.

Niin....Mulla ois kyllä mahdollisuus pitää kertyneet lomat pois ennen mammalomaa, eli jäädä pois töistä jo lokakuulla....tällä hetkellä tosi houkutteleva vaihtoehto. Mutta niin on silti sekin, että otan kaikki lomat rahana lopputilin yhteydessä. Sais hiukan taloutta parempaan kuntoon kun ei tuo äitiys- ja vanhempainraha päätä huimaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No menet loman jälkeen töihin niin katsot millainen fiilis on, kiva että on vaihtoehtoja!
Voihan olla että joudut vaikka saikulle..

Raha ei varmaan ole haitaks.

Ei todellakaan oo haitaksi. Sitte ketuttaa sekin, että mulle on buukattu aivan älyttömästi iltaan painottuvia täitä, joiden takia päivät venyy pitkiksi....ja ulkopaikkakunnille. Joudun sitten ison mahani kanssa vielä talvipimeillä ja liukkailla tuolla suhailemaan...... Se saikku ois kyllä hyvä.... Tietty aina parempi jos ei tarvis saikutella.

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
No menet loman jälkeen töihin niin katsot millainen fiilis on, kiva että on vaihtoehtoja!

Ei todellakaan oo haitaksi. Sitte ketuttaa sekin, että mulle on buukattu aivan älyttömästi iltaan painottuvia täitä, joiden takia päivät venyy pitkiksi....ja ulkopaikkakunnille. Joudun sitten ison mahani kanssa vielä talvipimeillä ja liukkailla tuolla suhailemaan...... Se saikku ois kyllä hyvä.... Tietty aina parempi jos ei tarvis saikutella.

Ei kivalta kuulosta tuo iltamenot, mutta jos alkaa ahistaa niin jää saikulle!

Pitkät autoreissut saatta kipeyttää selän..

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:

Ei kivalta kuulosta tuo iltamenot, mutta jos alkaa ahistaa niin jää saikulle!

Pitkät autoreissut saatta kipeyttää selän..

Eikös jonkun tietyn rv:n jälkeen tuo autoilu muutenkin ois suotavampi jättää väliin....? Mulla vaan sillätavalla hankala työ, että jos jotain koulutuksia tms. on mulle buukattuna, niin välttämättä kukaan muu ei voi niitä pitää, kun mun lisäks vaan yks terkkari, joka niitä tekee ja hänellä tietty omat ryhmät. Eli sitten voidaan joutua perumaan jne. Inhottavaa.

Yhteistyössä