V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä näitä kahta puoluetta äänestäneitä ei huolita parempiin piireihin.Äänestää kokoomusta tai persuja on kuin valita ruton ja koleran väliltä
Mä olen työtön ja vuodessa kertyy verotettavaa tuloa 30000€.Eihän työttömät ole pienituloisia vaan tulottomia. Hallitushan keventää juuri pienituloisten verotusta.
Bullshit.Mä olen työtön ja vuodessa kertyy verotettavaa tuloa 30000€.
Tekoälykö näitä sanoja muuttaa, haista vi**u!Tasa-arvon, yhdenvertaiauuden, demokratian, sivisrysvaltion ja hyvinvointioikeusvaltion sekä perustuslain ja perusoikeuksien vastaista politiikkaa, ei laillista tai moraalista
Kohtalon kusipää, sun matrix haisee f u c kTasa-arvon, yhdenvertaiauuden, demokratian, sivisrysvaltion ja hyvinvointioikeusvaltion sekä perustuslain ja perusoikeuksien vastaista politiikkaa, ei laillista tai moraalista
Mutta pk-seudun rikkaat myös kannattelevat verotuloillaan muuta Suomea.Rikkaiden edut ja voitot on kautta aikojen otettu aina tavallisen kansan ja työläisten selkänahasta ja nyt meillä on sellainen hallitus, joka tekee sen raskaimman mukaan.
Höpön löpön, rikkaiden marginaali ei kannattele mitään, mutta verot saisi maksaa tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden nimissä kuten muutkin. Moraalin ja yhteiskuntavastuun tasa-arvoa!Mutta pk-seudun rikkaat myös kannattelevat verotuloillaan muuta Suomea.