SALAA NAIMISIIN MENNEET! (ja miksei muutkin toki.. :))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva vaimo

Vieras
MITEN te olette kertoneet sitten jälkeenpäin olevanne naimisissa?

kaikkia humoristisiakin ideoita otetaan vastaan!! :)

ei kerrota kun max.2henkilölle jotka sitten tulisivat myös pappilaan todistamaan vihkimistä.. emme lähde minnekään matkalle et vois lähettää kortin "herra ja rouva meikäläiseltä", koska meillä on kotona monta suurta koiraa emmekä saa ketään meille niitä hoitamaan kun ei sellaista henkilöä ole jolle nuo kaikki luottaisin...

eli IDEOITA!! =)

No minulla vaihtui sukunimi niin lähetin kaikille uuden sähköpostiosoitteeni (muotoa etunimi.sukunimijne).
lopuille mainittiin seuraavilla lasten synttäreillä että tämä on sitten samalla hääkakku =)
1 suuttui, muut kohautti olkiaan

Emme kertoneet mitenkään erityisesti. Töissä huomasivat, kun aloin vastata puhelimeen uudella nimellä.En muista, että kukaan olisi mitenkään närkästynyt, ettei ollut tiennyt etukäteen, tai sitten aika kultaa muistot.

...laitoin vain tekstiviestit vihkimisen jälkeen kaikille sukulaisille ja ystäville. Jos tämän toteutuat niin kannattaa viestiin laittaa tarkka tapahtuma-aika ja se ketä paikalla olivat.

Mutta ehkä jotenkin vanha juttu noi tekstiviestit... Nyt varmaan julkaisisin hääkuvan facebookissa tms.

no meillä oli kyl omat vanhemmat mukana siviili vihkimisessä seuraavalla viikolla postitettiin kutsut joissa kutsuttiin mun pyöreille syntäreille ja tupareihin ja siinä mainittiin tyylii by the way koko perhe käyttää nykyään samaa sukunimeä. ei jäänyt kellekkään epäselväksi.

Ostettiin postikortteja missä oli Karvisen kuva. Siinä se oli laittanut juhlavaatteet päälleen. Kirjoitimme viestiksi, että vedimme päällemme ykköset ja kävimme sanomassa toisillemme tahdon :D

me käytiin maistraatissa ja soitettiin sit omat vanhemmat läpi heti kun tultiin kotiin sieltä. Puhelu meni näin: (pohjustuksena että silloin oltiin oltu yhdessä vähän vajaa 9 vuotta, ostettu kolme vuotta sitten omakotitalo ja muutettu vieraalle paikkakunnalle)
"no moi, mulla on vaan semmosta asiaa että me ei ton Jussi-pekan kanssa enää seurustella". sit vähän taukoa riippuen siitä, että miten se tiedon vastaanottaja reagoi... Vastapuolen yleisin: "*hiljaisuus*...ai...".
Sit jatkoin "...vaan me ollaan just tultu maistraatista ja ollaan nyt naimisissa".

Äitini sano että sen ekan lauseen jälkeen ehti ajatella NIIIN monta asiaa, entäs talo, entäs koira, entä koulu.... yms. Ymmärsivät kyllä eikä kukaan loukkaantunut.

Kavereille laitettiin tekstari, "Lyhyt ja ytimekäs seurustelumme on päättynyt. T. Herra ja rouva Teppana".

Me ei kerrottu kelleen myöskään. Sit puhelimessa sillai ohimennen mies mainitsi äidilleen kesken auton katsastusselvittelyn että mäkin oon nyt sit naimisissa :) kiljuntaahan siitä tuli. Omalle äidille kerroin myös puhelimessa, ja se huusi mulle aluksi et jumankauta mitä ootte menny tekemään, olin hänen ainoa toivo saada lapsista edes yksi avioon ja nekin häät jäi kokematta,mutta nauroi sit perään ja onnitteli. Sit alko satelemaan onnittelukortteja avioparille, kyllä ei tarvinnu kun 2:lle kertoa niin koko suku tiesi...:)

laitettiin tekstiviestit kaikille tutuille. Tälläisen viestin löysin jostain aikoinaan. Perheyrityksemme* ****&**** yhdistyivät.Käytämme nykyisin yhteistä nimeä***** jotenkin noin se taisi mennä

Laitettiin lehteen ilmoitus seuraavana päivänä, että on menty naimisiin. Vaikka oli tiistai, niin jo ennen aamu yhdeksää oli puhelimessa kasa onnitteluviestejä. Mun äiti ei kyllä ollut kauhean otettu tästä tavasta vaan pahoitti mielensä. En vieläkään oikeastaan ymmärrä mistä tarkalleen, mutta olisi kai pitänyt edes jotenkin kertoa hänelle tästä eikä antaa löytää tietoa lehdestä. Se jäi harmittamaan muuten kivasta kahdenkeskisestä maistraattikeikasta maanantaina ensimmäisenä aamulla.

me mentiin naimisiin perjantaina, mun synttärit olisivat olleet sunnuntaina, joten tehtiin niin että vain pari todistajaa oli läsnä (meidän kaverit) ja sit mun äiti tiesi, kun oli esikoisen kanssa sillon. No, sit pyydettiin seuraavana päivänä (lauantaina) sukulaisia kahville, laitettiin hääkuvia tietokoneelta pyörimään ja oltiin ennen sitä jo käsketty huoltoyhtiötä vaihtamaan oveen nimen niin että oma nimeni oli kadonnut. Moni tuli sisälle "Miksi ihmeessä ovessa lukee vain *****" :D Eli ennen kuin sisällekään astuivat tajusivat kyllä mistä on kyse :)
Paitsi mun anoppi, joka ei hääkuvistakaan tajunnut että ne on hääkuvia :D :O

Ja koska häät oli olemattoman pienet, niin juhlimme isosti kun seuraavan kerran sopivasti sattuu hääpäivä lauantaille :D eli laskelmieni mukaan 2012 :D Ja sit tosiaan juhlitaan isosti ja kutsutaan koko suku ja kaverin kaimat paikalle ja uusitaan valat samalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ja vieläkin jatkan..:
Ja koska häät oli olemattoman pienet, niin juhlimme isosti kun seuraavan kerran sopivasti sattuu hääpäivä lauantaille :D eli laskelmieni mukaan 2012 :D Ja sit tosiaan juhlitaan isosti ja kutsutaan koko suku ja kaverin kaimat paikalle ja uusitaan valat samalla :)

Menittekö karkauspäivänä?

Sen unohdin mainita, se oli siis karkauspäivä kun meidät vihittiin.

Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
me käytiin maistraatissa ja soitettiin sit omat vanhemmat läpi heti kun tultiin kotiin sieltä. Puhelu meni näin: (pohjustuksena että silloin oltiin oltu yhdessä vähän vajaa 9 vuotta, ostettu kolme vuotta sitten omakotitalo ja muutettu vieraalle paikkakunnalle)
"no moi, mulla on vaan semmosta asiaa että me ei ton Jussi-pekan kanssa enää seurustella". sit vähän taukoa riippuen siitä, että miten se tiedon vastaanottaja reagoi... Vastapuolen yleisin: "*hiljaisuus*...ai...".
Sit jatkoin "...vaan me ollaan just tultu maistraatista ja ollaan nyt naimisissa".

Äitini sano että sen ekan lauseen jälkeen ehti ajatella NIIIN monta asiaa, entäs talo, entäs koira, entä koulu.... yms. Ymmärsivät kyllä eikä kukaan loukkaantunut.

Kavereille laitettiin tekstari, "Lyhyt ja ytimekäs seurustelumme on päättynyt. T. Herra ja rouva Teppana".

Tää on ihana! :D

mä voin heti nimetä ainakin 5 jotka vetää hernepellon nenään, mutta aivan sama :D

ihana lukea muiden kokemuksia, lisää vaan :)

ja lisäkysymyksenä oletteko kaikki menneet maistraatissa vai onko joku mennyt pappilassa / kirkossa / kotona / metsässä..? :)

Yhteistyössä