V
vierailija
Vieras
Tuskin Trump pärjäisi K-kaupan kassana.Toinen on instituutio?
Luin, että pikakassat hälyttävät tarkastajan paikalle, jos ostaa esim. inkivääriä vain pienen palan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin Trump pärjäisi K-kaupan kassana.Toinen on instituutio?
Tämä ei liene mielipidekysymys. Hyvin harva asia presidentin virkaan liittyen ylipäätään on mielipidekysymys.Ihan samaa mieltä. Pitääkö presidenttien paskanäytteidenkin tulokset julkaista iltapäivälehdissä?
Koska minä Bideniä olen vihannut. Olen vain todennut hänen olevan aivan liian vanha Yhdysvaltain presidentin virkaan. Vanhoilla miehillä on aika usein terveysongelmia eturauhasensa kanssa.Tällä palstalla vaikuttaa ainakin yksi vajakki eli Omppu-setä. Ehkä kirjoittaa toopeimmat viestinsä harmaana.
Hirveä viha ihanaa Bidenia ja fiksuja naisia kohtaan.
Mielestäni rollaattorille pitää keksiä kauniimpi ja suomen kieleen paremmin istuva sana. Sana on suora lainaus muista kielistä. Rock’n roll. Nykyiset boomerit ovat eläneet koko ikänsä rock-musiikin vaikutuspiirissä, mutta yksi kävelyn apuvälineistä esim. kävelykeppi on minun korvia paremmin hivelevä.Joku toimittaja käyttää vielä tänäkin päivänä sanaa rullatuoli pyörätuolista.