Salainen fantasiani

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Lehmä
Olen nainen. Salainen fantasiani on olla toisen / toisten naisten alistettavana, ja että joutuisin heidän lypsettäväkseen. Ai että... se ois jotain niin kiihottavaa..
 
Itseteossa
Minä näin kun mun vanhempani nussivat keskenään. Äitini oli nelin kontin sänkyllä ja isäni sen takapuolen takana naimassa muijaansa. Ne oli takapuoli
ovelle päin eli ne eivät nähneet minua kun olin heitä vakoilemassa.
Äitini käski isääni naimaan kunnolla tai hän hakee toisen tilalle, ja isäni teki
työtä käskettyä eli pani ja lypsi äitini tissejä. Munkin oli käytävä vessassa välillä
kun minuakin rupes tekee mieleni. Ne sanoivat pieni tauko käydääs kusella ja
mulle tuli kiire sänkyyni ja näyttelin nukkujaa heille.
 
pikkupoikana
Kun kaluni heräsi eloon eli tuli spermaa sieltä. Näyttelin sitä mieleläni muille
ja halukkaita aina löysin joita kiinosti mun pilini. Mun fantasijani oli silloin
että ope reksi tai pappi kiinostuisi mun pelistäni mutta kun ei niin ei. Ja nyt olen
vanha mies eikä se ota enää eteeni eli vain luveskelen näitä teidän juttujanne
tänne. Hyviä jatkoja itse kullekkin.
 
Alasti
Mun fantasia on, että toiset naiset alistaa mua miestensä nähden. Repii vaatteet päältä ja näyttää miehilleen lutkan alastomana. Lypsää ja venyttää isoja tissejäni. Levittää vittuni miesten nähtäväksi. Tunkee kurkkua sisääni ja vaatii mua nauttimaan siitä.
 
exä
Entinen vaimo oli just samanlainen pervo. Se tykkäs esitellä itseään tyttökavereilleen. Se kutsui kavereitaan meille ryyppäämään. Kun porukka oli tarpeeks kännissä, minun tehtävä oli muka puoliväkisin kiskoa nainen alastomaksi. Pelkästään se jo näytti kiihottavan muita naisia ja ne yllytti jatkamaan. Ensin tissien puristelua ja perseen läpsimistä. Loppujen lopuksi tämä oli reidet levällään kavereittensa edessä, pillu litimärkänä. Minä runkkasin koko kämmenellä ja työnsin sormia sisään. Pitkän vatkaamisen jälkeen akka laukesi ja naiset hihkuivat näytökselle.
 
vaimonlelu
Meillä oli päin vastoin eli minä olin se mainos kaluna. Vaimoni käski porukkaa paikalle ja kun tulin töistä kotia heti akka lauman eteen. Ja vaimoni otti pikana mut alaste ja vitsan hakuun. Yleensä akka lauma seuras mukana muijani johtamana laumana. Sitten pihalla hyppimistä narulla kun kaluni hyppi mukana
tietysti ja akat olivat vauhdissa. Ne parkuivat mun tekemään vaikka mitä meidän
pihalla ja naapurit vahti omilta pihoiltaan meitä. Heidän mielestä olin kaheli kun
suostuin leluksi heille. Mutta muijani isä oli yksityis yrittäjä ja hyvin varakas mies.
Minä vain laskeskelin sen varallisuutta kun sen tytär piti hauskaa itselleen ja kave-
reilleen silloin meillä. Kun ukko kuoli tuli vaimostani varakas ja kun mun vaimoni
kuoli oli mun vuoroni. Minä möin heti firman ja olen nyt koroilla eläjä eli varakas.
 
Alaston mallina
Minulla ei ollut kakarana aineskaa liikaa rahaa ja mietin mistä minä poika polo
rahaa saan kun omat olivat joko saitoja tai perse aukisia. Koulun jälkeen menin
puiston läpi mikä on meidän koululaisten oiko tiemme yleensä. Minä näin vanhem-
man miehen jolla oli maalaus teline edessään ja maalasi jotain. Kun tulin lähemmäksi lähti jänö minua karkuun. Eli se ukko oli sitä maalammassa multa
tuli heti mieleeni. Poika perkele kuka sut siihen käski tulemaan se ukko mesosi
mulle. Ja minä vilkaisin sen ukon maalausta sinähän oletkin taitava maalari minä
rupesin sitä kehumaan ja ukko suli mulle saman tien. Poika oletkos sinä oikeesti
poika se ukko kyseli multa. Minä heti käteni niskani taakse housut alas ja sinä päätät keltä ja minä hymyilin sille ukolle. No se vei mut puskan taakse ja riisui multa housuni alas mulla koveni saman tien se osani. Hyvä poika se ukko kehui
minua ja kyseli olenko valmis tulemaan hänelle malliksi kun ajoin jänön tiehensä.
Olen sanot vain mitä mun pitää nyt tehdä. Mun piti olla kusevinani ja hän maalaa
musta vain ala osani ja myöhemmin sitten ylä osan vaikka ensi viikon loppuna hänen luona ja se sopi mulle oikein hyvin. Meillä meni oikein hyvin ja musta tuli sille ukolle malli poika ja tarpeen niin vaatiessa myöskin alaston malli.
Mun fantasiani oli silloin että musta tulis kuuluisa malli ja ihmiset melkein tappelisi kuka pääsisi minua maalaamaan. Ja kauniita likkoja pyöris mun ympä-
rilläni kun olen kuuluisa taide malli. Ja joka kerta kun olisin alaste saisin miljoo-
nan korvausta siintä hommastani. Mutta sehän oli vain unta mulle ei muuta.
 
vakoiliapoika
Minä vakoilin mielelläni muita ihmisiä ja opettelin kulkemaan ääntä pitämättä
ja siintä taidosta oli mulle paljon hyötyä. Meillä oli lasten hoitajana Saara iso tissi-
nin likka, Se pesi mut monta kertaa ja kun oli sauna päivä sekin tuli meille mukaan
saunaan. Äitini ei pitänyt ideasta mutta isäni oli toista mieltä ja Saara tuli meidän
mukaamme saunaan. Isälläni ja mulla kapula ylhäällä ja Saaralla oli hauskaa. Se kertoili että hänen isälläkin on toi ylhäällä joka kerta kun he saunovat heillä. Mutta nyt hänen vanhempansa ei ole kotona vaan kavereidensa luona, Eikä häntä huvita yksin saunoa jutteli Saara meille. Meni hiukan aikaa ja minä vakoilemaan kun se on mulla oikein veressä. Oli viikon loppu ja isäni kotona se meni naapuriin missä se Saara asui vanhempiensa kanssa. Minä vakoilemaan omaa isääni ja kohta olin talon toisella puolen missä oli Saaran makuu huone. Isäni sekä saara istuivat sän-
kyn laidalla ja isälläni seisoi sen penis jonka minäkin huomasin ikkunan takana.
Sitten isäni pääsi itse asijaa eli se riisui Saaran ja itsensäkin alaste ja ne rupes nai-
maan siinä Saaran sänkyllä ja minä heti verkkareitani alas päin sekä rupesin tumputtamaan tietysti. Ja kun kaluni teki lakon housuni yläs ja kotiini. Äitini kyseli multa missä on sun isäsi meidän pitää kohta lähteä ja vei mut pesulle. En
minä tiedä minä valehtelin äidilleni ja kun äitini pesi minua se haisteli mun mun-
aani ja kyseli olenko runkannut kun tämä haisee ihan spermalta. Olen minä tahtoisin mennä naapuriin sauna pojaksi siellä on liisa mun luokaltani minä sepitin äidilleni ja se sen uskoi. Sitten kun äitini sai mut pestyksi ja vei mut mun
huoneeseeni sekä puki mut. Me mentiin keittiöön missä istui isäni ja se kertoi että se oli käynyt Saaran luona siellä oli uunista lamppu palanut ja hän vaihtoi sen. Eli isänikin osasi valehdella äidilleni ja me lähettiin naapuriin kylään.
Illalla kun olin omassa sänkyssäni minä fantasijoin että olen isäni tilalla ja panen sitä Saaraa ja kunnolla. Sen jälkeen kaikki naiset jotka ovat paikalla siellä
Mutta mihin nyt 14v poika pystyy. Saara pesi mut monta kertaa ja sen mielestä
loen VAIN poikanen. Runkku poikanen kuten se sanoi mulle monta kertaa.
 
vierailija
hieman samankaltaisia fantasioita- joilla ei ole tarkoiskaan siirtyä oikeaan elämään.
Näin joskus teininä äidin istuvan saunassa jalat niin avoinna että teinipoika näki kyllä hieman enemmän kuin biologian kirjassa oli kerrottu.
Tämä kysyinen hetki tatuoitui mun mieleen, ja tästä lähti useiden vuosin fantasiakuvio. Kuvittelin usein että oltais masturboitu yhdessä, äiti ja minä.
Ja tämä siis todella sarjassa, ei ollut tarkoitettu oikeaan elämään
 
runkkipoika
Mulla oli fantasijani nuorena poika päästä sauna pojaksi, Eli naisille löylyn heit-
täjäksi ja välillä kä'vi pojalla säkä eli pääsinkin heidän mukaansa saunaan. Ja se oli
mulle mukavaa kun kaikki tahtoivat mun muniani siellä saunassa silloin.
Mutta kun olin vain kersa niin se oli vain kopeloimista multa. Minä kuvittelin että
olisin heille myöskin pano leluna mutta kun ei niin vain pesu leluna. Valitettavasti.
 
Poikanen
Mullakin oli fantasiana saada likat kiinostumaan mun pelistäni. Mutta kun olin vain kakara niin runkku kopelointi leluna minä heille kelpasin. En mihinkään muuhun kelvannut heille. Minä selälleni vähän mihin paikkaan vain ja käteni niskani alle. Heti tuli joku kopeloimaan mun haarojani ja kun en laittanut heille
hanttiin niin ne avasi multa housuni ja usein ottivat ne pois koivistani. Ja pojalle oli kopelointi ja myöhemmin runkkaus edessä. Mutta vain leluna olin heille ei muuta valitettavasti.
 
Leluna isolle siskolleni
Minä olin 13 ja siskoni 15 kesää vanhoja kun tämä tapahtui meillä.
Minä tulin koulusta kotiini ja heitin reppuni mun huoneeseeni. Siskoni oli kotona
ja se oli omassa huoneessaan. Poika tahdotko tienata multa rahaa hiukan se kyseli multa. Tahdon ja minä sen eteen seisomaan se tarkisti mun haarojani sillä tuloksella että mulla koveni se osani. Poika heti tuolille seisomaan sun siskosi tahtoo nähdä ton ja tönäisi mun kaluani housujeni päältä. Kohta olin alapääni
paljaana ja sen jälkeen lähti myöskin paitani. Minä seisoin alaste siskoni katselta-
vana. Kädet niskasi taakse ja heti kun likat tulevat lähtee sun palkkasi juoksemaan
sulle. Mutta jos liikut minä maksan sulle pyöreän nollan se sanoi mulle. En liiku minä sille lupasin heti. Ja paikalle tuli 2 likkaa ja ne aloitti mun runkkaamiseni
heti. Mun fantasijani oli silloin ei mitään pojan runkkaamista heiltä vain naimista
mutta kun yksi oli mun iso-siskoni. Se olis vain runkannut ja muut naineet minua.
 

Yhteistyössä