Hae Anna.fi-sivustolta

Salainen fantasiani

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Lehmä, 24.04.2018.

1. Lehmä Vierailija

Olen nainen. Salainen fantasiani on olla toisen / toisten naisten alistettavana, ja että joutuisin heidän lypsettäväkseen. Ai että... se ois jotain niin kiihottavaa..

2. Sonni Vierailija

Lypsylle et pääse, ennen kuin sonnin lihaisa jalkaa astuu.
    Tere tulemast emäis astumaa.

3. Lehmä Vierailija

Eikö täällä ole ketään naista, ketä kiihottaisi lypsätä ja piiskata ja alistaa mua?

4. strykpojke Vierailija

Ei täällä on naisia joka halua anna eli saada piiskaa minä olen hakenut sama 20 vuottaa!

5. vierailija Vierailija

Tuota on tullut kokeiltu muutaman kerran ja naiset on kaikki tykänneet kovasti. Alan liikkeistä saa laitteet...

6. Halukas Vierailija

hei haluaisin kokeilla! Missä päin asut?

7. vierailija Vierailija

Mitä haluakas halua kokeilla?Minä asun Vaasassa!

8. Itseteossa Vierailija

Minä näin kun mun vanhempani nussivat keskenään. Äitini oli nelin kontin sänkyllä ja isäni sen takapuolen takana naimassa muijaansa. Ne oli takapuoli
    ovelle päin eli ne eivät nähneet minua kun olin heitä vakoilemassa.
    Äitini käski isääni naimaan kunnolla tai hän hakee toisen tilalle, ja isäni teki
    työtä käskettyä eli pani ja lypsi äitini tissejä. Munkin oli käytävä vessassa välillä
    kun minuakin rupes tekee mieleni. Ne sanoivat pieni tauko käydääs kusella ja
    mulle tuli kiire sänkyyni ja näyttelin nukkujaa heille.

9. pikkupoikana Vierailija

Kun kaluni heräsi eloon eli tuli spermaa sieltä. Näyttelin sitä mieleläni muille
    ja halukkaita aina löysin joita kiinosti mun pilini. Mun fantasijani oli silloin
    että ope reksi tai pappi kiinostuisi mun pelistäni mutta kun ei niin ei. Ja nyt olen
    vanha mies eikä se ota enää eteeni eli vain luveskelen näitä teidän juttujanne
    tänne. Hyviä jatkoja itse kullekkin.

10. Alasti Vierailija

Mun fantasia on, että toiset naiset alistaa mua miestensä nähden. Repii vaatteet päältä ja näyttää miehilleen lutkan alastomana. Lypsää ja venyttää isoja tissejäni. Levittää vittuni miesten nähtäväksi. Tunkee kurkkua sisääni ja vaatii mua nauttimaan siitä.

11. exä Vierailija

Entinen vaimo oli just samanlainen pervo. Se tykkäs esitellä itseään tyttökavereilleen. Se kutsui kavereitaan meille ryyppäämään. Kun porukka oli tarpeeks kännissä, minun tehtävä oli muka puoliväkisin kiskoa nainen alastomaksi. Pelkästään se jo näytti kiihottavan muita naisia ja ne yllytti jatkamaan. Ensin tissien puristelua ja perseen läpsimistä. Loppujen lopuksi tämä oli reidet levällään kavereittensa edessä, pillu litimärkänä. Minä runkkasin koko kämmenellä ja työnsin sormia sisään. Pitkän vatkaamisen jälkeen akka laukesi ja naiset hihkuivat näytökselle.

12. strykpojke Vierailija

En tiedä kuinka se toimii?Tarkoitat sinä että laitat kylpykone rintojasi eli mit lypsäninen se on?

13. vierailija Vierailija

Lypsykone ei kylpykone

14. vaimonlelu Vierailija

Meillä oli päin vastoin eli minä olin se mainos kaluna. Vaimoni käski porukkaa paikalle ja kun tulin töistä kotia heti akka lauman eteen. Ja vaimoni otti pikana mut alaste ja vitsan hakuun. Yleensä akka lauma seuras mukana muijani johtamana laumana. Sitten pihalla hyppimistä narulla kun kaluni hyppi mukana
    tietysti ja akat olivat vauhdissa. Ne parkuivat mun tekemään vaikka mitä meidän
    pihalla ja naapurit vahti omilta pihoiltaan meitä. Heidän mielestä olin kaheli kun
    suostuin leluksi heille. Mutta muijani isä oli yksityis yrittäjä ja hyvin varakas mies.
    Minä vain laskeskelin sen varallisuutta kun sen tytär piti hauskaa itselleen ja kave-
    reilleen silloin meillä. Kun ukko kuoli tuli vaimostani varakas ja kun mun vaimoni
    kuoli oli mun vuoroni. Minä möin heti firman ja olen nyt koroilla eläjä eli varakas.

15. exä Vierailija

Aijaa, voiskos sitä vielä tehdä vähän rahaa ?

16. Vaimonlelu Vierailija

Ei mun tarvitse mulla on ihan riittävästi sitä mikä exältäni puuttuu. Eli nappulaa
    fyrkkää mania ja kateellisia eksiä aivan riesaksi asti.

17. Alaston mallina Vierailija

Minulla ei ollut kakarana aineskaa liikaa rahaa ja mietin mistä minä poika polo
    rahaa saan kun omat olivat joko saitoja tai perse aukisia. Koulun jälkeen menin
    puiston läpi mikä on meidän koululaisten oiko tiemme yleensä. Minä näin vanhem-
    man miehen jolla oli maalaus teline edessään ja maalasi jotain. Kun tulin lähemmäksi lähti jänö minua karkuun. Eli se ukko oli sitä maalammassa multa
    tuli heti mieleeni. Poika perkele kuka sut siihen käski tulemaan se ukko mesosi
    mulle. Ja minä vilkaisin sen ukon maalausta sinähän oletkin taitava maalari minä
    rupesin sitä kehumaan ja ukko suli mulle saman tien. Poika oletkos sinä oikeesti
    poika se ukko kyseli multa. Minä heti käteni niskani taakse housut alas ja sinä päätät keltä ja minä hymyilin sille ukolle. No se vei mut puskan taakse ja riisui multa housuni alas mulla koveni saman tien se osani. Hyvä poika se ukko kehui
    minua ja kyseli olenko valmis tulemaan hänelle malliksi kun ajoin jänön tiehensä.
    Olen sanot vain mitä mun pitää nyt tehdä. Mun piti olla kusevinani ja hän maalaa
    musta vain ala osani ja myöhemmin sitten ylä osan vaikka ensi viikon loppuna hänen luona ja se sopi mulle oikein hyvin. Meillä meni oikein hyvin ja musta tuli sille ukolle malli poika ja tarpeen niin vaatiessa myöskin alaston malli.
    Mun fantasiani oli silloin että musta tulis kuuluisa malli ja ihmiset melkein tappelisi kuka pääsisi minua maalaamaan. Ja kauniita likkoja pyöris mun ympä-
    rilläni kun olen kuuluisa taide malli. Ja joka kerta kun olisin alaste saisin miljoo-
    nan korvausta siintä hommastani. Mutta sehän oli vain unta mulle ei muuta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri