Salainen palvelu epäilee vasemmiston suunnittelevan Donald Trumpin salamurhaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En avaa tuollaisia uutislinkkejä.
Katsoin illalla MTV klo 19 uutiset.
En tiedä käsitinkö oikein Ei kuningasta-mielenosoitusten Trump-videon.
Onko Teump tosiaankin vastannut mielenosoituksiin kakkavideolla?
Perjantain mesomimen Zelelle Valkoisessa talossa kielii, että Trumpilla viiraa pahasti.
Saa nähdä pärjääkö Don virkakautensa loppuun asti.

Onko Teump tosiaankin vastannut mielenosoituksiin kakkavideolla?
Perjantain mesomimen Zelelle Valkoisessa talossa kielii, että Trumpilla viiraa pahasti.
Ai sä boikotoit nykyään myös Yleä.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
En kysy sinulta lupaa mitä katson ja luen, tai jätän lukematta ja katsomatta.
Oletko tosiaan noin yksinkertainen ja huonokäytöksinen kuin annat itsestäsi ymmärtää? Ei fiksu ihminen kirjoita tuollaisia möläytyksiä.
Harmittaako, kun et ole vieläkään saanut täyttä rähinää päälle tällä palstalla tänä aamuna?
Aika harvapa täällä rähinöitsee sinun lisäksesi. Kuuluttamasi nettietikettikin kuuluu vain muiden noudatettavaksi.

Onko Trump tosiaankin vastannut mielenosoituksiin kakkavideolla?
Löysin videosta keskusteluja, mutta palstan robotti ei huoli niitä tähän ketjuun.

Tällä palstalla olisi paljon pahempi rähinä, jos en olisi laittanut sinua kampoihin. Muistelepa pahimpia sekoaikojasi.
Nyt kyllä en saa moisia aikoja mieleeni. Olet kyllä joskus kehunut tekstiäni väkeväksi ja kehunut muutenkin, mutta vain, jos olen samaa mieltä kanssasi. Sitten taas jos olen kirjoittanut jotakin sellaista, josta olet eri mieltä, niin olenkin mt-potilas tai rummoilija tai mitä milloinkin. Et siis mielestäni toimi niinkuin saarnaat.

Nyt kyllä en saa moisia aikoja mieleeni. Olet kyllä joskus kehunut tekstiäni väkeväksi ja kehunut muutenkin, mutta vain, jos olen samaa mieltä kanssasi. Sitten taas jos olen kirjoittanut jotakin sellaista, josta olet eri mieltä, niin olenkin mt-potilas tai rummoilija tai mitä milloinkin. Et siis mielestäni toimi niinkuin saarnaat.
Ehkä tämä video virkistää muistiasi. Tuskin mammapalsta on ainut melkauspaikkasi.

Yhteistyössä