E Eva Vieras 19.10.2005 #4 Voisi ehkä muuten löytyäkin, mutta enpä taida enää kokemuksen perusteella uskoa näihin netti- juttuihin. Sori.
Voisi ehkä muuten löytyäkin, mutta enpä taida enää kokemuksen perusteella uskoa näihin netti- juttuihin. Sori.
A Ap Vieras 19.10.2005 #9 Eva jos uskallat niin kokeillaan. Aloitetaan varovasti niin ei tule pettymyksiä kummallekaan.
M matami Vieras 19.10.2005 #10 no nytte se myrkyn lykkäs,, ei täalltä mitään löydy. ihan turhaa haette t¨¨aältas seuraa .
E Eva(se alkuperäinen) Vieras 19.10.2005 #14 Älähän välitä noista mukatärkeistä väliinpiruilijoista. Jokapäiväistä elämää tällä palstalla. Kuten sanoin, on hieman mennyt usko näihin netistä löytyviin palstoihin, olet varmasti ihan ok tyyppi, mutta enpä tiedä kuitenkaan.
Älähän välitä noista mukatärkeistä väliinpiruilijoista. Jokapäiväistä elämää tällä palstalla. Kuten sanoin, on hieman mennyt usko näihin netistä löytyviin palstoihin, olet varmasti ihan ok tyyppi, mutta enpä tiedä kuitenkaan.
N nainen 43-v. Vieras 19.10.2005 #17 Hei alkuperäinen! tässä sinulle vetävän näkönen,vaalea,muodokas nainen kaikkeen kivaan...kiinnostaako??
Hei alkuperäinen! tässä sinulle vetävän näkönen,vaalea,muodokas nainen kaikkeen kivaan...kiinnostaako??
N nainen 43-v. Vieras 19.10.2005 #18 minä uskallan heittäytyä nautinnollisiin hetkiin jos siltä tuntuu....netistä olen löytänyt aiemminkin seuraa, ja positiivinen kokemus oli sekin
minä uskallan heittäytyä nautinnollisiin hetkiin jos siltä tuntuu....netistä olen löytänyt aiemminkin seuraa, ja positiivinen kokemus oli sekin
M Mies 49. Ap Vieras 23.10.2005 #22 Onko Eva ja muut kiinnostuneet tositarkoituksella olevat naiset paikalla.
H Höh Vieras 23.10.2005 #23 Sellaisia ne naiset on .m Ensin lupaavat ja kun tulee aika toimia menevät piiloon.m Yritystä sulle mies.
Sellaisia ne naiset on .m Ensin lupaavat ja kun tulee aika toimia menevät piiloon.m Yritystä sulle mies.
A Ap Vieras 23.10.2005 #25 Mikkelistä,en kuitenkaan Mikkelistä. Jyväskylästä. En kuitenkaan Jyväskylästä. Päättele siitä . Entä itse?
Mikkelistä,en kuitenkaan Mikkelistä. Jyväskylästä. En kuitenkaan Jyväskylästä. Päättele siitä . Entä itse?