Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siirih:uusimmassa seiskassa oli juonipaljstuksia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Mulla ons semmonen kutina et Aleksi astelee viinanhuuruissa paikalle ja täten ihan vahingossa pelastaa Eeron ja Laura joutuu lusimaan tuomiota. Isabella menettää miehensä pitkän taistelun jälkeen Sallalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Mulla ons semmonen kutina et Aleksi astelee viinanhuuruissa paikalle ja täten ihan vahingossa pelastaa Eeron ja Laura joutuu lusimaan tuomiota.
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Mulla ons semmonen kutina et Aleksi astelee viinanhuuruissa paikalle ja täten ihan vahingossa pelastaa Eeron ja Laura joutuu lusimaan tuomiota. Isabella menettää miehensä pitkän taistelun jälkeen Sallalle.
Mutta miten Aleksi tietäis Eerosta ja talosta ja...
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:Mulla ons semmonen kutina et Aleksi astelee viinanhuuruissa paikalle ja täten ihan vahingossa pelastaa Eeron ja Laura joutuu lusimaan tuomiota. Isabella menettää miehensä pitkän taistelun jälkeen Sallalle.
Mutta miten Aleksi tietäis Eerosta ja talosta ja...
Alkuperäinen kirjoittaja pimpulapampula:Ei Eero oo Aaro, johan mahottomaks menis![]()
Pitäskö mennä kauppaa lukee ne juonipaljastukset, ku seiska on NIIN :headwall: :headwall: etten haluu ostaa! Ja se Isabella on oksettava akka!
Ja salkkareiden tapaan Toi niiden kuvio tollanen...