Salatut elämät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taroda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten jotkut luulee, että Eero on Aaro. Sehän käyttäytyy niin kuin Eero ja oli Jennistä kiinnostunut ja palasi töihin ja höyryää niiden Sepon vaalijuttujen kanssa. Ei kai Aaro olisi pystynyt moiseen. Kai tällä viikolla joku sen Eeron sieltä talosta huomaa ja Laura on lirissä.

Mulla ons semmonen kutina et Aleksi astelee viinanhuuruissa paikalle ja täten ihan vahingossa pelastaa Eeron ja Laura joutuu lusimaan tuomiota. Isabella menettää miehensä pitkän taistelun jälkeen Sallalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantahdenalla:
Mulla ons semmonen kutina et Aleksi astelee viinanhuuruissa paikalle ja täten ihan vahingossa pelastaa Eeron ja Laura joutuu lusimaan tuomiota. Isabella menettää miehensä pitkän taistelun jälkeen Sallalle.

Mutta miten Aleksi tietäis Eerosta ja talosta ja...

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:

Humalassahan sitä saattaa päätyä mitä ihmeellisempiin paikkoihin :D

Ei Eero oo Aaro, johan mahottomaks menis :o
Pitäskö mennä kauppaa lukee ne juonipaljastukset, ku seiska on NIIN :headwall: :headwall: etten haluu ostaa! Ja se Isabella on oksettava akka!
Ja salkkareiden tapaan Toi niiden kuvio tollanen...

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:

Se vaan menis ja kokeilis josko pääsis sisään lämmitteleen :D ...kyllä se keinot keksii ja ei se kato tiedä et Eero on sielä,eikä tunne.. se on vaikka eksyny vaan niille kulmille.

Alkuperäinen kirjoittaja pimpulapampula:
Ei Eero oo Aaro, johan mahottomaks menis :o
Pitäskö mennä kauppaa lukee ne juonipaljastukset, ku seiska on NIIN :headwall: :headwall: etten haluu ostaa! Ja se Isabella on oksettava akka!
Ja salkkareiden tapaan Toi niiden kuvio tollanen...

Näkeehän niitä juoni palastuksia salkkareitten netti sivulta huomenna heti kun salkkarit loppuu, ainakin viime viikolla oli. Minäkö koukussa :snotty:

Viimeviikolla (alkuviikosta) Oli isabellan päällä ruskea neule, kietaisuleikkaus ja rinnassa kimmelsi logo, en saanut logosta selvää ja haluan sellaisen paidan, jos joku tunnisti paidan niin olen kiitollinen ;D

Yhteistyössä