salkkareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turha"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä olet aika noviisi näiden salkkarijuonikuvioiden kanssa, kun menet heti käsikirjoittajien lankaan. Niin, katsojien on annettu olettaa että Antti olisi näiden takana, mutta totuus on toinen.

Kerro totuus minullekin jos niin varmasti sen tiedät?
Vois myös olla Niko, tykkää muutenkin leikkiä Katariinan sankaria.. ;)

Varmaa on ainoastaan että tämän takana ei ole Antti, mutta kuka sitten, spekulaatioita on kaksi:

1) Katariina itse. Alkanut tulla vainoharhaiseksi ja sekopääksi ja kirjoittelee itse viestejä itsellensä.

2) Joku random tai jota ei ole näytetty vähään aikaan, esim. Miika.

Sara se ei ole, koska ei kirjoittaisi kolmannessa persoonassa "Mä tiedän mitä sä teit Saralle".

ja Saran ruumishan on tunnistettu, se ei ole Sara itse.
Toisaalta vois olla Miikakin mutta miksi se haluaa tehdä katariinalle niin pahaa oloa? nehän ero sihan väleissä... Jotenki en vaan usko että ois Miika.

Veikkaampa itse siis Katariinan vainoharhaisuutta. Tai Nikoa... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23177764:
Sä olet aika noviisi näiden salkkarijuonikuvioiden kanssa, kun menet heti käsikirjoittajien lankaan. Niin, katsojien on annettu olettaa että Antti olisi näiden takana, mutta totuus on toinen.

Tai sitten on kumminkin... :)

musta tässä on käyny käsikirjottajilla oma kämmi. Ne on halunnu oikeesti laittaa sen näyttään siltä ettei se olis Antti. Ku se antti on niin koko ajan katariinan apuna, ja tosissaan koitti sen narkkarinki saaha telkien taa uhraamalla oman uransa sen lavastuksen kanssa. MUTTA me katsojat saatiinki selville se että Antti se on. Ei ne kirjottajat oo halunnu laittaa sitä itsestäänselvydeksi, me vaan jo tajutaan salkkareiden perusjuonikäänteiden muotti. Ja näin se on oikeesti!!

musta tässä on käyny käsikirjottajilla oma kämmi. Ne on halunnu oikeesti laittaa sen näyttään siltä ettei se olis Antti. Ku se antti on niin koko ajan katariinan apuna, ja tosissaan koitti sen narkkarinki saaha telkien taa uhraamalla oman uransa sen lavastuksen kanssa. MUTTA me katsojat saatiinki selville se että Antti se on. Ei ne kirjottajat oo halunnu laittaa sitä itsestäänselvydeksi, me vaan jo tajutaan salkkareiden perusjuonikäänteiden muotti. Ja näin se on oikeesti!!

Peesi :)

Yhteistyössä