Kävin siellä joskus ja viimeiseksi kerraksi jäi kun kaksi vanhempaa työntekijää seisoi tiskin toisella puolella katsellen tietokoneen ruutua. Tulin sisään, seisoin heidän edessään tiskin toisella puolella, tervehdin heitä, kumpikaan ei nostanut katsettaan ruudusta eikä sanonut mitään. Sen kerran jälkeen päätin että palvelun taso saa riittää. Olen tyytyväinen nykyiseen kampaajaani.