Salossa siepattu 16-vuotias koulutyttö :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
ap ei sitten osaa katsoa, että onko aiheesta jo aloitusta :headwall:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1740034

voi jessus että sen pitää olla joilleki kamala asia jos joku kyselee samoista asioista joista on joskus jo keskusteltu..kai jokainen saa kysyä mitä haluaa vaikka uudestaanki!! eikös se oo tämän idea...

joo..oo joskus mä mietin että mä lopetan tän hemmetin kaksplussalla pyörimisen kokonaan!! Asetan itteleni koneeseen jonku eston etten pääse tänne sivuille enää!!!

Joo ei ollu mun tyttö ja anteeksi kun en hakua jaksanut käyttää. Yleensä täällä saattaa olla samoista aiheista montakin aloitusta, kaikki kun ei päivystä täällä kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo..oo joskus mä mietin että mä lopetan tän hemmetin kaksplussalla pyörimisen kokonaan!! Asetan itteleni koneeseen jonku eston etten pääse tänne sivuille enää!!!

Joo ei ollu mun tyttö ja anteeksi kun en hakua jaksanut käyttää. Yleensä täällä saattaa olla samoista aiheista montakin aloitusta, kaikki kun ei päivystä täällä kokoajan.

mä en ainakaan KOSKAAN lue vanhoja alotuksia vaan nimenomaan tsekkailen mitä tohon "uusimmat avaukset"kohtaan ilmestyy, sillon kun ehdin palstalla hengailla.

joo no en todellakaan minäkään ollut huomannut että tästä on jo aloitus. tuo toinen otsikko kun ei liity uutiseen millään tavalla ja minä jätänkin tuollaiset rasismia lietsovat aloitukset avaamatta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Jaa, onko se sun lapsi?

oikeesti tää björn on ihan ihmeellinen. aina kun näen hänen vastaavan johonkin niin kuulostaa tosi ilkeeltä ja sydämettömältä ihmiseltä. huh..

Sitähän sä jaksat jankuttaa, mutta ystävä kallis, mä en voi sun tulkinnoilles yhtään mitään :hug: Jos sua itseäsi ahdistaa negatiiviset ihmiset sun ympärillä, niin auttaisiko positiivisempi elämänasenne?

Voi helvetti. Kaikki asiathan täällä on vatvottu sataan kertaan, joten voidaan lopettaa vaikka koko palsta.

Tästä tulee kyllä mieleen, että olisiko noilla sieppaajilla ollut aikomus tehdä jotakin muutakin, ton purossa uittamisen jälkeen. Pelästyivätkö jotakin, että jättivät tytön tonne? Näkikö joku tuon, vai luulivatko että joku näki?
Sellainenkin on tietysti mahdollista, että tolla tytöllä on ollut riitaa jonkun tietyn jengin tms. kanssa, tämä on ollut jonkunlainen kosto. Mutta ei uskalla "kärvätä" ja on siksi keksinyt tarinan ulkomaalaisista sieppaajista?
Omituinen tapaus kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tästä tulee kyllä mieleen, että olisiko noilla sieppaajilla ollut aikomus tehdä jotakin muutakin, ton purossa uittamisen jälkeen. Pelästyivätkö jotakin, että jättivät tytön tonne?

Samaa mäkin epäilen. Ja mun epäilyt ei ole kovin mukavia :(

Yhteistyössä