Sami Hedbergille ei mahdu paita kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuossa mainoksessa missä on grillillä Lordin kanssa nii ei näytä mahtuvan paita enää kiinni. Oli jossain vaiheessa laihempi, ja nyt tullut takaisin kilot. Miehetkin voi olla siis jojo laihduttajia.

Ei ärsytä enkä osaa ommella. Pitää ostaa. Mietin vain kun hänellähän oli pari vuotta sitten jonkinlainen laihdutus menossa ja kehui kuinka paljon on lähtenyt kiloja ja nyt ne on sitten tainnut tulla takaisin. Mutta jos haluaa vaikka vielä isommaksi niin ei se minua haittaa. Saa olla sen kokoinen ja näköinen kuin haluaa.

Ei ärsytä enkä osaa ommella. Pitää ostaa. Mietin vain kun hänellähän oli pari vuotta sitten jonkinlainen laihdutus menossa ja kehui kuinka paljon on lähtenyt kiloja ja nyt ne on sitten tainnut tulla takaisin. Mutta jos haluaa vaikka vielä isommaksi niin ei se minua haittaa. Saa olla sen kokoinen ja näköinen kuin haluaa.
Minkä takia sit ees valitat koko aiheest like bruh

Minkä takia sit ees valitat koko aiheest like bruh

Yhteistyössä