Samperin s-bonus!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Kun muutin kysyin onko mitään merkitystä mistä noi lehdet tulee.. et onko mulla samat edut kuitenkin. Sanoivat että on.. ja paskat |O
Marraskuuhan oli tuplabonus! tai ainakin näin luulin.. eipä ole ei, koska mulla on hämeenmaan eikä tän turun alueen.. mä kysyin sillon et vaikuttaako tää ja ne sano ettei vaikuta |O |O
Jos oisin ton tiennyt olisin vaihtanut tietty sen tähän turun alueelle.. sanoi vaan et tulee vaan eri mainokset muuten ei vaikuta.. Ois ollu ihan kiva saada ne samperin tuplabonukset nyt tähän joulukuun rahoisin! :kieh:

Siinä tapauksessa saat tuplabonuksen Hämeenmaan toimipaikoista tehdyistä ostoista. Jos ostat Turun alueelta, tuplaa ei siis tule. Jos muutat pysyvästi, niin kannattais vaihtaa sen alueen osuuskauppaan, niin saat alueelliset edut ja sen alueen ao-postin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkanmaalta päivää:
Siinä tapauksessa saat tuplabonuksen Hämeenmaan toimipaikoista tehdyistä ostoista. Jos ostat Turun alueelta, tuplaa ei siis tule. Jos muutat pysyvästi, niin kannattais vaihtaa sen alueen osuuskauppaan, niin saat alueelliset edut ja sen alueen ao-postin kotiin.

Siis turunmaalla oli tuplabonus.. kysyin tästä sillon kun muutin ( pysyvästi ) ja ne sano ettei ole väliä missä "kirjat" on. No nytpä tiedän.

Niin siis pitäskö bonukset tulla kuitenkin tuplana, kun täältä turusta olen ostanut tuplabonus aikana?

tuplabonukset saa vain oman jäsenalueen kaupoista. eli kun me ollaan keskimaan jäseniä saadaan tuplabonukset vaan keskimaan kaupoista, ei muista osuuskaupoista tehdyistä ostoksista.
eli jos sinulla on hämeenmaan (?) kortti saat tuplabonukset ainoastaan hämeenmaan kaupoista tehdyistä ostoksista, et turun.
kipin kapin vaihtamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
tuplabonukset saa vain oman jäsenalueen kaupoista. eli kun me ollaan keskimaan jäseniä saadaan tuplabonukset vaan keskimaan kaupoista, ei muista osuuskaupoista tehdyistä ostoksista.
eli jos sinulla on hämeenmaan (?) kortti saat tuplabonukset ainoastaan hämeenmaan kaupoista tehdyistä ostoksista, et turun.
kipin kapin vaihtamaan!

Näin juuri!

Kannattaa ehdottomasti AINA vaihtaa se oman alueensa osuuskauppaan.
Kukahan valopää sulle on tommoset ohjeet antanu?? :o :/

Yhteistyössä