Samsung Galaxy S4 mini, hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HopeaToffee

Tunnettu jäsen
04.08.2012
21 340
6 402
113
Soneralla on hyvä tarjous uusille asiakkaille, joten ajattelin vaihtaa operaattoria ja uusia puhelimen. Lievästi olen kallistumassa Lumia 620:sta Samsung Galaxy S4 miniin.

Olisiko jollain tällainen puhelin ja jakaa käyttökokemuksia? Hyvä? Huono?

S3 not in a scope. Olen kiinnostunut juuri tuosta S4 mini mallista. Ollut markkinoilla kolme viikkoa. Speksien mukaan vaikuttaa näppärän kokoiselta (ei ole halko) ja kyllä tästä tehoa löytyy, paljon enemmän kuin S3 ministä. S3 on suurikokoinen, ei kiinnosta.
Kellään tuntumaa tähän uuteen malliin?

Ei tuo S3 mikään valtava halko ole ja hyvin istuu vaimonkin käteen. Mutta onhan tuo S4 mini toki pienempi ja sirompi ja aivan varmasti hyvä puhelin. Nuo mini-mallit ovat "isoveljiinsä" verrattuna tehty vaan hieman halvemmista sisuskaluista.
Mulla on ollut Galaxy ässiä 1, 3 ja nyt 4 eikä ole yhteenkään tarvinnut koskaan pettyä enkä usko että tuohon S4 miniinkään tarvitsee.

Hirveetä pugista android-paskaa! Mini lagaa ihan totaalisesti onnettomien speksiensä takia. Ainoa vaihtoehto, jossa kohtaa sirous, tehokkuus ja modernein teknologia on iPhone5!

[QUOTE="Omppu";28702563]Hirveetä pugista android-paskaa! Mini lagaa ihan totaalisesti onnettomien speksiensä takia. Ainoa vaihtoehto, jossa kohtaa sirous, tehokkuus ja modernein teknologia on iPhone5![/QUOTE]
Jaahas, täällä on taas tämä iBeliever linjoilla pohjattoman asiantuntemuksensa ja esimerkillisen ulosantinsa kanssa.

TriplaIsä, kiitos. Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa Samsungia ja olen kuullut siitä hyviä kommentteja. Kun laite ei tule työkäyttöön eikä siihen imutella työsähköposteja, niin isommat mallit eivät kiinnosta. Käytössä on myös iPhone ja sekään puoli ei koukuta. Nyt jotain uutta kehiin :-) Tilasin jo puhelimen ja toivottavasti saan sen piakkoin käyttöön.