Samsung GT-S5230, onko ihan "mopo"???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on toi ollut yli vuoden. En suosittele. Ehjä on ja toimiva, mutta sovellukset huonoja, ei ole androidia ja näyttöä ei päivänvalossa näe kunnolla. Ei tarvitse paljoa laittaa lisää rahaa peliin kun saa jo vaikkapa Galaxy Ace puhelimen jossa on jo ihan muuta ja vertailuissa on todella hyvä hintalaatusuhteeltaan vaikka on sekin "jo" vuoden vanha.

Tuo eka alkaa olla jo auttamattomasti liian vanha vaikkei siinä mitään varsinaista huonoa olekaan.

Mulla on toi ollut yli vuoden. En suosittele. Ehjä on ja toimiva, mutta sovellukset huonoja, ei ole androidia ja näyttöä ei päivänvalossa näe kunnolla. Ei tarvitse paljoa laittaa lisää rahaa peliin kun saa jo vaikkapa Galaxy Ace puhelimen jossa on jo ihan muuta ja vertailuissa on todella hyvä hintalaatusuhteeltaan vaikka on sekin "jo" vuoden vanha.

Tuo eka alkaa olla jo auttamattomasti liian vanha vaikkei siinä mitään varsinaista huonoa olekaan.

Eikö - mä en osaa käyttää sitten, kun kuten sanoin tuossa aiemmin, miulla kävi niin että lähti vikasoittoja tosi usein. Eli minusta se ottaa liian herkästi selatessa jo soiton!!! Puheilin lojuu laatikossa ja vanha nokialainen käytössä.
Mikä mun kandeis hommata että sama käyttöjärjestelmä (onko edes oikea sana...)kuin nokialaisessa (tooooosi vanha simpukka-malli). Ei mulla oo rahaa eikä tarvettä mihinkään uusimpaan, mutta voishan tota vähä päivittää....

Yhteistyössä