Sananvapaus suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää

Vieras
Kenelle adoptio-oikeus
sananvapaus?
VASTAUKSIA: 1
Kirjoitin äskettäin netissä aivan asialliseen sävyyn ja sitä kommentoivat muutkin. Kuitenkin jo 3 kerta kun viestiketjuni poistettiin. En tiedä onko moderaattorilla jotain aihepiiriä vastaan??!
Mitä sananvapautta se on jos ei saa sanoa mielipidettään siitä mitä on nähnyt jossain?
eli, kyseessä homojen orgiat blackroomissa ja sen puolesta viittaaminen siihen, voisiko kenties kyseenalaistaa adoptio-oikeuden? syynä se, ettei voi tietää millainen dark room pariskunta sieltä hakee adoptio-oikeutta ja mitä antaa lapsen nähdä. sanoin että black room toiminta on sairasta ja liitin aluksi linkin, jossa ihmiset itse kertoivat kokemuksistaan. Minulle tuo oli uutta, että näin räikeästi mennään seksin perässä. Jos en saa sitä tänne kertoa niin ei sitten osaavat ihmiset itsekin googlettaa keltasen ruusun tms.

KOmmenttini eivät siis olleet asiallisia? Eli jos kerron mitä jotkut puuhaavaat niin olen asiaton kun vain tuon päivän valoon muiden asiattomia harrastuksia. Sen jälkeen moderaattori selitti että "saan selville IP:n" mitä sitten? milloin on tullut rikokseksi kertoa mielipiteensä jostain irtaasta? vain rikoksesta epäilyn ip on laillista selvittää ylipäätään. matkailupalstalla/ thai-palstalla saa huoritella naisia ja kaikkia ihmisiä, jotka kritisoivat thaimaan seksibisnestä, mutta jos sanoo, ettei ymmärrä ryhmäseksihuoneita, blackroomeja ja seinän läpi toisen munan imemistä niin sitä ei saa sanoa. Ei tässä oltu koko vähemmistöryhmää tuomitsemassa. Lailla pitäisi sulkea tollaset mestat niin sit voitas miettiä ad.oikeutta. Kritiikkinikin kohdistui tuohon "perinteikkääseen toimintaan" ja sitä harrastaviin ihmisiin, jotka voisivat harkita onko siinä mitään järkeä.
Adoptiossa tulee lapsen etu olla etusijalla, eikä se että joku ryhmä nyt sitten haluaa väkisin saada kaiken.

miksi lesboilla ei ole noita samoja mestoja? koska ovat enemmän sitoutuneita suhteeseen kuin seksiin?

Niinpä
Freedom of speech??!
Jooo samaa ihmettelen..Aika outoa. Taitaa itse mode olla homo ja käydä dark roomeissa harva se päivä :D Naisia saa haukkua huoriksi ja puhua kuinka thaimaalainen on hyvä nussimaan ym mutta kun on huolissaan lapsista niin ne viestit poistetaan. Todella outoa.

aina vedotaan siihen,että jos heterot on tehnyt jotain typerästi, oikeittaa se lisää sikailua muilta. Ennemmin kaikkien tulisi elää oikein.
Tuollainen harrastus ja liiketoiminta ei ole oikein sen enempää heterojen kuin muidenkaan kohdalla ja saisi sulkea kaikki mestat. Ihan vain senkin takia, ettei se herätä outoja mielikuvia tai mielihaluja minkään ryhmän kohdalla.

Millä perusteella kuvittelevet, että tällaista toimintaa ei olisi heteroiden keskuudessa? Eikä tule mieleen rajoitella adoptio-oikeutta. sillä perusteella... Mikään ei oikeuta sairasta seksiä, kuten lapsiin tai eläimiin sekaantumista, mutta valitettavasti sellaisetkin ihmiset voivat saada jopa ikiomia lapsia.

Itselleni ei tulisi mieleenkään ruveta penkomaan aihetta. Tiedän, että jotkut harrastaa esim sm-juttuja, mutta mua ei kiinnosta kuin oma seksielämä. Vapaaehtoinen seksi täysvaltaisten aikuisten välillä on muuten ihan eri asia kuin sairas seksi.

eihän homot saa antaa vertakaan spr:lle kun ovat riskiryhmässä noiden orgioidensa takia??!!
ai jos 2 tai 10 aikuista keskenään tekee mitä sattuu vapaasta,sairaasta tahdosta niin sen on sitten oltava oikein????

Aina kun puhutaan homojen oikeuksista, muistan Ghandin näkemyksen oikeuksien peräämisestä. Hänen mielestään ihmisten pitäisi keskittyä enemmän velvollisuuksiinsa, kuin oikeuksiinsa. Nykymaailma on kuin lastentarha, jossa kaikki ruikuttavat oikeuksiensa perään ja haluavat jotakin.

Yhteistyössä