Miten se valehtelu olisi sen oikeutetumpaa, jos valehtelee vaan aina välillä? Valehteletteko te ihmiset lapsillekin ihan päin naamaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23623971:Tältä palstalta luettuna moni aikuinen nainen teeskentelee ties monettako vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23624339:Miten se valehtelu olisi sen oikeutetumpaa, jos valehtelee vaan aina välillä? Valehteletteko te ihmiset lapsillekin ihan päin naamaa?
Oho :O en tosiaan tiennyt, mutta näinhän näyttäs olevan kun tätäkin ketjua lukee.
En tajua. Miten se voi hyödyttää ketään?
Tuo on sikäli surullista, että paljastat itsesi. Sen, että miehesi (tai henkilö, jonka kanssa harrastat seksiä) käy naimassa muitakin naisia. Miten muuten voisit olla huolissasi siitä, mitä mies itsestään kuvittelee ja miten hän syyttää muita naisia frigideiksi?
Itse olin lähes 15 vuotta parisuhteessa saman miehen kanssa, ja kyllä täytyy sanoa, että oli se minunkin etuni, että mies tunsi itsensä hyväksi rakastajaksi. Ja olihan hän sitä, ei paljon tarvinnut teeskennellä. Mutta olennaista on, että hän oli hyvä rakastaja minulle.Missään vaiheessa en ajatellut, että mitä jos hän nyt soveltaa oppejaan toisiin naisiin. Erikoinen huolenaihe sinänsä ja vieras minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23624411:Joo ei voi käsittää. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että moni on tehnyt teeskentelystä itselleen hyveen. Eipä tarvii ehkä kaukaa hakea syytä, miksi heillä on sitä haluttomuutta.
Ahaa. Vai et ymmärrä.
Oliko sulla jotain annettavaakin tähän pinoon?
Itse olin lähes 15 vuotta parisuhteessa saman miehen kanssa, ja kyllä täytyy sanoa, että oli se minunkin etuni, että mies tunsi itsensä hyväksi rakastajaksi. Ja olihan hän sitä, ei paljon tarvinnut teeskennellä.