Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:lasten 160cm pitkäpätkä![]()
ei maksa mtn kun on ylimääräinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:lasten 160cm pitkäpätkä![]()
Millaisessa kunnossa?? =)
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:lasten 160cm pitkäpätkä![]()
ihan hyvässä kunnossa ja siinä on korkeat laidat mistä olen lasten suhteen tykännyt.
patjan saapi mukaan siinä on pestävä päällinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:lasten 160cm pitkäpätkä![]()
ihan hyvässä kunnossa ja siinä on korkeat laidat mistä olen lasten suhteen tykännyt.
No, jos vakavissasi annat sen, niin ukko hakee sen silloin kun teille sopii =)
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:lasten 160cm pitkäpätkä![]()
No, jos vakavissasi annat sen, niin ukko hakee sen silloin kun teille sopii =)
koskas ukkos kerkeää hakemaan ?
me ei päästä nyt ovesta ulos kun se on oven edessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Ja näin se palsta toimii parhaimmillaan![]()
Helppohan se teille pääkaupunkiseudun mammoille on, kun teitä on täällä niin paljon...