V
vierailija
Vieras
Toivottavasti Antti Lindtman ei tee myönnytyksiä kokoomukselle, persuille, EK:lle, Suomen Yrittäjille, Keskuskauppakamarille ja Etlalle demaripolitiikassa, vaan on aito vaihtoehto niiden ideologialle, kuten Sanna Marinin johtama SDP oli. Marin nosti aidolla työläisdemariudellaan itsensä galluphistorian ylivoimaisesti suosituimmaksi pääministeriksi ja demarien kannatuksen ylös ja todelliseksi vastavoimaksi ääri-talousoikeistolaisuuteen siirtyneelle oikeistolle. Ääri-talousoikeisto haluaisi kovin Jutta Urpilaisen tapaisia oikeistosiiven demarijohtajia, koska kevytkokoomus ei ole uhka tai oikea vaihtoehto aidolle kokoomukselle ja heikentää SDP:n kannatusta. Lindtmanin tulee siis jatkaa politiikkaa työläisten ja pienituloisten - tavallisen kansan puolustamista elinkeinoelämän, suurpääoman ja rahaeliitin intressejä vastaan. Ääri-talousoikeiston "työelämän uudistukset" ja "sosiaalipolitiikan uudistukset" ovat todellisuudessa työelämän taannuttamista ja sosiaalipolitiikan taannuttamista 1800-luvulle, aikaan ennen SDP:n ja työväenliikkeen taistelemaa ja rakentamaa hyvinvointiyhteiskuntaa.
Lindtman ja SDP älä siis ole haalea, vaan ole kylmä tai kuuma. Aatteen paloa kansan ja Isänmaan puolesta.
Johanneksen ilmestys 3:15-16
»Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.
Lindtman ja SDP älä siis ole haalea, vaan ole kylmä tai kuuma. Aatteen paloa kansan ja Isänmaan puolesta.
Johanneksen ilmestys 3:15-16
»Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.